Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ بخش تولید OLED را جدا می کند

1395/04/15

سامسونگ بخش تولید OLED را جدا می کند

 

براساس گزارشات منتشر شده در کره اخیرا شایعه شده واحد تولید نمایشگرهای سامسونگ یا همان Samsung Display در نظر دارد به منظور حذف کسب و کار بی سود در نتیجه کاهش تقاضا خط تولید پنل های OLED را مستقل سازد. یک مقام مسئول در این واحد اظهار داشت این شرکت قرار است با تقسیم بخش Samsung Display  به چند قسمت کسب و کار، خط تولید پنل های OLED را جدا کند و بیشتر نیروی انسانی خود را در این واحد به کار گیرد.

سامسونگ پیش از این در تلاش بود تا وابستگی خود را به پنل های LCD کاهش داده و در نهایت به فعالیت های این خط تولید پایان دهد.

این مقام رسمی در ادامه می گوید تصمیم سامسونگ مبنی بر جداسازی بخش های OLED و LCD بدین معنی است که آینده پنل های ال سی دی در خطر است.

در این میان محققان معتقدند سامسونگ برای نمایشگرهای ال سی دی سیاست خروج را در پیش گرفته چرا که به دلیل کاهش تقاضای این پنل ها آینده ای روشن را برای آن ها  پیش بینی نمی کنند.

در حالی که سخنگوی دیگری در این واحد می گوید سامسونگ در تلاش است تا ضعف ناشی از کاهش تقاضای پنل های ال سی دی را جبران کند اما در رابطه با جداسازی بخش های OLED و LED هیچ اظهار نظری نکرده است.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...
 

منبع : Sammobile

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی