Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

خدمات سامسونگ در مراکز فروش و رستوران ها

ارائه تجربه ای متفاوت و با صرفه اقتصادی

روندهای موجود در این صنعت

تأثیر شرایط اقتصادی،رقابتی و فناوری های مدرن

تغییرات اقتصادی و دگرگونی های بازار

بحران اخیر اقتصاد جهانی،وضعیت بازار توسعه یافته را در حالت رکود اقتصادی فزاینده قرار داده است.از آنجایی که بازار سنتی از رکود اقتصادی اخیر رنج می برد،بسیاری از افرادی که در حوزه تجارت و بازرگانی فعالیت می کنند،در انتظار پیشرفت و توسعه بازاری نوپا هستند.انتظار می رود بازار جهانی در برخی از حوزه های فعالیت تجاری،دچار رکود و افت شود.در حالی که توسعه برخی بازارها فرصت های بی نظیری را فراهم می کند.از سویی دیگر،قوانین متفاوت سرمایه گذاری خارجی،فعالان تجاری و بازرگانی را به سمت بازارهای در حال توسعه می کشاند.رقابت به وجود آمده از منابع غیر سنتی،حاشیه سود فروشندگان را به دلیل پدید آمدن فروشگاه های اینترنتی و مقایسه قیمت ها کاهش داده است.

مشتریان آگاه و به روز

نسل جدید مشتریان که عموماً از طبقات متوسط جامعه می باشند،در بازارهای در حال توسعه رو به افزایش است.مشتریان مدرن و امروزی،با استفاده از موبایل هایشان،به جستجو،خرید و تغییر در نحوه خریدشان،سوق پیدا کرده اند.متعاقباً،فروشندگان موفق در عرصه خرید و فروش،سعی در ارائه تجارب ارزشمند تعاملی خود در استفاده از این دستگاه ها دارند و دائماً در حال وفق دادن شرایط خود با بازار مبتنی بر اینترنت می باشند.

پیشرفت های رو به افزایش در دنیای فناوری

تلفن های همراه،اسکنرها،حس گرهای هوشمند و رسانه های  اجتماعی،همگی،روش های خرید را با استفاده از فناوری هایی نظیر تلفن های همراه و اینترنت بی سیم،به طور کلی دگرگون ساخته اند.به علاوه،تخفیفات خرید گروهی،کدهای QR و تخفیفات ارائه شده در شبکه های اجتماعی،در حال تغییر نحوه خرید هستند.

نیازهای مشتری

توسعه و اجرای راهکارهای همراه با فناوری

مشتریان با تجربه و آگاه به فناوری های روز

فروشندگان باید به طور مؤثر،از فناوری به روز دنیا به منظور جذب و تعامل با مشتریان بهره جویند.مشتریانی که دارای تجارب و آگاهی های لازم در خرید هستند.این فروشندگان باید به مشتریان،اطلاعات جامع،تجربه خریدی متفاوت و منطبق با دانش امروزی و همچنین آنلاین ارائه دهند.

ارائه تجربه ای متفاوت از حضور در فروشگاه

حتی با وجود استقبال بی نظیر برخی مشتریان از خرید آنلاین،خرید به روش های سنتی همچنان به قوت خود باقی است.فروشندگان باید درصدد نفوذ فناوری به تجارب خرید سنتی و حضوری برآیند تا مشتریان را با روش های متعدد خرید و ارتقا سطح تماس بین خریدار و فروشنده وفق دهند.

بهینه سازی خرید و فروش

فعالان عرصه بازرگانی و تجاری،باید مشتریان خود را با تجارب به روز شده و سودمند خرید فروشگاهی آشنا کنند.فروشندگان باید محصولات را در هر زمان و مکانی که مشتری نیاز دارد،آماده داشته باشند و بهترین سرویس را ارائه دهند.

توانمندی های سامسونگ

ارائه تجربه ای مدرن و متفاوت در خرید مشتریان

فروشندگان با تجربه و کارآمد،همواره به دنبال دستیابی به اهداف ذیل هستند:

  • ارتقا روابط تعاملی با مشتری.ایجاد انگیزه و هیجان با معرفی متفاوت محصولات،ارائه اطلاعات خدماتی به مشتریان با کمک فناوری های دیجیتالی،کمک به مشتریان در انتخاب محصول مناسب و دریافت بازخورد مناسب از آنها.

