Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

با Evolution Kit تلویزیون خود را ارتقا دهید

1394/10/22

به لطف کیت Evolution Kit میتوانید امکانات

تلویزیون های خود را ارتقا دهید

 

از سال گذشته دیگر قرار نیست با پیشرفت تکنولوژی، تلویزیون قدیمی سامسونگ خود را کنار بگذارید و یک تلویزیون جدیدتر بخرید تا بتوانید از تمامی امکانات تلویزیون های هوشمند پلت فرم تایزن سامسونگ استفاده کنید.

سال گذشته سامسونگ کیت UHD Evolution Kit را معرفی کرد که به کمک این  قطعه می ‌توان تلویزیون خود را با تنها یک قطعه بروز کرد و تمام امکانات تلویزیون های جدید را به تلویزیون های قبلی اضافه نمود. با استفاده از این قطعه شما جدیدترین تلویزیون را در خانه تان خواهد داشت.

این کیت تجربه کاربری تلویزیون های جدید را به سری تولید قبلی اضافه می نماید. حالا هفته گذشته سامسونگ چندین به روز رسانی را برای این کیت منتشر کرده که ویژگی های تلویزیون های 2016 را بدان افزوده است.

همچنین این شرکت تایید نمود این ویژگی ها به محض به روز رسانی OTA برای  Evolution Kit  راه خود را به تلویزیون های قدیمی تر باز خواهد نمود.

مایکل زولر، نایب رییس بخش سمعی بصری اروپا اظهار داشته سامسونگ قصد ندارد مدل جدیدی از این کیت ها را منتشر کند؛ در عوض در نظر دارد تا به روز رسانی نرم افزاری برای کیت Evolution Kit منتشر کند که سال گذشته برای تلویزیون های هوشمند مبتنی بر تایزن  معرفی کرده بود.

زولر در باره ویژگی های OTA توضیح چندانی نداده، اما اظهار داشته زمان عرضه این به روز رسانی نزدیک است.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی