Close
جستجو

استرداد وجه و مرجوعی کالا

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، سامسونگ سنتر با همکاری کلیه تأمین‌کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قیدوشرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه شده در وب‌سایت سامسونگ سنتر، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

افزون‌براین، عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است جزییات عکس با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سامسونگ سنتر کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تأیید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود. آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه سامسونگ سنتر دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به‌صورت کامل به‌همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط سامسونگ سنتر دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود. در‌صورتی‌که موجودی کالای آسیب دیده در سامسونگ سنتر به اتمام برسد و سامسونگ سنتر امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.