Close
جستجو

لپ‌تاپ 14 اينچي دل مدل - VOSTRO 14-5468 - B

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

برای کسانی که زمان زیادی است در زمینه‌ی قطعات دیجیتال و رایانه های شخصی فعالیت می‌کنند، یک سری نام‌ها، جایگاه ویژه ای دارند. برای فردی که زمینه ی شغلی اش به  گوشی‌های موبایل مربوط است، نام‌هایی مانند نوکیا و اریکسون، اصالت ویژه ای دارند و در زمینه ی کامپیوترهای شخصی، مخصوصا لپ‌تاپ، نام شرکت «دل» (Dell) و مخصوصا زیربرندهایی مانند «وسترو» (Vostro) و «اکس‌پی‌اس» (XPS) ارزش به خصوصی دارند. هنگامی که لپ‌تاپ‌ها تازه وارد کشور ما شده بودند، برندهایی مانند Lenovo و  MSI خیلی شناخته‌شده نبودند و بیشتر کاربران به سمت دستگاه های تولید شرکت SONY یا DELLمی‌رفتند؛ اما برخلاف NOKIA که دیگر اسمی از آن در صنعت ساخت  گوشی‌های موبایل دیده نمی‌شود، DELL همچنان جایگاه خود را به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر کامپیوترهای شخصی توانسته حفظ کند. زیربرند «وسترو» که بیش از ۸ سال از طول عمرش می‌گذرد، در ارتباط با لپ‌تاپ‌های اداری و مهندسی است که اخیرا و پس از شناحته شدن نسل هفتم پردازنده‌های Core به وسیله ی برند اینتل، سری جدیدشان با کد 5468 معرفی شد. وسترو 5468، لپ‌تاپ‌هایی ۱۴اینچی با بدنه‌ای باریک و کم وزن هستند که امکانات کاملی را در قالب لپ‌تاپ‌هایی مقرون به‌صرفه ارائه می‌دهند.

مانند بیشتر لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری اداری، تولید و کیفیت ساخت مدل 5468 هم، از حسن های این دستگاه ها محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ‌های ۱۴اینچی، تقریبا ۱۸ میلی‌متر ضخامت و ۱٫۵ کیلوگرم وزن دارد؛ یعنی می شود به آسانی یک تبلت، این لپ‌تاپ را در هر کیفی وحتی  لابه‌لای کتاب‌ها و مدارک جای داد. همچنین ، بدنه‌ی 5468 کیفیت تولید خوبی دارد. با وجود قیمت خوب ، بدنه‌ی 5468 از ترکیب جنس پلاستیک و فلز ساخته شده است. اسکلت بدنه پلاستیکی بوده؛ اما قاب پشت نمایشگر و فضای استراحت‌گاه دست در پایین کیبورد، از جنس آلومینیوم ساخته شده است. زمانیکه برای اولین بار لپ‌تاپ را در دست بگیرید، متوجه کیفیت ساخت و استحکام آن خواهید شد. اعمال فشار به بدنه، مانند قاب پشت صفحه نمایشگر یا فضای کنار کیبورد، فرورفتگی یا خمشی ایجاد نمی‌کند.

با وجود چنین بدنه‌ی باریک و کم وزن ، برند دل توانسته پورت های کاملی را روی لپ تاپ  5468 قرار دهد؛ خوشبختانه خروجی تصویری HDMI که یکی از پورت های  پرمصرف‌ برای کاربران اداری می باشد ، در مدل لپ تاپ 5468 هم وجود دارد. پورت شبکه با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه و سه پورت USB با استاندارد USB 3.0 هم وجود دارند. برای اطمینان خاطر از بهترین نوع ارتباط بی‌سیم هم، تمام مدل‌های لپ تاپ  5468 به سیستم Wi-Fi با استاندارد ac و بلوتوث داخلی تجهیز شده‌اند. فقط مواردی که نبودشان، کمی ناخوشایند است، درایو نوری و پورت USB از مدل Type-C می باشد؛ بنابراین امکان دارد مجبور شوید که همراه دستگاه، یک درایو نوری اکسترنال هم بخرید. همچنین بر عکس بیشتر لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری اداری، خبری از حسگر تشخیص اثرانگشت در مدل 5468 نیست.

نمایشگر مدل 5468، خیلی عجیب است. کیفیت نمایشگر آن HD و معادل ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل است و تراکم پیکسلی خیلی زیادی را ارائه نمی‌دهد؛ به همین علت متون و تصاویر، خوانایی و کیفیت لازم را ندارد؛ و از سمت دیگر تکنولوژی تولید پنل LCD نمایشگر، TN است و این مسئله سبب می‌شود که کیفیت رنگ‌ها و گستره ی دید آن خیلی خوب نباشد. همچنین مانند سایر لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری اداری، یک روکش مات جهت جلوگیری از منعکس شدن محیط برای آن در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه لپ‌تاپ‌های اداری، خیلی جابه‌جا می‌شوند و در جلسات و فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، وجود روکش مات برای نمایشگر آن‌ها یک اصل مهم محسوب می‌شود. در نتیجه، اگر از وضعیت رزولوشن بگذریم، نقص خاصی نمی شود به نمایشگر مدل 5468 گرفت. اندک بودن تراکم پیکسلی هم، هنگامی خودش را نشان می‌دهد که بخواهید در طول روز، به طور مرتب با متون کار کنید؛ مانند زمانی که قرار است با لپ‌تاپ برنامه‌نویسی کرده یا کارهایی مانند حسابداری انجام دهید.

طبق روند چند سال گذشته ، اسپیکر های مدل 5468 هم به زیر لبه‌ی جلویی لپ تاپ منتقل شده است. این کار موجب می‌شود تا صدا به سمت میز پرتاب شده و بلندی آن بیشتر گردد. این دو اسپیکر در کنار یک ساب‌ووفر داخلی، صدای استریوی ۲٫۱ کاناله ایجاد می‌کنند. برند دل، اسپیکر های مدل لپ تاپ 5468 را به تکنولوژی MaxxAudio مجهز می‌کند تا کیفیت صدای خروجی اسپیکر ها بهبود یابد. با این حال نباید انتظار زیادی از این دو اسپیکر کوچک داشته باشید.

در بین استراحت‌گاه دست تمام فلزی، قسمتی مشکی وجود دارد که در آن کیبورد جزیره‌ای قرار دارد. برای یک کاربر اداری که بیشترین اندازه ی استفاده از لپ‌تاپش به تایپ‌کردن برمی‌گردد، کیبورد خیلی مهم خواهد بود. هر شکلی را که در نظر بگیرید، چه برنامه‌نویسی، چه کار با نرم‌افزارهای ماکروسافت  آفیس و چه کارهای حسابداری، همه‌ی آن‌ها میزان زیادی به کیبورد بستگی  دارند. به جز دکمه های چهار جهت اصلی که فشرده شده‌اند، سایر دکمه ها اندازه ی استانداردی دارند و فاصله‌ی بین آن ها هم کافی به نظر می‌رسد تا میزان خطاهای تایپی به حداقل برسد. ضخامت اندک لپ‌تاپ هم روی حالت کیبورد تاثیر گذاشته و باعث شده تا دکمه ها فضای زیادی برای حرکت نداشته باشند. این مسئله ممکن است در شروع کمی روی سرعت تایپ‌کردن تاثیر بد بگذارد؛ ولی پس از زمان کوتاهی که به کیبورد لپ تاپ  5468 عادت کنید، می‌توانید با سرعت تندی تایپ کنید.

اچ‌پد هم سر جای خودش و در زیر کلید Space قرار دارد. تاچ‌پد 5468 سطحی صاف و صیقلی دارد و به راحتی در میان استراحت‌گاه دست تمام فلزی، قابل شناسایی است. کلیدها طبق سنت لپ‌تاپ‌های مدرن، در بدنه‌ی تاچ‌پد مستتر شده‌اند. اگر تاچ‌پدهای فوق‌العاده‌ی لپ‌تاپ‌های اپل را کنار بگذاریم، عملکرد تاچ‌پد 5468 بسیار خوب محسوب می‌شود. فرمان‌ها به سرعت و با دقت زیادی شناسایی می‌شوند و کلیدها هم بدون ایراد خاصی کار می‌کنند.

همان‌طور که در ابتدای صحبت گفتیم، مدل 5468 پس از تولید پردازنده‌های سری هفتم Intel Core i عرضه شدند و همه ی مدل‌های این سری، از همین پردازنده‌ها بهره  می برند. برند دل، از پردازنده‌های با ولتاژ پایین Core i5 و Core i7 برای مدل 5468 استفاده کرده است. این پردازنده‌ها، قدرت کمتری در قیاس با پردازنده‌های با ولتاژ استاندارد دارند؛ اما درعوض، انرژی کمتری استفاده می‌کنند. برگزیدن مدل مناسب از بین همه ی مدل‌های سری 5468، کاملا به نیاز و شکل استفاده از لپ‌تاپ برمی‌گردد. اگر به دنبال سریع‌ترین عملکرد هستید، باید به سمت مدل‌هایی بروید که از پردازنده‌ی 7500U و ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کنند. اگر علاقمندید که کارهای گرافیکی هم با لپ‌تاپ‌تان انجام دهید، به سمت مدل‌هایی بروید که از تراشه‌ی گرافیکی GeForce 940M با چهار گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی بهره می برند. اگر هم کار به خصوصی قرار نیست انجام دهید، مدل‌هایی با پردازنده‌های Core i5 و ۴ گیگابایت رم کافی خواهند بود.

باتری سه‌سلولی این دستگاه ها ، طبق ادعای شرکت تولید کننده ، می‌تواند تقریبا ۷ ساعت، لپ‌تاپ را شارژ نگه دارد. اما در عمل ، اگر فقط قرار باشد با لپ‌تاپتان، در اینترنت جستجو کنید و روشنایی نمایشگر را هم حداکثر از ۵۰ درصد بیشتر نکنید، می شود انتظار چیزی حدود ۵ تا ۶ ساعت شارژدهی را داشته باشید.

دل وسترو ۱۴ مدل 5468 نه فقط حس نوستالوژیک لپ‌تاپ‌های قدیمی دل را برایمان زنده می‌کند، بلکه یک لپ‌تاپ رده‌ی کاربری اداری خیلی خوب هم حساب می شود . برای کاربر اداری که به دنبال لپ تاپی با قابلیت های زیاد و سریع است که همیشه آن را در کیف خود بگذارد و با خود به جلسات گوناگون ببرد، مدل 5468 می‌تواند گزینه ی  عاقلانه ای باشد. همچنین برای خرید لپ تاپ  5468 احتیاجی نیست نیست که حساب بانکی‌تان را خالی کنید

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد18.5 × 240 × 340 ميلي‌متر
وزن1.59 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده7200U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.4GHz2.50GHz up to 3.10GHz
حافظه ی cache3 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM4گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلی500 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 940MX
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش14 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD 720p
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو با تکنولوژی MaxxAudio Pro
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
تعداد پورت USB 2.00
پورت USB Type-cندارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري عمومي- کاربري مالتي‌مديا
نوع باتری3 سلولي
شارژدهی با تری7:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 45 وات‌ساعت
سیستم عاملMicrosoft Windows 10
نسخه سیستم عاملنسخه‌ی 64 بیتی Home
امکانات دیگردارای یک پورت USB 3.0 با قابلیت شارژ دستگاه‌ها در حالت خاموش بودن لپ‌تاپ
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق-دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*