Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

تصویر ظاهر نهایی گلکسی اس7 لو رفت

1394/11/10

تصویر احتمالی گلکسی اس7 افشا شد

 

بالاخره ما به تصویر نهایی گلکسی اس7 و اس7 اج دست یافتیم. حساب کاربری معروف Evleaks در توییتر اخیرا دو تصویر از این دستگاه منتشر شد که این تلفن را از روبرو نشان می دهد.البته این عکس تاحدودی فوتوشاپ شده است اما به نظر می رسد تا زمان رونمایی از آن چیزی باقی نمانده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دکمه هوم در این دستگاه نسبت به پرچمداران فعلی از انحنای کمتری برخوردار است اما به اندازه ای که در تصاویر مفهومی و افشا شده می بینیم چهارگوش نیست.

تاریخ روی قفل صفحه نمایش 21 فوریه را نشان می دهد که زمان رونمایی رسمی گلکسی اس7 است؛ همچنین یک تصویر پس زمینه سیاه رنگ جدید در این تصویر مشاهده می شود که تیره تر از تصاویر پس زمینه پیشفرض در پرچمداران قبلی سامسونگ است.

حتی اگر این تصاویر صحت نداشته باشد، از شباهت بیش از اندازه گلکسی اس7 و اس7 به سری اس6 تعجب نکنید.چرا که از همان ابتدا که اولین شایعات در رابطه با پرچمدار 2016 منتشر شد، سامسونگ اعلام نمود که هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی و ساختار بدنه گلکسی اس7 دیده نخواهد شد و انتظار می رود تمامی این تغییرات تاثیر گذار از لحاظ سخت افزاری در این دستگاه لحاظ شود و قابلیت هایی چون درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، باتری بزرگتر و مقاوم در برابر آب را در بر گیرد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی