Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

بیشتر از یک ماشین لباس‌شویی؛ سرمایه‌گذاری قابل اعتماد و ماندگار

تفاوت‌های بزرگ در تغییرات کوچک رخ می‌دهد؛ روزتان را با تغییر در برنامه شست و شوی لباس‌ها شروع کنید
مثل همیشه سامسونگ با ماشین لباس‌شویی مدل P1494 به کمک شما آمده برای تغییر در روند زندگی و گذاشتن تأثیرات مثبت در لایف‌استایل و چرخه‌ی طبیعت؛ با اضافه شدن QuickDrive به ویژگی‌های ماشین لباس‌شویی سامسونگ متوجه پیشرفت‌های کوچک در برنامه همیشگی شست و شوی لباس‌ها می‌شوید و به زودی شاهد این هستید که زندگی بهتری دارید.

در زمانی کمتر کار بیشتری انجام دهید؛ بیشتر از یک ماشین لباس‌شویی مثل همیشه قابل اعتماد
کثیفی و لکه‌ها بخشی از مراحل بزرگ شدن هستند. ممکن است هر هفته کوهی از لباس برای شستن داشته باشید، اما حتی گل‌آلودترین لباس‌های کودک بازی‌گوش شما در نصف زمان گذشته شسته می‌شود. این قابلیت ماشین لباس‌شویی P1494 سامسونگ است؛ این ویژگی در این دوره از زندگی که همه کارمند هستیم و وقت آزاد زیادی نداریم عالی نیست؟ با فشردن فقط یک دکمه، عملکرد Bubble Soak به حذف لکه‌های مقاوم کمک می‌کند و لباس‌ها درون حباب‌های فعال غوطه‌ور می‌شوند گویی که سامسونگ به لباس‌ها شنا آموزش می‌دهد جالب نیست؟

با برنامه‌ریز ماشین لباس‌شویی سامسونگ لباس‌هایتان را یک‌شبه بشویید
شب‌هایی که دیروقت به خانه می‌رسید از وقت با ارزشتان بهتر استفاده کنید و شستن لباس‌ها را بگذارید برای زمانی که هزینه مصرف برق کمتر است و خواب هستید. به هیچ وجه نگران سر و صدا نباشید چون قرار نیست هیچ صدایی خوابتان را به هم بزند. با ویژگی جدید ماشین لباس‌شویی P1494 سامسونگ برنامه شست و شو را طوری تنظیم کنید تا هر وقت می‌خواهید تمام شود.

سامسونگ مراقب پارچه‌های ظریف لباس‌ها؛ بدون نگرانی لباس‌شویی را روشن کنید
پارچه‌های ظریف و لباس‌های رسمی را به شکلی نگه دارید که نو به نظر برسند تا در هر شرایطی لباس‌هایی به ظاهر جدید برای پوشیدن داشته باشید. ویژگی ™QuickDrive نرم، سریع و کارآمد است؛ حالا می‌توانید با خیال راحت لباس‌های ظریف و خاص خود را بشویید و عشق را به پارچه‌های ظریف منتقل کنید!

حتی بیرون از خانه هم کارهای خانه را انجام دهید؛ عجیب ولی واقعی
لازم نیست برای انجام کارهای خانه حتماً در خانه حضور داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمندتان بهترین برنامه شست و شو را تنظیم و پایان عملیات شست و شو را هم مشخص کنید. همچنین با دستورالعمل شست و شو بر اساس نوع لباس و میزان کثیفی در مورد بهترین برنامه برای هر لباسی، توصیه‌هایی را دریافت کنید.

P1494 درب از جلو سامسونگ با قابلیت Addwash (افزودن لباس در حین شستشو) و ویژگی ™QuickDrive فقط یک ماشین لباس‌شویی نیست بلکه با کاهش 50% زمان شست و شو و 20% میزان مصرف انرژی بدون افت کیفیت راهکاری برای سبک زندگی است؛ سامسونگ با 11 سال ضمانت برای موتور DIT ™QuickDrive، یک دستگاه ماندگار و با ارزش به شما هدیه می‌دهد.

مراقبت از لباس‌ها با قدرت هوش مصنوعی؛ با گوشی موبایل هوشمند گلکسی S21 ماشین لباس‌شویی P1494 را از راه دور کنترل کنید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی