Close
جستجو

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 4 44mm SM-R870

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021

شرکت سامسونگ در جریان رویداد Galaxy Unpacked علاوه بر گوشی تاشوی Galaxy Z Fold3 5G و اسمارت‌فون خم‌شونده Galaxy Z Flip3 5G از ساعت‌های هوشمند جدید سری Watch4 نیز رونمایی کرده است. این دو ساعت شامل Galaxy Watch4 و Watch4 Classic می‌شوند که اطلاعات و جزییات بی‌شماری از آن‌ها در هفته‌های گذشته به‌صورت غیر رسمی به بیرون درز پیدا کرده بود. این دو ساعت به سیستم‌عامل Wear گوگل مجهز شده‌اند که حاصل همکاری جدید سامسونگ و شرکت گوگل به‌حساب می‌آید. این دو مدل در طراحی با تفاوت‌هایی نسبت به یکدیگر همراه شده‌اند که مهم‌ترین جلوه آن را باید در قاب گردان پیرامون نسخه کلاسیک و غیبت آن از Watch4 جست‌وجو کرد.

در ساختار این دو مدل از حسگر جدیدی با نام BioActive Sensor استفاده شده که سامسونگ آن را «ابزاری ابتکاری که روی تنها یک چیپ‌ست اجرا شده و نه یکی بلکه سه حسگر سلامتی قدرتمند شامل حسگر ضربان قلب نوری (PPG)، حسگر قلب الکتریکی (ECG) و حسگر تحلیل امپدانس بیوالکترنیکی (BIA) را اندازه‌گیری می‌کند.» این حسگر به‌گفته شرکت سازنده کوچک‌تر و کامپکت‌تر بوده و با استفاده از الگوریتمی کاملا جدید ضمن حفظ ظاهر جذاب و ایرودینامیکی ساعت، دقت اندازه‌گیری فاکتورهای اشاره شده را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. بدین منظور دو سنسور دیگر نیز در دکمه‌های جانبی تعبیه شده است که با گرفتن همزمان آن‌ها می‌توان داده‌های سلامتی دقیق‌تری را به‌دست آورد.

دیگر نکته جدید در این سری، یک ابزار تحلیلی به نام ترکیب بدنی یا Body Composition است که با اراده داده‌هایی نظیر عضله اسکلتی (Skeletal muscle)، حجم چربی (Fat mass)، چربی بدن (Body Fat)، شاخص BMI و میزان آب، فهم دقیق‌تری از حالت فیت‌نس و حالت بدن را ارائه می‌کند. این داده‌ها فارق از آن‌که در حال کاهش وزن، ساخت ماهیچه و یا تقویت متابولیسم خود باشید به یاری شما خواهند آمد. طبق ادعای سامسونگ، قابلیت جدید سری Watch4 قادرخواهد بود تا تنها در عرض 15 ثانیه 2,400 داده مختلف را با دقت 98 درصد جمع‌آوری کند!

برای تشویق کاربران جهت رسیدن به اهداف سلامتی از پیش تعیین شده، ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ امکان دنبال کردن طیف وسیعی از فعالیت‌ها و ایجاد چالش‌های گروهی تفننی با دوستان را ارائه می‌کنند. برای هرچه آسان‌تر کردن فرایند ورزش از خانه ساعت‌های جدید سامسونگ امکان تلفیق با تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را نیز ارائه می‌کنند و در این زمینه برای هرچه غنی‌تر کردن مجموعه ورزش‌های در دسترس، همکاری‌های تازه‌ای نیز در زمینه محتوا، تعریف شده است. در این شرایط برای دنبال کردن آسان‌تر فعالیت ورزشی، داده‌‌هایی نظیر میزان کالری سوزانده شده و ضربان قلب در حین تمرین روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شود. فرایند خواب کاربران نیز در این نوبت با بهبود روبرو شده جایی‌که گزینه تشخیص خرخر و دنبال کردن مداوم اکسیژن خون در حین خواب، به‌گزینه‌های پیشین در این زمینه افزوده شده‌اند و بدین‌ترتیب می‌توان به درک بهتری از فرایند خواب دست یافت.

با همکاری سامسونگ با گوگل در جهت بهبود هرچه بیشتر تجربه هوشمندانه استفاده از ساعت، این‌ بار نه‌تنها اپلیکیشن‌های اختصاصی سامسونگ نظیر SmartThing ،Samsung Pay و Bixby همچنان در دسترس قرار دارند بلکه اینک می‌تواند از سرویس‌های محبوب گوگل و حتی اپلیکیشن‌های ساخته شده از طرف سازندگان دیگر نیز روی سری Watch4 دسترسی داشت. از جمله نمونه‌های درخشان همکاری سخت‌افزار داخلی دستگاه با اپلیکیشن‌های گوگلی باید به کارکرد همزمان قطب‌نمای داخلی دستگاه با اپلیکیشن Google Maps اشاره کرد. امکان دسترسی به موزیک‌های اپلیکیشن Spotify به‌صورت آفلاین نیز جذابیت دیگری را برای این مجموعه فراهم می‌کند.

ساعت‌های جدید سامسونگ تجربه یکپارچه جدیدی را نیز با گوشی هوشمند ارائه می‌کنند که از آن جمله باید به تشخیص خودکار حالت DND (مزاحم نشوید یا do not disturb)، بلاک کردن شماره‌های از پیش تعیین شده و تنظیم ساعت‌های جهانی از روی گوشی و تنظیم آن روی ساعت اشاره کرد. این مسیر به‌صورت معکوس از ساعت به سمت گوشی نیز به‌صورت خودکار انجام می‌پذیرد. در زمینه اپلیکیشن‌ها نیز این مسئله صادق بوده و بعد از نصب یک برنامه روی گوشی، در صورت وجود نسخه مخصوص ساعت، این ورژن نیز به‌صورت اتوماتیک روی ساعت نصب می‌شود. کنترل با دستیار صوتی Bixby،‌ استفاده از حلقه چرخان در نسخه کلاسیک و ژست‌های حرکتی با چند حرکت ساده دست دیگر گزینه‌های جدید این مجموعه به حساب می‌آیند. دو بار بالا و پایین بردن ساعد امکان دریافت تماس را فراهم آورده و با دو بار چرخاندن مچ امکان رد تماس، خاموش کردن آلارم و یا پنهان کردن اعلان برنامه‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

Watch4 با چیپ‌ست Exynos W920 به‌عنوان نخستین پروسسور 5 نانومتری در ساختار یک ساعت هوشمند سری Galaxy سامسونگ ارائه شده که 20 درصد سریع‌تر بوده و رم 1.5 گیگابایتی آن نیز 50 درصد بیشتر از گذشته است؛ مواردی‌که به تجربه اسکرول روان‌تر و مولتی‌تسکینگ گسترده‌تر می‌انجامد. سامسونگ در معرفی بخش گرافیکی نیز به 10 برابر بهبود اشاره کرد که جابجایی بین مواردی مثل دنبال کردن حرکت ورزشی و پخش موسیقی را روان‌تر از گذشته جلوه می‌دهد. بالاتر رفتن رزولوشن نمایشگر و دو برابر شدن حافظه داخلی و رسیدن آن به 16 گیگابایت نیز از دیگر موارد قابل ذکر در این قسمت است.

گلکسی Watch4 در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری با ابعاد دقیق 9.8×39.3×40.4 و 9.8×43.3×44.4 میلی‌متر ارائه می‌شود که به‌ترتیب 25.9 و 30.3 گرم وزن دارند ابعاد Watch4 Classic اما متفاوت بوده و در دو نسخه 42 و 46 میلی‌متری با ابعاد دقیق 11.2×41.5×41.5 و 11.0×45.5×45.5 میلی‌متر و وزن‌های به‌ترتیب 46.5 و 52 گرمی ارائه می‌شود. جنس بدنه در Watch4 آلومینیومی‌ست اما Watch4 Classic با بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ ارائه می‌شود.

سامسونگ در زمینه دوام باتری Watch4 به زمان 40 ساعته آن اشاره می‌کند که رقم قابل ملاحظه‌ای به‌حساب می‌آید. شارژ سریع نیز برای این مدل فراموش نشده جایی‌که با تنها 30 دقیقه شارژ، امکان استفاده 10 ساعته از آن فراهم آمده و کل فرایند شارژ نیز به‌گفته سامسونگ، کمتر از 2 ساعت به‌طول می‌انجامد. ظرفیت باتری در دو نسخه 40 و 44 میلی‌متری واچ4 به‌‌ترتیب 247 و 361 میلی آمپر ساعت بوده و در ورژن‌های 42 و 46 میلی‌متری واچ4 کلاسیک نیز بار دیگر با باتری‌هایی با ظرفیت به‌تریتب 247 و 361 میلی‌ آمپر ساعتی روبرو می‌شویم. گزینه LTE نیز در این سری از طریق eSIM در دسترس قرار داشته و در صورت پشتیبانی از این ویژگی در اپراتور مقصد می‌توان بدون نیاز به گوشی از دستگاه برای تماس و ارتباطات دیتا استفاده کرد. این گزینه در Watch4 Classic نیز در دسترس است.

گلکسی Watch4 در دو رنگ سفید و نقره‌ای در هر دو سایز 40 و 44 میلی‌متری ارائه می‌شود اما رنگ سبز آن تنها در نسخه 44 و رنگ Pink Gold آن تنها در نسخه 40 میلی‌متری در دسترس قرار دارد. نسخه کلاسیک این سری اما تنها در دو رنگ مشکی و نقره‌ای ارائه می‌شود.

گلکسی Watch4 با ابعاد 40 و 44 میلی‌متری و بدون اتصال LTE با قیمت 249 و 279 دلار به بازار ارائه شده و گلکسی Watch4 Classic با ابعاد 42 و 46 میلی‌متری بدون اتصال LTE نیز 349 و 379 دلار قیمت دارند. قیمت واچ4 نسخه LTE در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری به‌ترتیب 299 و 329 دلار تعیین شده و واچ4 کلاسیک LTE نیز در دو نسخه 42 و 46 میلی‌متری به‌ترتیب 399 و 429 دلار قیمت دارند. هردوی این ساعت‌ها از 27 آگوست (5 شهریور) در برخی بازارهای منتخب در دسترس قرار خواهند گرفت.

خرید از : شعبه ونک88641883 - 88647891

خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
تغییر در تعداد اقساط ،دادن یک برگ چک به ازای دو یا سه قسط و یا تغییر مبلغ پیش قسط امکان پذیر میباشد.مبلغ 3 درصد کل فاکتورهزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

مشخصات محصول
ابعاد40.4*39.3*9.8 میلی متر
قطر قاب9.8 میلی متر
وزن25.9 گرم
جنس شيشهگوریلاگلس Dx+
جنس بدنهآلومینیوم
جنس بندپلاستیک
نوع قفل بندسگکی ساده
رزولوشن صفحه نمايش450*450 پیکسل بر اینچ
سيستم عاملتایزن
پردازندهاگزینوس 920W
باتري247mAh
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*