Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

تمرین‌های ذهن‌آگاهی با گلکسی؛ شما را قوی و پایدار مثل سامسونگ نگه می‌داریم

برنامه و کارهای حجیم امروزی هر فردی را دچار سردرگمی می‌کند به همین دلیل خودمراقبتی در کارهای روزمره امری مهم و ضروری است. در این‌جا برای راهنمایی شما نکاتی درباره‌ی ذهن‌آگاهی آماده کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم آرامش بیشتری داشته و از حضور بیشتری برخوردار باشید.

دقیقه‌ها را Pause کنید و با اپلیکیشن Samsung Health دوباره نفس بگیرید
زمانی که استرس داریم، امکان این وجود ندارد که از تمام نفس خود استفاده کنیم. حتی اگر 100 مایل در دقیقه حرکت می‌کنید، استفاده از زمان وقفه برای تمرین نفس‌گیری می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا در طول روز دوام بیاورید بدون این‌ که به سلامتی شما آسیبی وارد شود. سعی کنید تایمر را روی گلکسی S20 خود تنظیم کنید تا لازم نباشد ساعتتان را چک کنید، چشمانتان را ببندید و فقط برای 5 دقیقه، سه بار در روز نفس بکشید.

برای صبحانه پودینگ چیا سرشار از پروتئین درست کنید
آشپزی می‌تواند یک تمرین ذهن‌آگاهی باشد و صبحانه یک وعده غذایی مهم است. این وعده روز شما را درست از زمانی که به شما سوخت می‌دهد تا به کارهای روزانه‌تان برسید شروع می‌کند. تخم‌مرغ تنها ظرف چند دقیقه به نیمرو تبدیل می‌شود و جو فرنی خیسانده شده از شب قبل هم عملاً آماده است، پس بهانه‌ای نیست که روزتان را با گرسنگی شروع کنید. نباید فراموش کنید که اسمارت‌واچ یک وسیله تزئینی و لوکس نیست پس زندگی در لحظه سلامتی را با ساعت هوشمند گلکسی Watch4 سامسونگ تجربه کنید. نمایش کالری مصرف روزانه در جهت کنترل سلامتی، از قابلیت‌های این مدل از اسمارت واچ‌ها هستند. در این ساعت‌ها سنسورهای دقیقی در پشت اسمارت واچ به کار رفته است که می‌تواند با علائم سلامتی و حیاتی بدن از طریق پوست مچ شما ارتباط ایجاد کرده و اطلاعات اولیه و مفیدی درباره سلامتی و نحوه کارکرد اعضای حیاتی بدن به طور مستمر نمایش دهد.

با یک تمرین ورزشی کوچک به اهدافتان برسید
هرچند مشغله کاری زیاد دارید اما دلیل ندارد نتوانید تمرین کنید. تمرین‌های ورزشی منظم برای ذهن عالی هستند و بیشتر از یک ساعت هم طول نمی‌کشند. تمرین‌های ورزشی کوچک، تمرین‌های کوتاه پشت سر هم 10 دقیقه‌ای هستند که همه بدنتان را درگیر می‌کنند و ضربان قلبتان را بالا می‌برند. می‌توانید با احتساب زمان 10 دقیقه و فواصل زمانی 30 ثانیه‌ای طناب بزنید یا حرکت اسکات را انجام دهید و با تمرینات هوازی به ترشح بیشتر اندورفین کمک کنید. با Samsung Health به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و تعاملی به اهداف تناسب اندام خود دست پیدا کنید. با دوستان و خانواده یک مسابقه دوستانه برگزار کنید تا همه همواره احساس مسئولیت کنند و در مسیر درستی به سوی اهداف خود قرار گیرند.

آپدیت لیست پخش، گوش دادن به موزیک‌های جدید
وقتی صحبت از موسیقی به میان می‌آید همه ما می‌توانیم مخلوقات عادت باشیم، اما تجربه چیزهای جدید می‌تواند به شما کمک کند که بیشتر متوجه باشید. اکثر اپلیکیشن‌های موسیقی، هنرمندان را بر‌اساس آن‌چه اخیراً پخش کرده‌اید توصیه می‌کنند، بنابراین پیدا کردن یک موزیک جدید در SoundCloud و Spotify آسان است. برای تجربه واقعی صدا، گلکسی Buds Plus خود را بگذارید، چشمانتان را ببندید و حضور داشته باشید.

احساس خود را بیان کنید، با قلم S Pen خلاقیتتان را نشان دهید
بین کار و تمرین کردن، لازم نیست به اهمیت خلاقیت فکر کنید. هر روز 10 دقیقه اختصاص یافته را صرف نوشتن، رنگ‌آمیزی کردن یا حتی دودل کردن ویدیو با قلم S بر روی گلکسی Note10 خود کنید و به هنرمند درونتون تلنگری بزنید. همه این کارها برای کاهش استرس و استفاده از ذهن به روشی متفاوت عالی هستند؛ آرامش خود را پیدا کنید و ببینید چطور تغییرات کوچک باعث تفاوت‌های بزرگ می‌شوند.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی