Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

خدمات ویژه سامسونگ برای گوشی‌های سری Note 4 و Note Edge

1394/03/02

کاربران گرامی گوشی‌های سری Note 4 و Note Edge شما می‌توانید با ثبت‌نام و درج مشخصات خود در وب‌ سایت خدمات ویژه(Privilege Service)،طی دستورالعمل که در ادامه به آن اشاره شده است،از مزایای منحصر به‌ فرد(50 درصد تخفیف) این برنامه،که فراتر از ضمانت استاندارد رایج و پوشش‌های مربوط به آن است، بهره‌مند شوید.

توجه داشته باشید که این گوشی ها را از فروشگاه‌های مجاز سامسونگ خریداری کنید.با خرید یکی از این محصولات،شما می‌توانید از امتیازهای این برنامه بهره‌مند شوید و پس از انجام مراحل ثبت‌نام،ظرف حداکثر 60 روز پس از تاریخ خرید،مشتری ویژه سامسونگ خواهید بود و درنتیجه امکان استفاده از «خدمات ویژه» سامسونگ،در طول مدت شش ماه از تاریخ خرید،برایتان فراهم می‌‌شود.این خدمات شامل یک‌بار تعمیر با 50 درصد تخفیف در طول شش ماه از تاریخ خرید(تاریخ مندرج روی فاکتور) برای تعمیرات خارج از گارانتی است.منظور از تعمیرات خارج از گارانتی،آن دسته از تعمیراتی است که به صورت متعارف توسط گارانتی پوشش داده نمی‌شوند،مانند مشکلات ناشی از ضربه خوردگی،آب خوردگی،شکستن صفحه LCD و غیره.بدیهی است تعمیر دوم و تعمیرات بعدی،تحت پوشش این برنامه قرار نخواهند گرفت.

به منظور ثبت‌نام در این برنامه ویژه،کافی است اطلاعات محصول خریداری شده شامل نام مدل، شماره سریال((IMEI،محل و تاریخ خرید همراه با اطلاعات شخص خریدار و همچنین تصویر فاکتور را حداکثر ظرف مدت 60 روز از تاریخ خرید محصول،در وب‌سایت خدمات ویژه به آدرس www.servicecare-mena.com یا از طریق تماس با مرکز تلفن سامسونگ به شماره 021-42132 در پایگاه اطلاعاتی درج کنید.همچنین توجه داشته باشید هنگام استفاده از این برنامه، ارائه فاکتور خرید و کارت شناسایی عکس‌دار الزامی است.

فروشگاه مرکزی سامسونگ

88206530-88647891

www.samsungcenter.ir

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی