Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ درصدد ایجاد تحولی در بازارهای هند است

1394/07/26

سامسونگ درصدد ایجاد تحولی در بازارهای فروش آنلاین کشور هند است

 

سامسونگ، غول فناوری کره جنوبی به دنبال ایجاد تحولی در زمینه تجارت الکترونیک نوپای کشور هند در بخش لوازم الکتریکی خودش می باشد و اخیرا تیمی را در دفتر مرکزی سامسونگ در کشور هند به کار گماشته تا طرح های اولیه استراتژی فروش آنلاین موثر را در سراسر کشور هند پایه ریزی کنند.

به گفته منابع آگاه، این شرکت همانند رقیبانش در حال بررسی راه اندازی شبکه های تجارت الکترونیک انحصاری می باشد؛ اگرچه هنوز این طرح در مراحل ابتدایی آن قرار دارد.

ریشی سوری، مدیر بازاریابی محصولات الکترونیکی سامسونگ در کشور هند، درباره برنامه این کمپانی در هند توضیح داد :" کلید اصلی موفقیت ما، وجود مشتریان است. هنگامی که تقاضای محصولی باشد، ما آنجا خواهیم بود و بهترین نوع محصول را با قیمتی مناسب در اختیار آن ها قرار خواهیم داد".

 

                     

 

وی در پاسخ به این سوال که این شرکت چگونه می تواند با مخاطب قرار دادن مشتریان اینترنتی، منافع خریداران حضوری خود را حفظ کند اظهار داشت : " این شبکه فروش برای ما حیاتی نیست؛ چرا که تمرکز ما بیشتر بر روی مصرف کنندگان است و بیشتر مشتری محور هستیم . هرچقدرتقاضای مصرف کنندگان دست خوش تغییر شود، سیاست های فروش ما نیز بر اساس آن تغییر خواهد کرد". وی از اعلام میزان فروش شرکت از طریق سایت اینترنتی، خودداری کرد.

وی با اشاره به سیاست های کلی فروش شرکت اظهار داشت: شرکت سامسونگ در هند تمرکز خود را در مونتاژ محصولاتی با عنوان " ساخته شده در هند " گذاشته تا ازین طریق دستگاه هایی را تولید و عرضه کنند که نیازهای مصرف کنندگان هندی را به طور مستقیم مخاطب خود قرار می دهد و آنان را برآورده می سازد".

سامسونگ دارای دو واحد تولیدی در شهرهای نویدا و چنای است که برخی از محصولاتشان را نیز به بازارهای جهانی صادر می کنند.

وی می گوید :" بازارهای روستایی به رشد ما کمک شایانی کرده است. طی سه ماهه ی دوم و سوم سال 2015، رشد فروش محصولات در بازارهای های محلی بسیار بیشتر از بازارهای موجود در حومه مترو بوده است."

 

منبع : Economictimes

 

 

  www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی