Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه مرکزی سامسونگ

 

 

فروشگاه مرکزی سامسونگ مفتخر است که ، با توجه به پیشرو بودن در زمینه فروش اینترنتی محصولات سامسونگ اعم از صوتی و تصویری،موبایل و تبلت،لوازم خانگی و مانیتورهای صنعتی و به عنوان فروشگاه مجازی قابل اطمینان کاربران(که یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی می باشد)اینک دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و کاربران این وب سایت می توانند همانند گذشته خریدی مطمئن را تجربه کنند.این نــماد به منظور اعتماد سازی کاربران در هنگام مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می باشد.

مــهم تـرین عواملی که باعث اعتمــاد کاربــران می شود شــامـل :

شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال.

گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش.

مــحفــوظ مــاندن اطــلـاعات شخــصی خریـداران.

صــحیح بــودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده.

واضح بودن روند برگرداندن کالا و پول.

تأیید امنیت سایت توسط یک مؤســسه و مرکــز ملی اعتــماد.

بیشترین تأثیر برای مراجعه خریداران به فروشگاه های مجازی،تأیید فروشگاه توسط یک مؤسسه و مرکز ثالث می باشد.در این حالت خریدار با اطمیـنان از صحت تــمام عوامــلی که در بالا ذکر شــد،می تواند خرید را انجام داده و در صورت تخلف فروشگاه،به مراجع قانونی شکایت نماید.

در ایران،مرکز توسعه تجارت الکترونیک،مسئولیت ایجاد زیرساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های مجازی را بر عهده دارد.اعطای این نماد برای وب سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چــارچوب دهــی به فعالیت فروشگاه های مجازی در حال انجام می باشد.

نــماد دائــم دو ســتاره : این نماد از لحاظ معیارهای ارزیابی،منطبق با نماد اعتماد تک ستاره است و تنها تفاوت آن الزام فروشگاه برای نصب گواهی امنیت SSL در وب سایت فروشگاه می باشد.

 

1393/06/17

فروشگاه مرکزی سامسونگ

88206530-66952002

www.samsungcenter.ir

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی