سامسونگ در مراسم CES 2017 از سرویس تلویزیون های هوشمند
سفارشی پرده برداری می کند
سامسونگ امروز به طور رسمی از سرویس اختصاصی تلویزیون های هوشمند در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2017 که ماه آینده برگزار می شود پرده برداری کند. سه سرویس جدیدی که قرار است در همایشی که از تاریخ 5 تا 9 ژانویه سال 2017 در شهر لاس وگاس برگزار می شود معرفی شود در زمینه ورزش، موسیقی و تلویزیون خواهد بود. این سرویس ها با توجه به تنظیمات تلویزیون ها از طریق پلت فرم اسمارت هاب خانگی سامسونگ محتوای سفارشی سازی شده برای کاربران می سازد.
سرویس ورزشی تلویزیون های هوشمند به هواداران مسابقات ورزشی در هنگام پخش بازی اطلاعاتی از تیم محبوبشان ارائه می دهد. همچنین این سرویس امتیازات بازی را در صفحه ناوبری نشان می دهد.
این فناوری نیاز به جستجو در کانال های بی شمار را از بین می برد چرا که تمام جزییات آن توسط رابط کاربری سفارشی سازی شده ورزشی به معرض نمایش در می آید.
سرویس موزیک این امکان را برای کاربران تلویزیون های هوشمند فراهم می کند که به راحتی موسیقی مورد علاقه خود را در تلویزیون و یا از طریق برنامه های آن جستجو کنند.
این سرویس در بخش پیش نمایش لیستی از آهنگ های پیشنهادی به کاربران ارائه می دهد، در نتیجه کاربران می توانند موسیقی مورد علاقه خود را پیدا و به آن گوش فرا دهند.
سرویس Music با همکاری هشت اپلیکیشن استریم موسیقی شامل اسپاتیفای، نپستر، iHeartRadio، Deezer، Sirius XM، Vevo، Melon و Bugs محتوای موسیقی این سرویس را تامین می کند.
پس از رونمایی در مراسم CES 2017 در ابتدا این سرویس در کشورهای فرانسه، آلمان، کره جنوبی، ایتالیا، انگلستان و ایالات متحده عرضه خواهد شد.
سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...
منبع: Sammobile
www.samsungcenter.ir