Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

جدیدترین تلویزیون های سری K سامسونگ

1395/03/29

تلویزیونهای سری k

بزودی تلویزیون های سری K سامسونگ که هم اینک در بازار های آمریکا در حال فروش و ارائه میباشد در وبسایت فروشگاه مرکزی سامسونگ عرضه خواهد شد... با ما باشید تا به محض ورود این تلویزیون ها به بازار ایران از مشخصات و قیمت های روز جدیدترین تلویزیون های سری K سامسونگ مطلع شوید....فروشگاه مرکزی سامسونگ با بیش از 10 سال سابقه در عرضه فروشگاهی و اینترنتی محصولات سامسونگ در خدمت تمام هموطنان عزیز میباشد

توجه: شایان ذکر است که تعدادی از مدل های معرفی شده سری K در انحصار بازار امریکا می باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر

بزودی شما را از مدلهای موجود در بازار ایران مطلع خواهیم کرد...

تجربه تماشای فراتر از تصور

تلویزیون های 4K SUHD سری 9

جدیدترین تلویزیون های پرچمدار4K SUHD    سامسونگ از هم اکنون در دسترس شماست. این سری جدید گامی فراتر از جانشین خود یعنی سری 8 نهاده و دنیای شگفت انگیزی را فرا روی کاربران باز کرده است.

سری 9 سامسونگ مطابق با نوین ترین فناوری های موجود در دنیا و به دست طراحان زبر دست توسعه یافته است. فناوری Supreme MR 240 این تلویزیون ها موجب شده تا در نوع خود بهترین کیفیت تصاویر متحرک را ارائه دهد.

به لطف نمایشگر پیشرفته این تلویزیون ها که از تکنولوژی نقاط کوانتومی Quantum Dot Color)) بهره گرفته، خود را در تصاویری زنده غوطه ور سازید.

 

تلویزیونهای سری KS9000

سایزهای موجود

 

"88                               "78                               "75                               "65                                  "55

تجربه سینمای خانگی فوق العاده

تلویزیون های 4K SUHD سری 8

کیفیت واقعی تصاویر و وضوح باورنکردنی تلویزیون های 4K SUHD  را در تلویزیون های سری 8 سامسونگ بیابید که با تجهیز به فناوری نقطه کوانتومی برای نمایش رنگ های استثنایی و فناوری HDR 1000 برای روشنایی پویا، کوچکترین جزییات تصاویر را در زندگی واقعی متجلی می کند تا تجربه تماشای جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد

 

تلویزیونهای سری KS8000

سایزهای موجود

 

"65                               "60                               "55                               "49        

 

تکنولوژی نوین برای ارائه تصاویری زنده و پویا

تلویزیون های 4K SUHD سری 7

این دستگاه با فناوری تصاویر Active UHD، رزولوشن 4K UHD و طراحی خیره کننده 360 درجه همگام شده است. هفتمین سری تلویزیون های K سامسونگ که به فناوری Active Crystal Color مجهز شده تجربه سرگرمی شما را وارد مرحله جدیدی نموده و در دنیای مجازی غوطه ور می سازد.

کاربران از طیف رنگ وسیع تر، وضوح کنتراست و درخشندگی بیشتر و طراحی منحصر به فرد این سری جدید که تجربه جدیدی را برای تمامی اعضای خانواده فراهم می کند لذت خواهند برد.

 

تلویزیونهای سری KS7000

سایزهای موجود

 

"78                    "65                     "55                    "49                 "43                   "40        

 

کیفیت فوق العاده تصاویر 4K را تجربه کنید و در دنیایی از رنگ های بی بدیل

و وضوح بی نظیر گام بردارید.

تلویزیون های 4K SUHD سری 6

چه در زمانی که همه اعضای خانواده برای دیدن فیلم دور هم جمع شدید یا در یک دورهمی دوستانه سرگرم بازی با دوستانتان هستید قطعا شاهد تفاوت رزولوشن و افزایش وضوح آن خواهید بود.

تلویزیون سری 6 با تجهیز به فناوری PurColor و مقیاس تصویر UHD، حتی بی کیفیت ترین محتوا را به گونه ای نمایش می دهد که حس زندگی در آن جریان داشته باشد.

به لطف هاب خانگی Smart Hub می توانید به تمام محتوای مورد علاقه خود از برنامه های تلویزیونی، فیلم ها تا پخش زنده را تنها با انتخاب یک گزینه دسترسی داشته باشید.

 

تلویزیونهای سری KS6000

سایزهای موجود

 

"70                "65                   "60                     "55                    "50                 "43                   "40

 

انتخاب هوشمند خانواده

تلویزیون های 4K SUHD سری 5

سری 5 با نمایشگر Full HD

سری K5 تلویزیون های سامسونگ کیفیت تصاویر HD تاثیر گذاری را که رنگ های غنی، پردازش سریع، کنترل نور پس زمینه زنده ای را ارائه می دهد تا شاهد عملکرد بهتری از تصاویر پویا و در حال حرکت باشیم. این تلویزیون انتخاب هوشمندانه ای برای خانواده شما به شمار می رود.

 

سایزهای موجود

 

  "50                       "48                         "43                         "40                          "32

برای آگاهی بیشتر درباره  تلویزیونهای جدید سری k سامسونگ لطفا کلیک فرمایید

 

 

فروشگاه مرکزی سامسونگ

www.samsungcenter.ir

88206529-66952002

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی