Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ طرح مفهومی تلویزیون های جدید خود را رونمایی کرد

1394/10/19

طرح های مفهومی تلویزیون های جدید سامسونگ در

CES 2016 نمایش داده شد

 

سامسونگ طی سال های اخیر به یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت ساخت تلویزیون در جهان تبدیل شده که هرساله در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی یا CES خط تولید جدیدی را معرفی می کند که نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

بدیهی است این شرکت در نظر دارد تا همچنان به عنوان نقش اول در صنعت تولید تلویزیون بدرخشد. به منظور تحقق این هدف، باید هر روز با یک نوآوری جدید بازارهای جهانی را متحول کند.

به منظور انجام این کار، سامسونگ در غرفه خود در مراسم CES 2016، جایگاهی به نام Future TV Zone را ایجاد نمود که در آن برخی از طرح های مفهومی نوآورانه خود را در معرض نمایش عموم گذاشت.

Future TV Zone بر روی فناوری نمایشگرهایی تمرکز نموده که امکان مشاهده تصاویر چند گانه را در سایز و اشکال مختلف فراهم می سازد تا بتواند براساس سبک زندگی کاربران و برنامه های مورد علاقه آن ها تلویزیون های سفارشی بسازد.

طرح های مفهومی بزرگترین تلویزیون SUHD  در جهان مجهز به نمایشگر 170 اینچی با بهره گیری از فناوری ماژولار است تجربه تماشای تصاویر واقعی را برای کاربر فراهم می کند؛ گویی که فرد ببیننده در داخل فیلم قرار دارد.

تلویزیون های با قابلیت تغییر شکل است که می تواند شکل تصاویر را بر اساس نوع محتوای نمایشی تغییر دهد، در نتیجه به راحتی می توان بهترین تجربه کاربری ممکن را برای فیلم هایی با سبک اکشن، مسابقه ورزشی و اخبار  ارائه دهد.

یکی دیگر از طرح های مفهومی نشان می دهد، نسبت تصویر این تلویزیون ها  بین 21:9 و 16:9 متغیر است که می تواند دو تصویر را به صورت همزمان جدا نمود و نمایش دهد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی