سامسونگ مجموعا 29 جایزه را بعنوان بازاریاب خلاق
سال از آن خود کرد
سامسونگ سال گذشته موفق به کسب 27 جایزه در جشنواره "شیرهای کن" شد؛ اما غول فناوری کره ای امسال پای فراتر نهاد و توانست مجموعا 29 جایزه از جمله عنوان بازاریاب خلاق سال را در این مراسم که بزرگ ترین جشنواره تبلیغاتی دنیا به شمار می رود را از آن خود کند.
این جایزه به منظور قدردانی از تمرکز و تلاش سامسونگ سامسونگ در جهت حمایت از کمپین های مصرف کننده و همکاری آن برای توسعه بازاریابی خلاق در بازار بدان اهدا شده است
.
11 کمپین منحصر به فرد این شرکت در کسب این افتخارهمکاری داشتند که هرکدام از آن ها به منظور نمایش چشم انداز سامسونگ برای بهینه سازی زندگی کاربران و ایجاد دنیایی بهتر از طریق عرصه محصولات و فناوری نوین طراحی شده اند.
تلاش این کمپین ها موجب شد سامسونگ بعنوان نخستین شرکت کره ای موفق به کسب جایزه " بازارياب خلاق سال" شود.
یکی از برجسته ترین کمپین ها brainBAND است. این کمپین در واقع یک راه حل پوشیدنی است که توسط سامسونگ طراحی شده مانع از اصابت ضربه به سر در ورزش های سنگین شده و به نوعی از سر محافظت می کند.
Voices of Life، نیز اپلیکیشنی است که امکان شنیدن صدای مادر را برای نوزاد نارس فراهم می کند. کسب بهترین جایزه بازاریابی جهان در نتیجه تلاش و همکاری نزدیک با کارمندان بخش بازاریابی سامسونگ و شرکای تجاری این آژانس حاصل شده است.
سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...
منبع : Sammobile
www.samsungcenter.ir