Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

زندگی متصل با SmartThings بر مصرف انرژی خانه نظارت می کند

متناسب با سبک زندگی، امور خانه‌ را همگام‌سازی کنید. به SmartThings اجازه دهید به شما در کارهای داخل و خارج خانه کمک کند و تجربه‌تان را بهبود بخشد.

زندگی ساده . خانه سفارشی

لوازم خانگی خود را برای یک سبک زندگی هوشمند و متناسب با نیازهایتان بهینه‌سازی کنید.

از یک خانه سفارشی‌سازی‌ شده مجهز به دستگاه‌های مبتکر و سازگار با SmartThings که زندگی روزمره شما را آسان می‌کنند، لذت ببرید.

برای فیلم شب آماده شوید

با SmartThings هیجان بهتری را از فیلم تجربه کنید.

SmartThings مراقب تلویزیون، چراغ‌ها و حس و حال آن است، شما پاپ کورن تهیه کنید.

اعلان‌های مفید

برای کارهای کوچک، یادآورهای مفیدی دریافت کنید، مثل زمانی که باید لباسشویی را روشن کنید. اگر اتفاقاً بیرون از خانه باشید، SmartThings تا زمان برگشتتان، لباسشویی را آماده کار نگه می‌دارد.

به سوی دمایی عالی گام بردارید

با SmartThings دیگر نیازی نیست منتظر خنک شدن خانه بمانید. سیستم تهویه هوا به‌طور خودکار روشن می‌شود تا زمانی که به خانه برمی‌گردید، خانه هوایی تازه داشته باشد.


خانه در یک نگاه

بدون اینکه حتی از روی کاناپه بلند شوید تنظیمات خانه‌ را مدیریت کنید؛ در هر جایی از برنامه SmartThings برای بررسی دستگاه‌ها استفاده کنید.

خانه شما در دستان شما

SmartThings کنترل از راه دور قدرتمندی برای خانه شما است؛ ببینید چگونه یک برنامه تکی می‌تواند به‌طور چشمگیری سبک زندگی‌تان را بهبود ببخشد.

خانه‌ای که طبق برنامه ریزی کار می‌کند


اکنون خانه‌ شما می‌تواند همگام با برنامه زمانی شلوغ شما باشد. با SmartThings می‌توانید خانه‌تان را سفارشی کنید تا صبح‌های شما راحت‌تر و شب‌هایتان آرام‌تر باشد.

تجربه پربار از گلکسی با SmartThings

کارهای روزمره خو را با SmartThings بهتر انجام دهید. SmartThings که اکنون به‌طور ذاتی با برنامه‌های Galaxy ادغام شده است، تجربیات روزانه‌تان را راحت‌تر و خوشایندتر می‌کند.

  • تقویم خود را با رویدادها و یادآوری های مهم تنظیم کنید.
  • از دستگاه های خانگی اعلان دریافت کنید.
  • هنگام دریافت تماس تلویزیون را مستقیما از Galaxy بی صدا کنید.
  • دیگر نیازی نبست به دنبال کنترل از راه دور بگردید.
  • از دستگاه های SmartThings با ساعت Galaxy استفاده کنید تا صبح خود را خوشایندتر آغاز کنید.
  • با Smartview، محتوای Galaxy را به تلویزیون سامسونگ ارسال کنید.

کمی هوشمندی به خانه اضافه کنید

اجازه دهید SmartThings فعالیت‌های مهم و کارهای روزانه را انجام دهد، تا شما بتوانید روی موارد مهم‌تر تمرکز کنید.

ردیابی سالم بودن دستگاه‌های خانه

اجازه دهید SmartThings مراقب خانه‌تان باشد تا بتوانید روی آنچه برایتان مهم است تمرکز کنید. استراحت کنید و به زندگی‌تان ادامه دهید و در عین حال که درباره الگوهای خانواده ایده‌هایی دریافت می‌کنید و هر وقت نیاز به تعویض قطعات دارید و یا اگر دستگاهی خراب شد به راهکارهایی نیاز داشتید، اعلان‌هایی دریافت کنید.

خانه‌ای با نشاط‌تر با SmartThings Air

چیزهای مهم را در زندگی‌تان بیابید

SmartTags را می‌توان با بهره‌گیری از بلوتوث به کلیدها، کیف‌ها یا حتی حیوان خانگی متصل کرد. اگر فکر می‌کنید چیزی که گم کرده‌اید یا عاشقش هستید در اطرافتان قرار دارد ولی نمی‌توانید مکان دقیق آن را پیدا کنید، کافی است روی دکمه زنگ زدن در برنامه SmartThings خود ضربه بزنید و صدای آهنگ زنگ خود را دنبال کنید. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، یادتان باشد که Bixby همیشه آماده است تا در پیدا کردن وسایلتان به شما کمک کند.

خانه‌تان را از خودرویتان کنترل کنید

SmartThings و Android Auto کنترل خانه‌تان را در دست دارند. با اعلان‌های خانه که در بالا سمت راست داشبورد نمایش داده می‌شوند، می‌توانید چشمتان را به جاده بدوزید و دیگر نیازی به نگاه کردن به تلفن هوشمندتان ندارید. نزدیک خانه هستید؟ ترموستات را روشن کنید، تصفیه‌کننده هوا را راه‌اندازی کنید و درب گاراژ را باز کنید؛ همه این کارها با فشردن دکمه «به خانه خوش آمدید» در خودرو انجام می‌شود.

اتصال و تجربه بیشتر با SmartThings

SmartThings با دستگاه‌های هوشمند بهتر هماهنگ شده و کارایی بهتری دارد تا زندگی را راحت‌تر کند. به‌صورت آنلاین و در فروشگاه‌ها به دنبال نماد «با SmartThings کار می‌کند» باشید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی