Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

سامسونگ به کمک شما آمده برای کار هوشمندتر نه سخت‌تر، برای زمان آزادی که سزاوار آن هستید

با لیستی از کارهایی که همیشه برای انجام دادن در روز وجود دارند، مدیریت مناسب زمان می‌تواند شانس شما برای رسیدن به کارهای شخصی خودتان باشد. اما چگونه می‌توانید به همه این کارها برسید و گمراه نشوید؟ در اینجا نکاتی در مورد نحوه کار کردن هوشمند وجود دارد پس می‌توانید با این زمان خوش بگذرانید.

کنترل زمان خود را با اپلیکیشن Thrive دوباره در دست بگیرید
سامسونگ با همکاری آریانا هافینگتون برنامه‌ای ایجاد کرده که به شما کمک می‌کند تا کارها، ارتباطات خود با اینترنت و غیره را بهتر کنترل نمایید. این برنامه تنها برای دستگاه‌های سامسونگ و فقط از طریق فروشگاه اینترنتی اپلیکیشن گلکسی سامسونگ در دسترس خواهد بود.

به گفته کمپانی سامسونگ ما در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن باید به دیگران ثابت کنیم که چقدر در سیستم‌های دیجیتالی عالی هستیم و اکنون به نظر می‌رسد که ما در سیستم‌های دیجیتالی بسیار عالی عمل می‌کنیم. اگر با دقت بنگریم، اپلیکیشن Thrive یک برنامه کنترلی است. این اپلیکیشن به شما نشان می‌دهد که چقدر زمان صرف برنامه‌های خاص شده است. به عبارت دیگر، یک آمار ارائه می‌دهد که به عنوان مثال مقدار ساعت‌های بازی کردن شما چقدر بوده است. شما می‌توانید محدودیت‌های زمانی بر روی برنامه‌های خود تنظیم و یا آن‌ها را به طور کامل در مدت زمان خاص استفاده کنید.

کارهای کوچک را با گلکسی S21 سریع‌تر انجام دهید
همیشه به دنبال این باشید که چگونه می‌توانید کارها را ساده‌تر انجام دهید. از نشان‌گذاری سایت‌هایی که با آن می‌روید تا تنظیم قوانین مربوط به صندوق دریافت خود برای مجاز کردن هوش مصنوعی جهت راه‌اندازی فوری برنامه‌های دلخواهتان بر روی گلکسی S21 سامسونگ، می‌توانید با انجام هوشمند آن از تلف شدن زمان جلوگیری کنید.

اولویت‌بندی لیست کارها با گلکسی S22 اولترا
اگر لیست کارهای شما پایانی ندارد، کمی استراتژی می‌تواند خیلی مؤثر باشد. آیا کارهای شما با هم همگام‌سازی می‌شوند؟ می‌توانید آن‌ها را هم‌زمان انجام دهید؟ کدام کار باید حتماً امروز انجام شود و نه فردا؟ اولویت‌بندی کارها به شما کمک می‌کند آن‌ها را به طور دقیق‌تری انجام دهید. با استفاده از قلم اس-پن روی گوشی هوشمند گلکسی S22 اولترا یادآورهایی را برای خود نوت بردارید. ابتدا همه را یادداشت کنید تا همه آن‌ها را در نظر بگیرید، سپس دور آن‌هایی که از نظر زمانی فوری‌تر هستند خط بکشید و کار را از آن‌جا شروع کنید. ویژگی خروجی متن، دست‌خط شما را فوراً به متن برمی‌گرداند؛ این یعنی وقت بیشتری در روز برای رسیدگی به کارهای شخصی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

تنظیم تایمرها برای بودن در مسیر درست کاری با گلکسی S21 سامسونگ
بعضی از کارها پایان قطعی ندارند، پس برای کارهایی با این حالت غیرقطعی مانند «مرتب کردن اتاق نشیمن» سعی کنید با استفاده از گلکسی S21 خود یک تایمر تنظیم کنید. برای امتحان یا ارائه نیاز به مطالعه دارید؟ ساعت را تنظیم کنید تا بدانید چه مدت می‌خواهید برای این کار وقت بگذارید. این یک ترفند ذهنی عالی برای حفظ صداقت و انجام کار هم محسوب می‌شود.

احترام به «زمان من» خودتان
اکنون وقت آن رسیده کمی زمان VIP برای خودتان صرف کنید. برنامه‌ریزی «زمان من» خودتان و پیروی دقیق از آن گام مهمی در خودمراقبتی است و به اجتناب از فرسودگی و خستگی کمک می‌کند. کار را با بلوک‌بندی ساده زمان برای چیزهای کوچک ولی شخصی شروع کنید مثلاً رسیدگی به پوست صورت با گذاشتن ماسک ذغال در خانه یا از کتابی که آن را به بعد موکول کردید شروع کنید. همان وقتی را که برای کار، مأموریت‌ها و خانواده‌تان صرف می‌کنید به خودتان اختصاص دهید.

سلامتتان را در کنار روال عادی کارهای روزمره‌تان حفظ کنید
روال عادی کارها به شما کمک می‌کند زندگیتان معنادار و متعادل باشد. مهم نیست تا چه اندازه خلاق باشید، مغزتان نیاز به کمی ساختار دارد. پس به روند کار اعتماد کنید و به روش‌هایی بچسبید که به شما کمک می‌کند کار را انجام دهید و در همان حال کمی وقت هم برای خودتان صرف کنید. به کمک دستگاه‌هایی مانند هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو و گلکسی واچ 4 که برای کار هوشمندتر، نه سخت‌تر نیاز دارید همه کارهایتان را به عهده گرفته و انجام دهید و از انجام آن‌ها حس خوبی داشته باشید.

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی