سامسونگ در بازار فروش تلویزیون های LCD
با رقابت سختی مواجه است
سامسونگ الکترونیکس با کنار زدن رقیبانش نقش مهمی را در بازار فروش تلویزیون های LCD طی سال های اخیر ایفا کرده است. همچنین یکی از عوامل پشت پرده موفقیت این شرکت را می توان توجه ویژه سامسونگ به کیفیت تلویزیون های تولیدی اش در مقایسه با کمیت آن ها دانست.
این سیاستی است که سامسونگ در بازار تلویزیون های LCD اتخاذ کرده و تاکنون نیز بسیار موفق عمل کرده است. گزارش جدیدی نشان می دهد با وجود اینکه سامسونگ با رقابت سختی از سوی رقبا مواجه است، اما همچنان به عنوان پیشروی در بازار جهانی تلویزیون ها حضور دارد.
آخرین آمار بدست آمده از نمایشگاه WitsView نشان می دهد سامسونگ توانسته درسه ماهه اول سال 2016 حدود 10.5 میلیون واحد تلویزیون را بفروش برساند و از فروش الجی با میزان 7.1 میلیون دستگاه جلوتر زده است.
اما فروش LCD های غول فناوری کره ای با 34 درصد افت فصل به فصل مواجه بوده است. البته سامسونگ تنها شرکتی نیست که با این مشکل مواجه شده است چرا که ال جی و سونی نیز با افت فروش مواجه بودند.
گویا شرکت های تازه وارد چینی مانند هایسنس و تی سی ال با اینکه در فصل گذشته فروش تلویزیون های LED نزدیک به 21 درصد کاهش داشته به ترتیب با رشد فروش 13 و 3 درصدی روبرو بوده اند.
فروش تلویزیون های ال سی دی سامسونگ همچنان در حال رشد است؛ حالا قصد دارد با معرفی 14 سری از مدل Quantum Dot و بهبود کیفیت تصویر در بازار رو به جلو برود. این در حالیست که رقبای آن مانند ال جی مشغول تولید تلویزیون های OLED هستند که سامسونگ هنوز هم نسبت به موفقیت این محصول در بازار شک دارد.
سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...
منبع : Sammobile
www.samsungcenter.ir