Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

سرمایه گذاری 30میلیارد دلاری سامسونگ در صنعت نیمه هادی

1394/11/08

سامسونگ سال گذشته در بخش صنعت نیمه هادی 30

میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد

 

سامسونگ سال گذشته نه تنها در بخش سرمایه گذاری تحقیق و توسعه سنگ تمام گذاشته بلکه با صرف هزینه های فراوان همچنان جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین خریدار صنایع نیمه هادی حفظ  کرده است.

آمار به دست آمده توسط شرکت پژوهشی گارتنر نشان می دهد که سامسونگ در سال 2015، مبلغی در حدود   29.867 میلیارد دلار را در بخش توسعه صنایع نیمه هادی سرمایه گذاری کرده است.

اگرچه این رقم بسیار بالا در مقایسه با سرمایه گذاری 30 میلیارد دلاری سال گذشته در بخش نیمه هادی سال 2014 اندکی کاهش یافته است.

غول فناوری کره ای با وجود رعایت سامسونگ و کاهش سرمایه گذاری ، اما همچنان جایگاه خود را صدر لیست فعالان صنعت نیمه هادی حفظ نموده در حالی که اپل با صرف هزینه 29.116 میلیارد دلار در سال 2015 جایگاه دوم را از آن خود نموده است.

اطلاعات نشان می دهد حدود 10 شرکت برتر از سراسر دنیا حدود 123 میلیارد دلار در بخش نیمه هادی سال گذشته شرکت نمودند که 36.9 درصد سهم بازار جهانی را از آن خود نمودند که سامسونگ با تصاحب سهم 8.9 درصد مقام اول را دارد.

اپل با کسب 8.7 درصد سهم بازار با سامسونگ رقابت تنگاتنگی دارد؛ به گفته Masatsune Yamaji تحلیلگر اصلی موسسه گارتنر می توان کاهش هزینه سرمایه گذاری سامسونگ را تغییری بزرگ در روند اقتصادی این شرکت تلقی نمود. یاماچی می گوید حفظ جایگاه و موقعیت شرکت های پیشرو طی یک بازه زمانی طولانی امری سخت و اجتناب ناپذیر است؛ شرکت های موفق امروز ممکن است در آینده با بحران های بسیاری روبرو شوند.

سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...

 

منبع : Sammobile

 

www.samsungcenter.ir
 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی