Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

راه اندازی سایت اختصاصی برای نمایش ویدیوهای 360 درجه

1395/04/05

سامسونگ یک سایت اختصاصی برای ویدیوهای 360 درجه و

واقعیت مجازی راه اندازی کرد

 

سامسونگ باهدف رقابت با سایت های یوتیوب و فیس بوک اقدام به راه اندازی یک وب سایت اختصاصی برای نمایش ویدیوهای 360 درجه و واقعیت مجازی نمود.

سامسونگ پس از عرضه نسخه کاربر دوربین 360 درجه در ایالت متحده سایت را راه اندازی کرد. همچنین غول فناوری کره ای روز گذشته اعلام نمود نام Milk VR را به Samsung VR تغییر داده است.

سامسونگ Samsung VR را جایگزین Milk VR که محدود به برندها بود نمود. اگرچه Samsung VR این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا آن ها بتوانند ویدیوهای 360 درجه و محتوای ویدیویی واقعیت مجازی خود را آپلود کنند.

اگرچه کاربران می توانند از طریق واقعیت مجازی Gear VR ویدیوهای این سایت را به صورت 360 درجه تماشا کنند؛ اما اپلیکیشن اختصاصی برای اسمارت فون های جدید سامسونگ طراحی شده که امکان تماشای ویدیوهای 360 درجه بدون استفاده از هدست واقعیت مجازی را فراهم می کند. با وجود این اپلیکیشن در هرجا که باشید بدون نیاز به تعبیه هدست می توانید از تجربه واقعیت مجازی لذت ببرید.

غول فناوری کره ای با عرضه دوربین 360 درجه، اسمارت فونی که از محتوای واقعیت مجازی پشتیبانی میکند و ارائه یک سایت اختصاصی برای به اشتراک گذاری محتوای این چنینی دسترسی به فیلم های 360 درجه را آسان ساخته است.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

منبع : Sammobile

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی