Close
جستجو
بازگشت به همه موارد اخبار

عملکرد پردازنده زیستی سامسونگ در CES به نمایش در آمد

1394/10/19

نمونه اولیه گجت پوشیدنی S-Patch با پردازنده زیستی سامسونگ در

نمایشگاه CES 2016 به معرض نمایش درآمد

 

 

چند ماه پیش خبری را منتشر کردیم که سامسونگ قرار است یک پردازنده زیستی را توسعه دهد که می تواند عملکرد گجت های پوشیدنی را بهبود بخشد.

 سامسونگ این پردازنده های بیوگرافی را طوری طراحی نموده که برندهای دیگر نیز بتوانند از این تراشه جدید برای بهبودی ردیاب های فعالیت و تناسب اندام خود استفاده کنند.

 در حال حاضر، سامسونگ یک نمونه از گجت پوشیدنی که در تولید آن از پردازنده های زیستی استفاده شده در مراسم مطبوعاتی این شرکت در نمایشگاه تکنولوژی CES، به نمایش گذاشته است.

این نمونه اولیه تحت عنوان S-Patch طی مراسم مطبوعاتی سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 به روی صحنه رفت. این دستگاه همچنین دارای حافظه داخلی و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث است.

کاربر مورد نظر با نصب این دستگاه بر روی سینه خود به راحتی می تواند میزان ضربان قلب خود را بی وقفه بخواند. همچنین این داده ها می تواند به صورت درون برنامه ای در نمایشگر گوشی های هوشمند یا تبلت اتصال یافته مشاهده شود.

سپس می توان این داده های مرتبط با فعالیت و اطلاعات تناسب اندام را به سرعت به یک مربی یا دکتر فرستاد. سامسونگ ادعا کرده به لطف این روش پزشکان می توانند خطرهایی که سلامتی آن را تهدید می کنند، تشخیص داده و از بروز آن پیشگیری کنند.

 در حال حاضرغول الکترونیکی کره جنوبی در تلاش است تا با همکاری شرکت های دیگر از نوع عملکرد این پردازنده های زیستی برای بهبودی گجت های پوشیدنی آگاهی یابد.
سامسونگ سنتر شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیای سامسونگ قرار می دهد

منبع : Sammobile

 

www.samsungcenter.ir
 

 

 

نظرات
نظر بنویسید بستن فرم نظر دهی