Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

خدمات دیجیتال سامسونگ در حوزه های مالی و بانکی

تمایز در تجربیات مالی با خدمات مبتنی بر نیازهای شخصی و فرآیندهای هوشمند

افزایش تعداد مشتریان و بهره وری،با فناوری های بانکداری هوشمند

روندهای موجود در این صنعت

جلب مشتریان بیشتر و کاهش هزینه ها با فناوری های دیجیتال

رونق تدریجی بازار خدمات مالی

بانکک های زیادی همچنان در پی یافتن راهکارها و فرآیندهای مؤثر در کاهش هزینه ها هستند و در برابر مشکلات،مقاومت می کنند.

فناوری های مدرن و امروزی

بانک ها سعی دارند از کاغذ کمتر استفاده کنند و از فناوری های پیشرفته تر به منظور بهینه سازی پردازش ها و خلاقیت و کاهش هزینه ها استفاده کنند.

مشتریان آگاه و امروزی

بانک ها و شرکت های بیمه در حال استفاده از فناوری های پیشرفته برای ایجاد اعتماد از دست رفته مشتریان نسبت به مؤسسات مالی هستند.این مشتریان به دنبال تعامل مالی با این مؤسسات هستند.

نیازهای مشتریان

ارتقا خواسته ها و تجربیات مشتریان با فرآیندهای یکپارچه و همگون

افزایش تقاضای مشتریان برای خدمات شخصی

رشد و استفاده روز افزون از وسایل همراه(تبلت،موبایل،وسایل پوشیدنی)،تمایل مشتریان برای خدمات اختصاصی،فعالیت های بیشتر و مشاوره های مناسب مالی به منظور رفع نیازهای ویژه مشتریان را به شدت افزایش داده است.هر چند که بروزرسانی فناوری های دیجیتال و چندمنظوره،برای رفع این نیازها،چالشی را برای مؤسسات مالی به همراه دارد.

امنیت و حفاظت اطلاعات شخصی

امنیت اطلاعات،یکی از مهم ترین چالش های پیش روی بانک ها و مؤسسات مالی است.به همین منظور شبکه های قوی تر،وسایل با امنیت بیشتر و روش ها و راهکارهای کارآمدتر برای جلوگیری از نفوذ به اطلاعات،ضروری است.

راهکارهای کاهش هزینه

هنوز شعب بانک ها،مرکز فیزیکی تبادلات مالی و اقتصادی مشتریان است.با وجود افزایش استفاده از اینترنت و شبکه های تلفن همراه،هزینه های عملکرد بانک ها،بسیار بیشتر از سایر شبکه های دیجیتالی جدید است.همزمان با وجود مشکلات اقتصادی در بازار خدمات مالی،بانک ها نیازمند راهکارهای ساده و مؤثرتری برای پوشش هزینه ها و استفاده بهتر از منابع موجود هستند.

توانمندی های سامسونگ

افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش هزینه ها با راهکارهای مالی هوشمند

با اجرای دستورالعمل های مالی سامسونگ،مؤسسات مالی با کمک ابزارهای یکپارچه،می توانند با چالش های پیش رو مقابله کنند:

ارائه تجربه ای مشتری-محور و دیجیتالی.

ارتقاء بهره وری با چرخه دیجیتالی فعالیت ها.گسترش الگوی تجاری کاهش هزینه به کمک راهکارهای مفید و مشارکتی،با پشتیبانی ابزارهای هوشمند برای گردش کار ساده،مؤثر و تعامل فناوری ها جهت ارتباط سریع تر و تصمیم گیری بهتر.

تقویت زمینه های فروش با افزایش امنیت شبکه های تلفن همراه.ایجاد فضای امن برای تراکنش های فروش از طریق ابزارهای همراه به صورت آنی،با فرآیندهای دیجیتال و حفاظت دائم از اطلاعات محرمانه مشتریان با ابزارهای امنیتی یکپارچه به همراه تأیید هویت مشتری و حفظ امنیت ابزارها و شبکه.

ارائه خدمات مشتری-محور با پشتیبانی عملکردهای ساده و مؤثر

محیط مالی هوشمند

Touch Overlay برای امور اداری و اجرایی:راهکاری گروهی و هوشمند با فرآیند چرخه کار مؤثر و فناوری پیشرفته.دسترسی بصری به توانمندی صفحه های لمسی که از طریق تعامل چند سویه،مشتریان را بیش از پیش جذب کند.

گردش کار آسان و بهینه و افزایش همکاری با فناوری مدرن و هوشمند

تسهیل همکاری.کارکنان،در شرایط امن،گزارش ها را با دیگر همکاران خود به اشتراک می گذارند و از طریق ارتباط از راه دور با آن ها همکاری می کنند.اعضای دیگر گروه ها با استفاده از دستگاه های همراه،نمایشگرهای تعاملی و کنفرانس های ویدئویی،به فعالیت می پردازند.

افزایش بازده محیط کار.کارکنان،اطلاعات را دریافت کرده،روی نمایشگرهای فوق پیشرفته،با کیفیت عالی و وضوح کامل پخش می کنند.

مانیتورهای تجاری

با نمایشگرهای تجاری سامسونگ،کارمندان می توانند داده ها،نمودارها و تصاویر را با کیفیت بالا و وضوح کامل رنگ ها،در حین کنفرانس،با دیگر شعب و مشتریان در میان گذاشته و با آن ها در ارتباط قرار بگیرند.نمایش تصاویر روشن و شفاف با کیفیت بسیار بالا در نمایشگرهای باریک و سازگار با محیط کاری،ارتباط کارمندان با این محتوای غنی و اطلاعات ارزشمند را بهبود می بخشد.

تابلوی اعلانات دیجیتالی سامسونگ(Samsung SMART Signage)

نمایش فوق العاده مهیج تصاویر در نمایشگرهای باریک با نرم افزار داخلی که تصاویر بسیار واضح را ارائه می دهد.

 

1393/10/29

فروشگاه مرکزی سامسونگ

88206530-88206529

www.samsungcenter.ir

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی