Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ از کم حاشیه ترین تلویزیون منحنی دنیا رونمایی کرد

1394/10/16

کم حاشیه ترین تلویزیون منحنی مجهز به فناوری SUHD معرفی شد

 

 

در کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در CES 2016 ، این کمپانی برخی از ویژگی های خط تولید تلویزیون های سری SUHD خود که مجهز به فناوری کوانتوم دات است پرده برداری کرد.

به گفته سامسونگ این سری جدید علاوه بر ارائه کیفیت تصویر بی نظیر، اولین تلویزیون خمیده بدون حاشیه در دنیا است.

چندی پیش مطلبی را منتشر کردیم که تلویزیون های SUHD سال 2016 مجهز به فناوری هاب IOT یا اینترنت اشیا است که توسط راه حل امنیتی GAIA  برای تلویزیون های هوشمند محافظت می شود.

مهم ترین ویژگی  تلویزیون های SUHD 2016 وجود نمایشگرهایی با نقطه کوآنتومی 10 بیتی است که به ادعای سامسونگ می توانند رنگ و روشنایی استثنایی و تصاویری بسیار نزدیک به آنچه که در جهان واقعی می بینیم را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

همه تلویزیون های SUHD تولیدی سامسونگ در سال ۲۰۱۶ از ویژگی HDR بهره می برند که انعکاس نور را با کمک قابلیت Ultra Black کاهش می دهد. تلویزیون SUHD سامسونگ اولین تلویزیون منحنی کم حاشیه در دنیا است که تجربه کاربری همه جانبه و استثنایی را برای شما فراهم می آورد به طوریکه توجه ببیننده را به طور کامل به خود جلب می کند.

 

 

این خط تولید جدید قدرت خود را از طریق سیستم عامل انحصاری تایزن تامین می کند و به کمک هاب هوشمند تمام برنامه های دلخواه کاربران را در یکجا جمع می کند.

علاوه بر این، با لطف بهره گیری از سرویس PlayStation Now، بیش از ۳۰۰ عنوان بازی این کنسول برای کاربران این سری قابل دانلود خواهد بود.

پیش خرید این تلویزیون ها از هم اکنون آغاز شده است؛ همچنین گفته شده تا ماه مارس سال جاری وارد بازار جهانی خواهد شد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...


منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی