Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

با Galaxy دنیای جدیدی به روی شما باز می‌شود

وقتی هیچ مانعی در دنیا وجود ندارد، نمی توان گفت که شما را به کجا می برد. به همین دلیل است که Galaxy هست تا جدیدترین ابداعات را در دسترس همه قرار دهد؛ مسیر را عوض کنید و محدودیت ها را پشت سر بگذارید.


باتری‌ای که با سبک زندگی شما همخوانی دارد

با شارژ فوق سریع و فناوری شارژ بی‌سیم، Galaxy، نیروی باتری هوشمند تمام طول روز را هر زمان که نیاز داشته باشید، در دستان شما قرار می‌دهد. سریع‌تر شارژ کنید، و برای زمان طولانی‌تری شارژ داشته باشید. با PowerShare بی‌سیم، باتری خود را شارژ کنید حتی می‌توانید شارژ باتری را با دستگاه سازگار با Qi دیگری به اشتراک بگذارید.

پردازنده‌ای که یک گام جلوتر است

AP و رم پیشرفته ما قدرت پردازش فوق‌العاده‌ و قابلیت پخش جریانی، بازی یا دانلود در سرعت‌های باورنکردنی را فراهم می‌کند. به علاوه، فضای کافی ذخیره‌سازی به شما امکان ذخیره‌سازی را می‌دهد؛ حتی اگر آنلاین نباشید.

اگر مهم باشد؛ ایمن است

Samsung Knox امنیت سراسری را تضمین می‌کند و این کار را با فراهم کردن خزانه داده کاملاً مجزا و امن انجام می‌دهد. همراه با تشخیص اثر انگشت و صورت، خودتان کلید خودتان هستید.

محافظت در برابر ریختن، پاشیدن، چکیدن مایعات و غیره

بسیاری از دستگاه‌های Galaxy با بهترین مواد اولیه تولید شده‌اند و دارای رتبه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. دستگاه‌های Galaxy با سختگیری‌های بسیاری در برابر آب، گرما، قطرات و گرد و غبار آزمایش شده‌اند تا کارآیی دستگاه‌های Galaxy تضمین شود.

طراحی‌ای که توجه همه را به خود جلب می‌کند

هدف ما چیست؟ پیش‌بینی آینده در زمان حال؛ ساخت حرفه‌ای و ویژگی‌های نوآورانه در دستگاه‌های Galaxy گرد هم می‌آیند تا زندگی شما را بهبود ببخشند؛ جسورانه و به‌زیبایی.

پیشرو بودن کار ما است

نخستین صفحه نمایش شیشه‌ای تاشو Infinity-O با Dynamic AMOLED 2X و صفحه نمایشی که تقریباً هیچ قابی دور خود ندارد در حقیقت حاصل دهه‌ها نوآوری است که جزء جدایی‌ناپذیر هر تلفن هوشمند شده است. Galaxy آینده را در دستان شما قرار می‌دهد. قابلیت دسترسی و پشتیبانی از ویژگی‌ها در دستگاه‌ها و مدل‌های Galaxy متفاوت است.

برای تصویربرداری مثل حرفه‌ای‌ها، لازم نیست حرفه‌ای باشید

دوربین‌های Galaxy با ویدیوی «فوق ثابت» و تصویربرداری «حالت شب» و Space Zoom با ویژگی‌های در سطح حرفه‌ای مانند ویدیو 8K، حس حرفه‌ای بودن را به شما انتقال می‌دهد.

قلم S Penقلمی منحصربه‌فرد

کاربرد قلم S Pen بسیار بیشتر از نوشتن و ترسیم است. حتی می‌توانید برای گرفتن عکس‌ها و ویدیوها و کنترل برنامه‌ها از قابلیت بلوتوثی این قلم استفاده کنید و از راه دور کار کنید. قلم S Pen همه اینها را ممکن می‌سازد.

تجربیات لذت‌بخش، طراحی شده توسط شما

برخلاف گوشی های دیگر، Galaxy به شما این امکان را می‌دهد که اولویت‌های خود را تعیین کنید یعنی تلفن خود را کاملاً شخصی سازی کنید. این در حالی است که همین رابط خودش تضمین می‌کند استفاده از این برای شما ساده و راحت است و لذت زندگی روزمره شما را تأمین می‌کند.

وظیفه خودش را انجام می‌دهد، بنابراین شما هم می‌توانید کار خودتان را انجام دهید

وقتی همه چیز درست کار می‌کند، به انجام کاری که دوست دارید ادامه دهید. این هدف Galaxy است. اینکه توانایی انجام کارهای بیشتری را به شما بدهد.

کافی است روی صفحه ضربه بزنید و با دستگاه‌های Galaxy همگام‌سازی کنید

دستگاه‌های Galaxy بگونه ای طراحی شده‌اند که باهم کار کنند. ساعت مچی Galaxy Watch به‌صورت یکپارچه با ‏Galaxy Buds جفت می‌شود، و تلفن هوشمند Galaxy شما می‌تواند با یک اشاره فایل‌ها را به Galaxy Tab شما ببرد. دنیای شما در یک جا خلاصه می‌شود.

قدرت‌گرفته از آنچه شما دوست دارید

فرقی نمی‌کند شما عاشق مُد، موسیقی یا ورزش باشید، ما همواره بزرگترین علایق شما را ترکیب می‌کنیم و آنها را به دل‌مشغولی فناورانه بعدی شما بدل می‌کنیم. ما حتی نسخه Galaxy Fan را ایجاد کرده‌ایم که برای آنهایی است که عاشقانه تلفن‌های Galaxy را دوست دارند.

حرکت به سوی Galaxy آسان است

به شکلی ایمن همه آنچه برایتان مهم است، عکس‌ها، ویدیوها، پیام‌ها و غیره را منتقل کنید. این کار به سادگی ضربه زدن روی «اتصال»، «انتخاب» و «انتقال» است. سه گام ساده که پردازش ایمن و بی‌سیم را امکان‌پذیر می‌کند.

از لحظه‌ای که دستگاه روشن می‌شود، چیزهای بیشتری را تجربه کنید

بیشتر از آنچه تصور می‌کردید از قابلیت‌های نهفته بهره‌مند شوید. محتوای اختصاصی خود، پشتیبانی همیشگی و دسترسی به رویدادها و پیشنهادهای ویژه‌ای را داشته باشید که در Samsung Members موجود است. دنیای شما کمی روشن‌تر خواهد شد.

بروزرسانی‌های سیستم عامل همه چیز در حال بهتر شدن است

ما متعهد هستیم که بهترین تجربه تلفن همراه را برای کاربران Galaxy ارائه کنیم و با عرضه آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل دستگاه شما را به‌روز نگه داریم.

Galaxy مناسب خود را پیدا کنید

از تلفن‌های هوشمند تاشوی نوآورانه گرفته تا قلم S Pen منحصربه‌فرد، تا فناوری دوربین‌های در رده حرفه‌ای، Galaxy همه چیز برای هر تغییردهنده و ارتقادهنده دارد. جدیدترین دستگاه‌های Galaxy را بررسی کنید.

دنیا را از طریق ‏‎#withGalaxy‎ متفاوت ببینید

دوربین‌های پیشرفته Galaxy ابزاری در اختیار شما قرار می‌دهد که مثل یک حرفه‌ای عمل کنید، حتی اگر حرفه‌ای نباشید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی