سامسونگ بخش خدمات پشتیبانی آنلاین خود تحت عنوان
S Service راه اندازی کرد
سامسونگ امروز از راه اندازی قریب الوقوع سرویس خدمات پشتیبانی آنلاین S Service خود خبر داد. این سرویس کاربران را مستقیما از طریق یک پشتیبان از راه دور با رایانه شخصی به یک نماینده پشتیبان وصل می کند.
سرویس S Service روشی آسان و راحت برای کاربران است تا راهنمایی کارشناسان بهره مند شوند. از آنجایی که این سرویس از طریق چت ارائه می شود امکان نویز هنگام تماس وجود ندارد؛ در نتیجه به راحتی می توانید هر زمانی که به اینترنت دسترسی داشتید از این سرویس بهره مند شوید.
به منظور استفاده از این سرویس شما می توانید اپ S Service را از سایت g-sis.co.kr بارگیری کنید. این برنامه قابل اجرا بر روی ویندوز 8 و بالاتر می باشد.
کاربران به محض دریافت این برنامه می توانند با رفتن بر روی گزینه Request button مشکل خود را مطرح کنند و سپس سیستم به صورت خودکار کاربران را از مدت زمانی که باید برای دریافت پاسخ خود صبر کنند و همچنین تعداد افراد منتظر در لیست انتظار آگاه می سازد.
این سرویس قرار است به زبان انگلیسی در طول هفته روزهای دوشنبه تا جمعه راه اندازی شود.
سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...
منبع : Sammobile
www.samsungcenter.ir