Close
جستجو
بازگشت به همه مقاله ها

سامسونگ پیشگام عصر دیجیتال

با شروع هزاره سوم ،سامسونگ قرن دوم خود را آغاز می کند. عصر دیجیتال فرصتها و تغییرات انقلابی را برای تجارت جهانی به ارمغان آورده است. گروه سامسونگ به این تغییرات پاسخ داده و اکنون در حال ارتقا ساختار تجارت خود،چشم انداز مدیریت و فرهنگ شرکت برای تحقق استانداردهای جهانی می باشد. در سامسونگ ما به هر چالش به عنوان یک فرصت می نگریم و اعتقاد داریم که کاملا در موقعیت یکی از شناخته ترین رهبران جهان در صنعت تکنولوژی دیجیتال قرار داریم. تعهد ما به بهترین بودن باعث شده که 13 محصولمان در رتبه شماره یک سهم بازار قرار گیرد. هدف ما قراردادن 30 محصولمان در رتبه شماره یک محصولات جهانی تا سال 2005 با اضافه کردن تلویزیونهای دیجیتال، IMT 2000 و چاپگرها نیمه رسانا ها، TFT-LCD ، مانیتورها وتلفنهای موبایل CDMA به لیست کنونی رهبران بازار جهان می باشد: ما همواره پیشرفتهای تاریخی در تحقیق و توسعه خطوط نیمه رسانای خود از جمله حافظه فلش ، غیر حافظه ،نیمه رسانا های مرسوم ،DRAMوSRAM داشته ایم. مثال ما سامسونگ الکترونیک است که برای چهار سالی متوالی در بین 10 شرکت برتر در آمریکا قرار می گیرد البته با 13000 محقق که 7/1 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کنند. از نظر مالی سامسونگ همراه با Samsung Card متعد به بهترین بود می باشد . Samsung Card یک راه حل پرداخت است که به عنوان بهترین شرکت کارتی در هزاره جدید به وسیله Master Card انتخاب شد. Samsung Card بیش از 1 میلیون عضو را در یک سال در کره از طریق نشر AHA LOAN PASS ،کارت وام اول ، محافظت کرد. یورومونی نیز Securities Samsung را به عنوان بهترین شرکت امنیتی برای سه سال متوالی انتخاب کرد و500 Globalفورچون نیز بیمه عمر سامسونگ را در رتبه 10 شرکت برتر در زمره بیمه بهداشت و عمر قرار داد. ما همچنین فعالانه ارزش مارک تجاری خود یعنی یک موتور اصلی از رشد تجاری را ترویج می دهیم. ارزش مارک تجاری سامسونگ از 37/6 میلیارد دلار در سال 2001 به 31/8 میلیارد دلار در سال 2002 افزایش یافت که از سوی شرکتINTERBRAND به سریعترین رشد در مارک تجاری جهانی شناخته شد. ما در حالیکه ساختار سازمان خود را بررسی می کنیم،رقابت جهانی رااز طریق بهبود مستمر ساختار مالی و سود آوری خود تحقق بخشیده ایم. ما با کاهش هزینه های تولید و کار سخت برای حفظ تصویر مارک تجاری به پیشرفت خود بسیار کمک کرده ورتبه اعتباری S&PوMOODY راحفظ کرده ایم در حالیکه Samsung Fire نیز از سوی S&Pبرای ثبات و رشد بالقوه خود دومین رتبه متوالی A را دریافت کرده است. توسعه سریع در فلسفه مدیریت ما منعکس شده است" ما منابع انسانی و تکنولوژی خود را به تولید محصولات و خدمات برتر تخصیص خواهیم داد و بدین وسیله به ایجاد یک جامعه جهانی بهتر کمک میکنیم". مشارکت فعالانه ما در رویدادهای ورزشی به ارتقای روح جمعی کمک کرده وهمچنین سودهای شرکت را به جامعه بازگردانده است. رقابت سوار کاری جام ملتهای سامسونگ، فستیوال دوی سامسونگ، جام جهانی سامسونگ(تور LPGA ایالات متحده) و بسیاری از رویدادهای ورزشی دیگر در سراسر جهان ازآن جمله هستند. سامسونگ به عنوان شریک جهانی المپیک، 25000 بی سیم دیجیتال از جمله تلفنهای سیار را به المپیک 2000سیدنی، ارائه کرده و همچنین به همان میزان به المپیک زمستانی 1999ناگانوخدمت کرده است و شریک جهانی در المپیک 2006تورینو و المپیک 2008بیجینگ خواهد بود. سامسونگ یک کمک کننده فعال به بازیهای آسیائی می باشد،. سامسونگ برنامه مدیریت خود را در سال 2000 با تغییرات جدیددیجیتال که اکنون جهان را فرا می گیرد ،اغاز کرد،بااین امید که با استفاده ازتکنولوژیهای پیشرفته، محصولات رقابتی و منابع انسانی حرفه ای خود ،جامعه رابه سمت دیجیتالی شدن هدایت کند.

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی