تلویزیون هوشمند سامسونگ، عنوان های بازی را می طلبد
به گفته یکی از مدیران اجرایی سامسونگ، بازار تلویزیون های هوشمند به سرعت در حال گسترش است، زیرا اکثر کاربران از آن به عنوان پلت فرمی برای بازی استفاده می کنند.
وی معتقد است که اسمارت تی وی ها سبب رونق کسب و کار استودیوهای توسعه دهنده بازی شدند؛ چرا که اکثر گیمرها همواره به دنبال پلت فرمی جدیدتر هستند و ترجیح می دهند اکوسیستم بازی خود را در تلویزیون های هوشمند بزرگ ببینند.
وی این سخنان را در نشست 2015 MAX ( کنفرانس ملی موبایل) که در شهر سئول برگزار شده بود، ایراد کرد.
وای.سی.کیم، قائم مقام بخش سمعی بصری سامسونگ، اظهار داشت تلویزیون های هوشمند به زودی پلت فرم بعدی گیمرها خواهد بود و بازار آن دنیای بازی را در آینده ای نه چندان دور تکان خواهد داد. اکوسیستم بازی ها به واسطه تغییر پی در پی پلت فرم های بازی شکل گرفته است. این تغییرات به دلیل مهاجرت گیمرها از رایانه های شخصی بزرگ به بازی در اینترنت و سپس در اسمارت فونی کوچک رویداده است.
اما سوال اینجاست که پلت فرم بعدی کدام است؟ وی می گوید :"اینطور که به نظر می رسد، پلت فرم بعدی و آخری به طور حتم تلویزیون های هوشمند خواهد بود."
این مدیر اجرایی می گوید: "انتظار می رود سامسونگ طی سال آینده بیش از 100 میلیون دستگاه تولیدی خود را در سراسر جهان به فروش برساند. این آمار شامل تلویزیون های هوشمندی است که از سال 2013 به عنوان پلت فرم جدیدی برای بازی از آن استفاده می شود. هرماه حدود 3 میلیون نفر از سرویس های بازی سامسونگ بازدید می کنند."
وی همچنین خاطر نشان ساخت :"سامسونگ در حال کار بر روی دسته بازی انحصاری خود است که احتمال می رود در سال آینده رونمایی شود."
در حال حاضر حدود 60 عنوان از بازی های معروف کنسول های مختلف بر روی اسمارت تی وی سامسونگ توسعه یافته اند که این رقم تا آخر سال به 100 خواهد رسید.
وی در آخر افزود : "سامسونگ در نظر دارد تا فناوری IPs را در تلویزیون های هوشمند به کار گیرد که پیشتر در حیطه اینترنت، کنسول های بازی و موبایل موفقیت های فراوانی را کسب کرده بود".
سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...
منبع : ZDnet
www.samsungcenter.ir