Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ در پی مهاجرت از سیستم عامل اندروید به تایزن است

1395/03/25

 سامسونگ قصد دارد تا سیستم عامل اندروید را

جایگزین سیستم عامل تایزن نماید

 

یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسمارت فون در دنیا که بدلیل عرضه دستگاه های هوشمند اندرویدی پیشرفته محبوب شده، در تلاش است تا از وابستگی خود به پلت فرم باز گوگل بکاهد و تمرکز خود را برای توسعه سیستم عامل انحصاری خود به کارگیرد.  

البته هنوز اطلاعات زیادی درباره این تصمیم سامسونگ در دست نیست ولی به گزارش وب ‌سایتKoreanTimes  سامسونگ قرار است راه اپل را در پیش گیرد و تصمیم این شرکت برای به کارگیری سیستم عامل تایزن کاملا جدی است.

‌ یک منبع ناشناس در سایت KoreanTimes اظهار داشت اگر شما اکوسیستم خود را نداشته باشید، در آینده پیشرفت نخواهید کرد.سامسونگ تا امروز در تولید اسمارت فون های خود به جز سری محدود Z  که در هند عرضه شده از اندروید استفاده کرده است.

سامسونگ در تولید ساعت هوشمند Gear S2 و برخی از لوازم خانگی این شرکت از سیستم عامل تایزن بهره گرفته است. با توجه به حضور پرقدرت این تولید کننده در بازارهای جهانی اسمارت فون ها جایگزینی تایزن به جای اندروید ریسک زیادی را برای این شرکت به همراه خواهد داشت یا مشکلاتی را برای این شرکت ایجاد خواهد نمود.  

یکی از مدیران اجرایی سامسونگ که نامش فاش نشده به وب‌سایت کره‌ای گفته که سامسونگ همین‌حالا هم در توسعه‌ی اکوسیستم اختصاصی‌اش تعلل کرده؛ اما تاکید می‌کند که اکنون این شرکت، خود را در مسیر درستی قرار داده. این مقام شرکت سامسونگ همچنین به تغییر نقش این شرکت از وضعیت B2C (کسب‌وکار به مشتری) به وضعیت B2B (کسب‌وکار به کسب‌وکار) اشاره می‌کند. او می‌گوید این تغییر سیاست درنهایت به گسترش سهم بازار دستگاه‌های تایزنی منتهی می‌شود.

به احتمال زیاد در مرحله بعدی سامسونگ راه تایزن را برای ورود به دوربین ‌ها و تلویزیون‌ ها، ساعت های هوشمند و... هموار کند.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد....

منبع : Sammobile

 

www.samsungcenter.ir
 

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی