Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

اطلاعات گلکسی اس7 اج در بنچمارک Antutu منتشر شد

1394/10/21

گلکسی اس7 اج مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی

و نمایشگر 5.1 اینچی است

 

شایعات منتشر شده اخیر ادعا می کند هر دو مدل گلکسی اس 7 برخلاف پرچمداران سال 2014 سامسونگ مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی خواهند بود.

اگر تاکنون امیدوار بودید که این خبر چیزی در حد شایعه باشد، اما متاسفانه مشخصات گلکسی اس7 اج اخیرا در پایگاه داده ابزار بنچمارک گیری Antutu با شماره مدل SM-G935A برای اپراتور AT&T لو رفته که نشان می دهد این دستگاه مجهز به سنسور 12 مگاپیکسل باشد.

اگرچه ممکن است میزان پیکسل وضوح دوربین این دستگاه پایین باشد، اما نمی توان قضاوت نمود که نسبت به جانشین قبلی خود از کیفیت پایین تری برخوردار است.

گفته می شود این دوربین جدید با دریچه دیافراگم 1.7 در شرایط نور کم عملکرد بسیار خوبی دارد. تنها مسئله ای که ممکن است به مذاق کاربران خوش نیاید این است که به اندازه ای که با دوربین 16 مگاپیکسلی قادر به زوم کردن نباشند که این مسئله مهمی به نظر نمی رسد.

همچنین گزارش شده میزان برآمدگی لنز دوربین این دستگاه به نسبت گلکسی اس6 و نوت 5 کاهش یافته است.

 اطلاعات منتشر شده در این بنچمارک بسیار عجیب به نظر می رسد. این دستگاه به جای نمایشگر 5.5 اینچی که پیشتر شایعه شده بود مجهز به صفحه نمایش 5.1 است. این بدین معنا است که می توان نمایشگری 5.5 اینچی را از نسخه پلاس این دستگاه انتظار داشت.

همچنین ممکن است هیچ نسخه 5.5 اینچی در کار نباشد، یا اینکه این دستگاه در بنچمارک تنها طرح اولیه ای باشد که ممکن است با مدل فروشی آن متفاوت باشد.

خوشبختانه مشخصات و ویژگی های دیگر منتشر شده در این بنچمارک با شایعات قبلی مطابقت دارد. این ویژگی ها شامل پردازنده اسنپ دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم خارجی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسل، حافظه خارجی 64 گیگابایت، اندروید 6 و وضوح تصویر 2560 x 1440 پیکسل است.

در هر صورت برای دیدن ظاهر نهایی این دستگاه باید تا ماه بعدی صبر کنیم. البته اطلاعاتی که در پایگاه داده های ابزار بنچمارک گیری منتشر می شود، اغلب نشان دهنده اطلاعات نهایی دستگاه است؛ به همین دلیل وجود نمایشگر 5.1 اینچی در لیست Antutu بسیار غیر منتظره بود.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

 

 

www.samsungcenter.ir
 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی