سامسونگ تبلیغات تلویزیونی خود را در اروپا آغاز نمود
سامسونگ طی چند سال اخیر چندین تلویزیون هوشمند را وارد بازار نمود. بسیاری از تلویزیون های هوشمند ساخته غول کره جنوبی عرضه شده در ایالت متحده مبتنی بر پلت فرم تایزنی متن باز هستند.
حالا گزارش جدیدی منتشر شده که این شرکت به منظور افزایش درآمد خود مشغول نمایش تبلیغات بیشتری در تلویزیون های رده بالای خود است.
براساس گزارش جدید منتشر شده The Wall Street Journalسامسونگ سال گذشته کاشی جدیدی را به فهرست اصلی تلویزیون های رده بالای متصل به اینترنت خود در ایالت متحده تا در بازار پر چالش کسب و کار تلویزیون ها در آمد بیشتری را کسب کند.
گویا این شرکت در نظر دارد تا اقدام به گسترش آگهی بازرگانی در اروپا طی ماه های آتی نماید. سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولید کننده تلویزیون در دنیا به شمار می رود و اخیرا عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون در انگلستان را از آن خود کرده است.
اگر این شرکت اقدام به ارائه نمایش تبلیغاتی در وسط برنامه های ویدیویی بنماید، ممکن است برای کاربرانی که بابت خرید این تلویزیون ها هزینه زیادی را صرف کردند تا بتوانند از تجربه تماشای ویدیویی فوق العاده لذت ببرند ناخوشایند باشد.
سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...
منبع : Sammobile
www.samsungcenter.ir