 

  • ایجاد تجربه ای متفاوت برای هر مشتری.ارائه تجارب خرید اختصاصی بر اساس پیش زمینه خرید مشتریان و محصولات مرتبط با نیاز مشتریان در بازار،تلاش درجهت توسعه مطابقت با سلیقه فردی و آنلاین در فروشگاه های سنتی.

 

  • افزایش کیفیت امور اجرایی.بهینه سازی مدیریت کالاهای ورودی و محصولات موجود،پشتیبانی از کارکنان از طریق در اختیار گذاشتن فناوری های مناسب برای معرفی،عرضه و تحویل محصولات به مشتریان.

تأثیر SMART Signage در افزایش فروش فروشگاه های هوشند

محصول پیشنهادی برای فضای لابی/میز اطلاعات،ویدیووال ها(VideoWall) و مدیریت محتوا می باشد:ایجاد فضایی جالب و خیره کننده با استفاده از نمایشگرهای برتر که در عین انتقال پیام ها و اطلاعات مختصر بازاریابی،تأثیر مثبتی بر فضای محیط دارند.با استفاده از ویدیووال ها،مشتریان قادر به مشاهده پیام های تأثیرگذار خواهند بود که همین امر موجب افزایش فروش محصولات و خدمات آنها خواهد شد،در این صورت وفاداری مشتریان با نصب ویدیووال ها دو چندان می شود.با استفاده از این فناوری،فروشندگان،محتویات مرتبط را به طور تعاملی،از طریق نمایشگرهای هوشمند سامسونگ،به صورت یکپارچه ارسال و دریافت می کنند که با ساختار خلاقانه ای تعبیه شده اند.فروشندگان می توانند به راحتی به نصب،استفاده و مدیریت ویدیووال های از پیش تنظیم شده،به صورت اختصاصی بپردازند.به طوری که نیاز به کامپیوتر جدا برای مدیریت محتواها از بین خواهد رفت.MagicInfo این توانایی را به فروشنده می دهد تا ویدیووال را به طور کامل کنترل کند.همچنین با اتصال به Wi-Fi،مدیریت این ویدیووال ها از طریق موبایل و یا تبلت و با استفاده از نرم افزارهای کاربردی امکان پذیر خواهد بود.

فست فود:بهینه سازی تجارب مشتریان و مراجعه کنندگان از طریق فروش و ارتباط تعاملی.بهینه سازی سیستم خرید و فروش با استفاده از سیستم های فروش همراه سامسونگ.

صفحه منوی دیجیتالی.فست فودها(Quick Serving Restaurants)،با استفاده از نمایشگرها،صفحه منوی دیجیتالی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.کارمندان به راحتی می توانند اطلاعات مفید را با استفاده از Samsung SMART Signage نمایش دهند و مشتریان نیز،از تجربه بهتری در استفاده از منوی دیجیتالی و لمسی بهره مند خواهند شد.این امر در نهایت منتهی به فروش و جذب مشتریان بیشتری به چنین رستوران هایی خواهد شد.

نرم افزار مدیریت محتوا.فست فودها قادر به ارتقا رضایت مهمانان خود از طریق نمایش محتویات گوناگون و مفید بر روی نمایشگر هوشمند سامسونگ(Samsung SMART Signage)از طریق سیستم MagicInfo هستند که فناوری کاملی را برای مدیریت و کنترل محتویات ارائه می کند.مدیران فست فودها نیز می توانند به اجرا،سازمان دهی،برنامه ریزی و پخش محتویات از طریق مرورگر وب بپردازند،با اطمینان از اینکه اطلاعات درست به مهمان و مشتری مورد نظر در زمان مناسب منتقل خواهد شد.با استفاده از MagicInfo-i Premium.مدیران نیز می توانند با اعمال تغییر در محتویات،رضایت مشتریان خود را جلب کنند.مدیریت،بررسی و زمان بندی محتویات متعدد،از طریق برنامه های کاربردی و وب نیز امکانپذیر خواهد بود.

نمایشگرهای فضای باز.فست فود ها می توانند برای ارائه منوی رستوران به مشتریان،از نمایشگرهای فضای باز سامسونگ استفاده کنند.مشتریان و مهمان ها با تصاویری جذاب روبرو می شوند که قطعاً آنها را به سفارش غذاهای موجود در منوی دیجیتالی رستوران،ترغیب می کند.نمایشگرهای فضای باز سامسونگ،حتی در وضعیت آب و هوایی نامساعد،بهترین عملکرد را از خودشان نشان می دهند.

فروشگاه پوشاک:در اختیار گذاشتن تجارب خرید اختصاصی،تعاملی و حرفه ای در لحظه ورود،مراحل خرید و خدمات پس از فروش.

نمایشگرهایی با اندازه های واقعی.فروشگاه های پوشاک می توانند خرید مشتری را به تجربه ای متفاوت تبدیل کنند و انتظارات مشتری را از فروشگاهی پیشرفته و به روز برآورده کنند.نمایشگر هوشمند بزرگ سامسونگ(Samsung Smart Signage)،ارائه کننده راهکار بازاریابی ایده آلی است که توانایی جذب مشتریان بیشتری دارد.فعالان تجاری عرصه پوشاک می توانند روابط با مشتریان را توسعه داده و محتویات چندمنظوره را به طور بی سیم نمایش دهند.نمایشگرها به راحتی قابل چرخش و به روز شدن هستند.به علاوه،مشتریان می توانند اطلاعات مفید در مورد فروشگاه را بدون حضور سیم،کامپیوتر و لوازم جانبی تماشا کنند.

راهکار مدیریت محتوا.فروشندگان پوشاک با نمایش محتوای مرتبط،منظم و تعاملی از طریق سیستم کنترل و بررسی نمایشگر هوشمند سامسونگ،به راحتی می توانندمشتریان خود را از خدمات خود آگاه کنند.این فروشگاه ها می توانند کالاها را با اندازه واقعیشان(واقعیت مجازی)به مشتریان نمایش دهند.همچینین با تغییر فصول و نوع لباس ها،به راحتی می توان این نمایشگرها را به روز کرد.فروشندگان نیز می توانند به آسانی،با ارائه پیشنهادات متعدد در زمینه سبک ها و مدل های مختلف،فروش خود را افزایش دهند.برای مدیریت،کنترل و اتصال نمایشگرها،MagicInfo سامسونگ ارائه شده است تا فروشندگان،با هزینه پایین،به مدیریت محتوای نمایشگرها بپردازند.این ویژگی،قابلیت اتصال به نمایشگرها به وسیله دستگاه های همراه(موبایل و تبلت)نیز ممکن است.

رستوران:ایجاد تجربه ای یکپارچه از صرف غذا در عین بهره وری بهینه رستوران.

سوپرمارکت/خواربارفروشی:جذب مشتریان بیشتر و تشویق آنها به خرید بیشتر از طریق شناسایی جایگاه و موقعیت مشتریان و ارسال اطلاعات شخصی.

نمایشگر دیجیتالی(ِDigital Signage).سوپرمارکت ها و خواربارفروشی ها قادر به ارتقا وضعیت ظاهری محیط فروشگاه،از طریق ارسال پیام های تأثیرگذار به مشتریان خواهند بود.نمایشگر هوشمند سامسونگ(Samsung SMART Signage)تجربه خرید مشتریان و میزان رضایت مندی آنها را با نمایش به موقع و مرتبط از اطلاعات داخلی فروشگاه،افزایش می دهد.فروشندگان سوپرمارکت ها می توانند سطح فروش و خدمات خود را به کمک نمایشگرهای اقتصادی و به لحاظ کاربردی ساده،ارتقا دهند.در این صورت،تجربه مشتریان نیز با قابلیت لمسی،تعاملی و انتخابی افزایش می یابد.

راهکار مدیریت محتویات(Content Managment Solution).سوپرمارکت ها،به وسیله مدیریت از راه دور نمایشگرهای فروشگاه خود قادر به ارائه تجربیات ارزشمند به مشتریان خود خواهند بود.این امکان برای فروشندگان فراهم می گردد تا تبلیغات فروشگاه خود و همچنین اطلاعات مرتبط با محصولات موجود در فروشگاه را از طریق برنامه های کاربردی و یا وب،با اطمینان از ارسال صحیح و درست اطلاعات به مشتری مورد نظر،در هر زمانی،منتشر نمایند.آنها از این طریق به راحتی می توانند مشتریان را به خرید از فروشگاه ترغیب کنند.وفاداری مشتریان نیز از طریق به نمایش گذاشتن طیف گسترده ای از محتویات با کمک MagicInfo Light و MagicInfo Premium سامسونگ به دست خواهد آمد.

پمپ بنزین ها:امکان تشخیص پمپ بنزین ها از فاصله دور برای رانندگان و اطلاع از محصولات موجود در فروشگاه های 24 ساعته آن ها.

نمایشگرهای فضای باز(Outdoor Displays).جایگاه های پمپ بنزین می توانند مشتریان بیشتری را از طریق ارائه محصولات با کیفیت و تصاویر اطلاع رسانی جذب کنندتصاویری که ناحیه وسیعی را در جایگاه به خود اختصاص خواهد داد.جایگاه های پمپ بنزین،با نصب نمایشگرهای فضای باز سامسونگ،قادر به جذب و حفظ مشتریان خود خواهند بود که تصاویر واضحی را از خدمات فروشگاه به نمایش می گذارد.به گونه ای که قیمت های محصولات،چه در سایه و یا در تابش مستقیم نور خورشید،قابل خواندن هستند.از آنجا که نمایشگرها ضدآب،ضدگرد و غبار هستند،جایگاه های پمپ بنزین قادر به استفاده از نمایشگرهای هوشمند فضای باز سامسونگ با عملکردهای مداوم حتی در شرایط نامساعد آب و هوایی می باشند.

راهکار مدیریت محتوا(Content Management Solution).مدیران پمپ بنزین قادر به جذب مشتریان بیشتر و حفظ وفاداری آنها از طریق نمایش و ارسال محتویات به نمایشگرهای بیرونی خواهند بود که شامل گزینه های تمام صفحه ای و چندصفحه ای می باشند.همچنین می توانند سطح فروش خود را از طریق کنترل،ساماندهی،زمانبندی و ارسال طیف وسیعی از محتوای نمایشگرها از راه دور،از طریق وب و یا دستگاه همراه MagicInfo Lite Player و MagicInfo-I Premium ارتقا دهند.

ویترین فروشگاه:جذب و اطلاع رسانی مشتریان از طریق نصب و طراحی نمایشگرهای ویترین شکیل و خیره کننده،تبلیغ محصولات به منظور فروش بیشتر و همچنین استفاده از ویترین هایی با نورپردازی درخشان و کم مصرف.

نمایشگرهای لمسی(Touchscreens).مراکز فروش،به کمک ابزارهای واقعیت مجازی،تجربه خریدی مملو از اطلاع رسانی،منطبق با فناوری های به روز را به خریداران ارائه می نمایند.نمایشگرهای هوشمند سامسونگ(Samsung SMART Signage)،به عنوان ابزار مورد نیاز فروشندگان،تصاویر بسیار جذاب،در قالب ویترین فروشگاه را برای خریداران آگاه به فناوری به وجود می آورند.فروشندگان همچنین می توانند با ایجاد فضای تعاملی،به منظور دستیابی به فروشی رضایت بخش تر،ارائه دهنده محتوای دوگانه روی نمایشگرهای لمسی باشند.کارکنان مراکز فروش می توانند مستقیماً و به آسانی،نمایشگرها را کنترل کرده و از مدیریت محتواهای منعطف و رضایت بخش،از طریق برنامه ها و ابزارهای همراه خود،لذت ببرند.فروشندگان می توانند تعداد چشمگیری از مخاطبان و کاربران ابزارهای همراه را،به وسیله پیام های تبلیغاتی به موقع و هدفمند،روی ابزارهای همراه آنها،به فروشگاه ها جذب کنند.

محصول پیشنهادی:تابلوی اعلانات هوشمند(SMART Signage).نمایشگرهای متنوع به منظور پاسخگویی به نیازهای دیجیتالی مراکز فروش برای جلب مشتریان،ارائه خدمات و اطلاع رسانی،در جهت دستیابی به تجربه ای بهتر.

راهکار:MagicInfo.راهکارهای متنوع و کم هزینه مدیریت آسان سیستم نمایش اطلاعات،که امکان پیام رسانی متمایز با پوشش گسترده برای دستیابی با بازده بیشتر را به مراکز فروش می دهد.

1393/10/20

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی