Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سامسونگ یک کارخانه تولید LCD دیگر را تعطیل می کند

1395/04/12

سامسونگ یک کارخانه تولید LCD دیگر را تعطیل می کند

 

اخیرا گزارشات جدیدی در کره منتشر شده که خبر از تصمیم سامسونگ برای متوقف نمودن فعالیت های تولید LCD در یک کارخانه دیگر و جایگزین آن با خط تولید پنل های LED می داد. ظاهرا بخش Samsung Display در نظر دارد تا پایان سال تولید پنل های LCD را در یکی از شهرهای کره جنوبی متوقف نماید. گفته می شود قرار است این تولید تجهیزات خط تولید پنل های LCD به یکی از شرکت های ثالث واگذار شود.

در همین راستا سامسونگ با تغییر در روند استراتژیکی که طی سال های اخیر آن را دنبال نموده قصد دارد با حذف واحدهای تولید نمایشگرهای  LCD برای کاهش هزینه ها، تمام تمرکز خود را به جایگزینی پنل های OLED معطوف کند.

از سال 2008 تا کنون حدود هشت کارخانه تولید پنل LCD در کره توسط سامسونگ اداره می شد که طی سال اخیر 5 واحد آن را تعطیل کرده است.

این کارخانه از سال 2005 به طور متوسط ظرفیت تولید  320000 نسخه از نسل هفتم پنل های LCD  را داشت که در ابتدای کار برای تلویزیون های 40 اینچی مورد استفاده قرار می گرفت.

در راستای کاهش تقاضای بازار این پنل ها در اثر ورود نمایشگرهای ارزان قیمت چینی به بازار، سامسونگ تصمیم گرفت خط تولید این  پنل ها را یکی پس از دیگری متوقف کند و کارخانه های آن را به مرکزی برای تولید نمایشگرهای OLED اختصاص دهد تا میزان بهره وری این پنل ها را در آستانه همکاری این شرکت کره ای با اپل در تامین نمایشگرهای نسل بعدی آیفون ها بهبود بخشد.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

منبع : Sammobile

 

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی