Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تبلت TabPRO S سامسونگ مجهز به ویندوز 10 رونمایی شد

1394/10/15

 سامسونگ از جدیدترین تبلت خود مجهز به

ویندوز 10 پرده برداری کرد

 

حدود چهار ماه پیش خبری منتشر شد که سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت 12 اینچی مجهز به سیستم عامل ویندوز است. این اولین باریست که سامسونگ رو به تولید محصول ویندوزی آورده است و به نظر می رسد تا زمان عرضه آن چیزی باقی نمانده است.

تصاویر رندر شده از تبلت Galaxy TabPRO S مجهز به ویندوز 10 روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد و حالا سامسونگ امروز در نمایشگاه CES 2016 از تبلت جدید 12 اینچی خود Galaxy TabPro S  به صورت رسمی پرده برداری کرد. این تبلت همانند سرفیس با یک کیبورد جانبی همراه است که با اتصال به تبلت تبدیل به لپ تاپ می شود. صفحه‌نمایش 12 اینچی این تبلت از نوع Super AMOLED است که برای اولین بارمجهز به شبکه LTE Cat 6 است تا بتواند از آخرین سیستم عامل مایکروسافت پشتیبانی کند. رزولوشن نمایشگر2560 در 1440 پیکسل بوده و آن را در دسته پنل های رتینا قرار می دهد.

این تبلت در بخش پردازنده به نسل ششم Core M دو هسته ای اینتل مجهز شده که بر روی فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتزی تنظیم  شده و به همراه 4 گیگابایت رم و حافظه SSD با قابلیت ارتقا تا ظرفیت 128 یا 256 گیگابایتی ارائه شود.

 باتری نیز 5200 میلی ‌آمپرساعتی ،GPS و اتصال پرسرعت 4 G LTE نیز برای TabPro S در نظر گرفته شده است. با وجود اینهمه امکانات دارای ضخامت 6.3 میلیمتری است.

تبلت Galaxy TabPro S دستگاه جالبیست؛ زیرا با اینکه نام گلکسی را با خود به یدک می کشد اما غیر اندرویدی است. سامسونگ هنوز در مورد قیمت گذاری آن چیزی نگفته اما TabPro S از فوریه 2016 در سطح جهان عرضه خواهد شد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی