Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ کمپین تبلیغاتی تلویزیون های SUHD را راه اندازی کرد

1395/03/31

با کمپین اخیر سامسونگ برای تلویزیون های SUHD مجهز به فناوری کوانتوم دات

به مکان های جدید سفر کنید

 

سامسونگ صبح امروز اعلام نمود قصد دارد کمپین برند “THIS IS TV” را برای آشنایی کاربران با تلویزیون های SUHD مجهز به فناوری کوانتوم دات در شبکه های اجتماعی مجازی مختلف راه اندازی کند.

این کمپین آنلاین قرار است با پخش محتواهای رسانه ای و یک سری مسابقات ضبط شده در شهرهای بزرگ مصرف کنندگان را با کیفیت تصاویر استثنایی تلویزیون Quantum dot SUHD TV سامسونگ آشنا کند.

کاربران می توانند با جستجوی هشتگ #TVTransports و ThisIsTV# به قدرت بی همتای تلویزیون های SHUD TV پی ببرند و از توانایی این تلویزیون ها را در انتقال مجازی افراد به مکان های که حتی در تصورشان هم نمی گنجد لذت ببرند.

این شرکت کمپین THIS IS TV را در ابتدای سال با پخش یک سری فیلم که قابلیت های فناوری Quantum dot تلویزیون های اس یو اچ دی را به تصویر کشیده بود راه اندازی کرد.

این کمپین آخری امکان تجربه فیزیکی این محصولات را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد. سامسونگ به عنوان بخشی از این کمپین قرار است تا تجربه سافاری را در مکان های غیر منتظره را اندازی کند تا بتواند شرکت کنندگان از همه جا بی خبر را از طریق تصاویر کاملا واقعی نمایشگر تلویزیون های اس یو اچ دی به مکان های عجیب و غریب ببرند.

همچنین از واکنش و عکس العمل کاربران در این شگفتانه تصاویری ثبت خواهد شد و از طریق کانال شبکه اجتماعی سامسونگ به اشتراک گذاشته می شود. هر هفته  تعدادی از کاربران به عنوان برنده انتخاب شده و جوایزی مانند تلویزیون و بلیط مسافرت بدان ها اهدا می شود.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی