Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

برندهای چینی بدنبال رقابت با سامسونگ در بازار فروش تلویزیون ها

1395/04/01

برندهای چینی بدنبال رقابت با سامسونگ در بازار فروش تلویزیون ها هستند

 

تولیدکنندگان تلویزیون های چینی درصدد ورود به بازار جهانی و رقابت با ال جی و سامسونگ هستند

برندهای چینی مانند هایر، های ‌سنس، اسکای ‌ورث، تی‌ سی‌ ال و شیائومی در سال‌ های اخیر توانستند به لطف عرضه محصولات با قیمت پایین و حمایت دولت چین از کالای داخلی، به سرعت سهم خود را در بازار گسترش دهند.

این برندها ها در حال حاضر قصد دارند تا با هدف ورود به بازار جهانی فروش تلویزیون ها که مدت هاست در تسلط شرکت های کره ای چون سامسونگ و ال جی است به پیشرفت چشمگیری دست یافتند.

این برندها روی هم رفته حدود بیش از ۷۳.۸ درصد سهم بازار تلویزیون‌ های هوشمند را از آن خود کردند.

تلویزیون رده بالا عموما به محصولاتی اطلاق می شوند که قیتی بالاتر از 2000 دلار دارد. این در حالی است که برندهای چینی تلویزیون خود را با قیمتی در حدود 500 دلار روانه بازار نمودند. اگرچه آن ها توانایی رقابت با شرکت های ال جی و سامسونگ در بازارهای جهانی را ندارند. چرا این دو غول کره ای سال هاست نام تجاری آن ها بر سر زبان ها افتاده و کیفیت خود در بازار ثابت کرده اند.  

حالا برندهای چینی به فکر گسترش سهم فروش تلویزیون های خود در بازار جهانی افتادند

گروه UHD Alliance اتحادیه بین المللی صنف تولید کنندگان محصولات الکترونیکی خانگی که مسئولیت اعطای گواهینامه به تلویزیون هایی را دارد که فیلترهای تست و آزمایش را گذرانده باشند، اخیرا اولین جلسه عمومی خود را در کره برگزار کرده است.

گفته می شود تنها سه برند ال جی، سامسونگ و سونی موفق به دریافت این گواهینامه شدند.

اگر چه های ‌سنس و تی‌ سی ‌ال اخیرا به اتحادیه  UHD Alliance پیوسته و در تلاشند تا گواهینامه های مربوطه را برای گسترش سهم خود در بازار بدست بیاورند.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی