سامسونگ با تمرکز بر کیفیت ساخت تلویزیون های HDTV
سود آن را در بازار افزایش می دهد
به جای انتشار پی در پی سری ثابتی از تلویزیون های HDTV که هر کدام رنج متفاوتی از قیمت ها را با خود به همراه دارد، سامسونگ در نظر دارد به جای تمرکز بر کمیت محصولات خود تمام تلاش خود را در جهت افزایش کیفیت تلویزیون هایش به کار گیرد تا در نهایت موجب رضایت بیشتر مشتریان شود و رشد سود بازار را از آن خود کند.
اطلاعات گزارش شده توسط شرکت WitsView که در زمینه تحقیقات بازار فعالیت می کند، نشان می دهد سامسونگ الکترونیکس در سه ماهه سوم در آمدی حدود 10.9 میلیون دلار حاصل از فروش تلویزیون های LCD کسب کرده که در مقایسه با سه ماهه گذشته 3.8 درصد رشد داشته است. اما به نسبت دیگر نقش آفرینان این بازار شاهد 8 درصد رشد بوده است.
سامسونگ اینباررشد سود چشمگیری را به خود دیده است، زیرا به جای تمرکز بر روی تلویزیون های 30 تا 40 اینچی که پیش از این با رقابت تولید کنندگان زیادی مواجه شده، مدل های جدید 55 و 65 اینچی تلویزیون های UHD را هدف بازاریابی خود قرار داده بود.
اطلاعات منتشر شده WitsView نشان می دهد که ال جی نیز با تمرکز بر تبلیغات محصولاتی که به رشد سوددهی آنان کمک می کند از این استراتژی پیروی می کند، در نتیجه می تواند ازتولید کنندگان بخش های میان رده دیگر پیشی بگیرد.
عامل دیگری که به رشد این سوددهی دامن زده، این است که شرکت های Samsung Display و LG Display قیمت های پنل خود را حدود 10 درصد کاهش دادند که این امر موجبات بهره وری بیشتر را برای آنان فراهم آورد.
سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...
منبع : Sammobile
www.samsungcenter.ir