Close
جستجو

لپ تاپ 11 اينچي لنوو - مدل N22

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

ساختار این لپ تاپ کاملا از پلاستیک مشکی مات تولید شده است و طرح‌هایی دارد تا از شکل ساده خارج شود. پلاستیکی‌بودن و دقت ساخت این لپ تاپ تفاوت زیادی تا لوکس‌بودن دارد؛ بااین‌ وجود ساختار بدنه بسیار قوی است. می‌توانید با خیال آسوده آن را در کیف خود بگذارید و لزومی به داشتن کاور محافظ نیست؛ زیرا بدنه‌ی این لپ‌تاپ به این آسانی ها خش برنمی‌دارد. از لحاظ زوایا و لبه‌های این لپ تاپ هم  لنوو حداکثر دقت را اعمال کرده است تا این لپ‌تاپ آسان تر در دست قرار گیرد. لبه‌های منحنی شکل و نرم آن زمان کارکردن بسیار آسان است و مچ  دست را آزار نمی دهد.

ساخت این لپ‌تاپ خصوصیات خاصی دارد که در لپ‌تاپ‌های دیگر مشاهده نمی‌شود. یکی از آن‌ها وب‌کم این لپ تاپ بوده که به طور چرخشی ارائه شده است. این وب‌کم ۱۸۰ درجه می‌چرخد و بهترین انتخاب برای کلاس‌های درس می باشد. دانشجویان می‌توانند در وضعیت اصلی وب‌کم از آن در کلاس‌های درس مجازی و با چرخش ۱۸۰درجه‌ای از آن در کلاس‌های درس حضوری و برای ضبط تصاویر و صدای استاد  از تخته‌ی کلاس استفاده کنند. تولید عاقلانه ای که همچنین قیمت این دستگاه را کم نگه می‌‌دارد. بخش بعدی که برعکس بقیه لپ‌تاپ‌ها طراحی شده، دستگیره‌ی جمع‌شو در لبه‌ی پشتی و فاصله مابین دو لولای دستگاه است. این دستگیره به مصرف کننده اجازه می‌دهد تا این دستگاه را مانند یک کیف و به آسانی با خود جابه جا کند.  همچنین لنوو به این خاطر این دستگیره را طراحی کرده است که از افتادن لپ‌تاپ زمان حمل آن توسط دانشجویان و دانش‌آموزان خودداری کند؛ زیرا همان‌ گونه که گفته بودیم،طرف مقابل این لپ تاپ محصلین هستند.

درمورد وزن و اندازه این لپ تاپ هم مطالبی برای گفتن وجود دارد. این لپ تاپ به معنی حقیقی مخصوص حمل و جابه جایی است و وزن ۱.۲کیلوگرمی آن نشان دهنده این مورد است. این لپ تاپ از مدل ۳۰۰۰ دل اینسپایرون ظریف تر ولی از لپ‌تاپ‌های حرفه ای  شرکت اپل سنگین‌تر است؛ بااین‌ وجود دستگاه جوری طراحی شده که جابه‌جایی و حمل آن برای مخصوصا دانشجویان و دانش‌آموزان آسان خواهد بود.

راجع به پورت‌های این لپ تاپ می‌توان کاملا مطمئن بود؛ زیرا با وجود بازه ی قیمت مناسبش، از پورت مدل جدید یعنی USB 3.0 بهره گرفته است. دو پورت در لبه‌های این لپ تاپ وجود دارد که قابلیت اتصال دو دستگاه دیگر یا یک ماوس و یک دستگاه دیگر را مهیا می‌کند. به علاوه یک کارتخوان هم در لبه‌ی سمت چپ وجود دارد.

صفحه‌ی ۱۱.۶اینچی این لپ‌تاپ کییفیت تصویر HD‌ دارد که البته ساده ترین کیفیت تصویر است. همچنین برای کارهای روزانه و تماشای فیلم و کارهای عادی گزینه خوبی است و به درجه کیفیت بیشتر احتیاجی نیست؛ البته اگر از کیفیت Full HD در این لپ تاپ طراحی می‌شد بهتر بود. بهترین دلیل می‌تواند این باشد که لنوو نخواسته زیاد خرج کند و به همان مقدار ،قیمت را هم افزایش دهد. خصوصیت خوب این صفحه‌نمایش روکش مات است. استفاده از این روکش بهترین گزینه ای بود که لنوو می‌توانست برای این لپ‌تاپ ارائه دهد؛ زیرا استفاده از این لپ‌تاپ در کلاس‌های درس با وجود نور زیاد و انعکاس تصاویر محیط با وجود روکش شفاف بسیار اذیت کننده می‌شد؛ اما با بهره گیری از روکش مات این نقص کاملا برطرف شده است.

کیبورد N22 با در نظر گرفتن قیمت و نوع کاربری،‌ بسیار آسان و مناسب است و تجربه‌ی دلچسبی را برای کاربر به وجود می آورد. فاصله‌ی کلیدها از هم ۱.۴ میلی‌متر است که در کمتر لپ‌تاپی با این رده ی قیمت و ابعاد مشاهده می‌شود. اما کیفیت و دقت دکمه‌ها می‌توانست بهتر باشد و کلیدها در لبه‌ها خیلی خوب عمل نمی‌کنند. در این کیبورد کلید خاموش/ روشن جای کلید Delete طراحی شده و ممکن است زمانی طول بکشد تا به آن عادت کنید. تاچ‌پد یک‌تکه‌ی این لپ تاپ عملکرد خوبی دارد و ایرادی برای اجرای فرمان‌های چندلمسی و کار با آن وجود ندارد.

این دستگاه برای دانشجویان و دانش‌آموزان عرضه شده است و تنها برای انجام کارهای معمولی و سبک مثل چک‌کردن ایمیل، ادیت فایل‌ها و وب‌گردی قابل استفاده است. با  این خصوصیات، مهم نیست سخت‌افزار قوی و خاصی روی این لپ‌تاپ باشد. پردازش محاسبات در این دستگاه وظیفه ی پردازنده‌ی مرکزی ساخت شرکت اینتل سری Celeron و مدل  N3050 می باشد. فرکانس پایه‌ی پردازنده ۱.۶ گیگاهرتز است که با بهره گیری از فناوری Turbo Boost و زمان اجرای کارهای سنگین‌تر تا ۲.۱۶ گیگاهرتز هم می‌رسد. این پردازنده در دسته مدل‌های پایین‌رده است و به همین خاطر قدرت سخت‌افزاری زیادی ندارد. این دستگاه برای چک‌کردن ایمیل، مرورگری وب و ویرایش فایل‌ها خوب است؛‌ ولی برای کارهای گرافیکی زیاد و بازی‌هایی با تنظیمات گرافیکی بالا به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود. حافظه‌ی رم این لپ تاپ ۴ گیگابایت از نوع DDR3 است و زمان بازکردن چندین صفحه در مرورگر وب، مکث کمی در آن مشاهده می‌شود. حافظه‌ی داخلی این لپ تاپ از نوع  eMMC یعنی حافظه‌ی فلش است که در گوشی‌های موبایل به کار گرفته می‌شود. این حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت حجم دارد و برای ذخیره‌ی فایل‌ها، عکس و مدارک خوب است؛ اما نمی‌توان خیلی روی ذخیره‌ی فیلم دل خوش کرد؛ زیرا ظرفیت زیادی ندارد. پردازنده‌ی گرافیکی این لپ‌تاپ آنبورد است؛ یعنی کارت گرافیکی مجزا ندارد و از همان کارت گرافیکی مادربورد استفاده می‌کند. این پردازنده حافظه‌ی اختصاصی گرافیکی ندارد و به همین خاطر نباید توقع انجام کارهای سنگین و اجرای برنامه‌های گرافیکی را داشت.

باتری لنوو N22 ظرفیتی برابر ۴۵ وات‌ساعت دارد که تا ۱۰ ساعت، شارژدهی این لپ تاپ را دوام می آورد. به گونه دیگر می‌توان گفت احتیاجی نیست همیشه و همه‌جا شارژر را با خود حمل کنید. باتری این دستگاه یک روز تمام در مدرسه، دانشگاه یا اداره را دوام می آورد.

لنوو N22 برای دانش‌آموزان و دانشجویان و کاربرانی ساخته و عرضه شده است که می‌خواهند در طول روز، دستگاهی ظریف و کم وزن داشته باشند و کارهای روزمره‌ی خود را با آن انجام دهند. سخت‌افزار معمولی، صفحه‌نمایش HD با روکش مات و باتری با شارژدهی زیاد از جمله خصوصیاتی است که خرید این لپ‌تاپ را برای محصلین پیشنهاد می کنیم.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد21.8 × 212 × 300.4 ميلي‌متر
وزن1.2 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCeleron
مدل پردازندهN3050
محدوده سرعت پردازندهتا 2.0GHz
فرکانس پردازنده1.6GHz up to 2.16GHz
حافظه ی cache2 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM4 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی64 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیeMMC
مشخصات حافظه ی داخلیحافظه فلش
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیIntel
مدل پردازنده ی گرافیکیHD Graphics
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکیبدون حافظه‌ي گرافيکي مجزا
اندازه صفحه ی نمایش11.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشصفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با نسبت تصویر 16:9
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکم720p HD 1 MP Rotatable Camera
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FIIntel 7260 2X2 AC
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetندارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
تعداد پورت USB 2.00
پورت USB Type-cندارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري عمومي
نوع باتری3 سلولي
شارژدهی با تری10 ساعت
توضیحات باتریباتری با ظرفیت 45 وات‌ساعت
سیستم عاملMicrosoft Windows 10
نسخه سیستم عاملProfessional
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*