اسمارت واچ های سامسونگ 15 درصد سهم بازار را در
سال 2016 در اختیار دارند
سامسونگ جز یکی از بزرگترین برندهای مطرح است که وارد بازار تولید اسمارت واچ ها شده که طی چند ماه گذشته نیز چند ساعت هوشمند برجسته روانه بازار کرده است.
با وجود تلاش های بی وقفه این شرکت در تولید گجت های پوشیدنی بی نظیر اما هنوز نتوانسته جایگاه اول در بازار جهانی تولید ساعت های هوشمند را از آن خود کند.
براساس برآورد موسسه تحقیقات بازار Canalys، جایگاه سوم بازار ساعت های هوشمند در سال 2016 به اسمارت واچ های سامسونگ اختصاص داده شده است.
طبق این گزارش، اپل در سال گذشته 11.9 میلیون واحد ساعت هوشمند فروخته است که بخشی از این فروش، بدلیل قیمت ارزان مدلهای سری اول بوده که در مجموع منجر به در اختیار گرفتن 49 درصد سهم بازار شده است.
از طرفی دیگر Fitbit که اخیرا امتیاز Pebble را خریداری کرده، 17 درصد از سهم بازار را در اختیار داشته و سامسونگ با سهم 15 درصدی که از بازار ساعت های هوشمند داشت به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این جدول نشسته اند.
پیشتر درباره ساعت های گلکسی گیر اس3 کلاسیک و گیر اس3 فرونتیر مطالب مختلفی را برایتان نوشتیم و مشخصات آن را شرح دادیم. این دو دستگاه به لطف قابلیت هایی که با خود به همراه آورده اند بازار را تحت تاثیر قرار داده اند.
انتظار می رود در سال جاری سامسونگ با فروش دو ساعت خود یعنی Gear S3 Classic و Frontier جایگاه خود را در بازار فروش اسمارت واچ ها بهبود بخشد.
سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد...
منبع: Sammobile
www.samsungcenter.ir