Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سایت Zauba تصاویری از تبلت جدید سامسونگ منتشر کرد

1394/11/11

 سایت Zauba تصاویری از تبلت جدید سامسونگ منتشر کرد که

منتسب به گلکسی تب اس3 است

 

اخیرا در سایت Zauba ردیاب واردات و صادرات چینی لیستی مشاهده شده که ادعا دارد سامسونگ مراحل ساخت  دو تبلت جدید را پشت سر می گذارد.  دستگاه جدید با شماره  SM-T719 یک تبلت 8 اینچی متعلق به سامسونگ است برای انجام آزمایشات به هند فرستاده شده است؛ مدل SM-T813 نیز یک تبلت 9 اینچی است.

اولین موضوعی که به چشم می آید نمایشگرهای با دو اندازه متفاوت است. از آنجایی که مدل 8 اینچی گلکسی تب اس2 با شماره مدل SM-T710 و SM-T715 روانه بازار شد به نظر می رسد این دستگاه مدل دیگری از سری تب های گلکسی باشد.

هر دو مدل روز پنج شنبه وارد هند شدند. مدل 8 اینچی قیمتی در حدود 204 دلار و نسخه 9.7 اینچی آن 255 دلاردارد. البته ممکن است این تبلت در نهایت با قیمتی متفاوت عرضه شود.

قلب نسخه جدید تبلت گلکسی تب اس2 را تراشه اگزینوس 7420 به تپش در می آورد و مجهز به رم 4 گیگابایت و باتری پرقدرت تر می باشد.

در نظر داشته باشید موارد ذکر شده تنها در حد حدس و گمان است و هنوز هیچ منبع موثقی اعلام نکرده  که نسخه جدیدی از گلکسی تب اس2 وارد بازار می شود.

تنها چیزی که با اطمینان می توان گفت که سامسونگ چندین تبلت را برای گذراندن مراحل آزمایشی به هند فرستاده که به زودی خبرهای جدیدی از آن خواهیم شنید.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

www.samsungcenter.ir


 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی