Close
جستجو

لپ تاپ 13 اينچي ايسوس -مدلZenbook Flip UX360CA - A

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

حتی اگر کمی، دنیای کامپیوترهای شخصی را دنبال کنید، حتما اسم لپ‌تاپ‌های شیک «زنبوک» برند ایسوس را شنیده‌اید. این دستگاه ها ، لوکس ترین لپ تاپ های شرکت ایسوس هستند و بارزترین ویژگی آن‌ها، بدنه‌ی باریک، وزن کم و بی‌نهایت باکیفیتشان است. مدل «زنبوک فلیپ UX360» که یکی از به روزترین اعضای این مدل به حساب  می آید ، علاوه بر همه ی امکاناتی که باعث محبوبیت زنبوک‌ها شده بود، به لولاهای جدیدی تجهیز شده که امکان چرخش ۳۶۰ درجه‌ای نمایشگرو تبدیل شدن  آن به یک تبلت را فراهم می‌کند. زنبوک UX360  یکی از شیک ترین لپ‌تاپ‌های برند ایسوس بلکه به‌طورکلی یکی از لو‌کس‌ترین لپ‌تاپ‌های  شامل بر ویندوز محسوب می‌شود.

همه‌ی آنچه را که از قاب یک زنبوک انتظار داشته باشید، در مدل لپ تاپ  UX360 پیدا خواهید کرد؛ دو تکه فلز یک‌پارچه‌ی باکیفیت، با استقامت و خوش‌تراش که توسط دو لولا به هم وصل شده‌اند. تمام قسمت‌های بدنه، به جزو دو لولای نمایشگر، روکشی مات و برس‌خورده دارند که نه تنها ظاهر دستگاه را زیبا کرده بلکه باعث شده تا UX360 کاملا در برابر ماندن اثرانگشت و چربی دست مقاوم باشد. در عوض، دو لولای لپ تاپ کاملا براق هستند و استعداد زیادی برای لک شدن دارند. این دو لولا درست مانند لپ‌تاپ‌های یوگای برند لنوو، توانایی چرخش ۳۶۰ درجه‌ای صفحه نمایش را فراهم می‌کنند. این یعنی می شود صفحه نمایش را کامل چرخانده تا به پشت کیبورد برسد و سپس از لپ تاپ به لطف وجود نمایشگری لمسی، به‌عنوان یک تبلت استفاده کنید. البته، استحکام این دو لولا می‌توانست کمی بیشتر باشد؛ اگر می‌خواهید از UX360 به‌عنوان یک لپ‌تاپ استفاده کنید، بهتر است که آن را روی میز یا یک سطح ثابت قرار دهید، چون تکان دادن لپ تاپ باعث می‌شود که صفحه نمایش از زاویه‌ی خودش خارج شود. دقت ساخت لپ تاپ مانند سایر مدل‌های سری زنبوک، بسیار خوب است و لپ‌تاپ می‌تواند به‌راحتی فشارها و ضربه های وارد شده طی حمل و نقل و مصارف روزانه را تحمل کند. به جز قاب پشت صفحه نمایش ، وارد کردن فشار به قسمت‌های دیگر بدنه، منجر به فرورفتگی نمی‌شود

از آنجایی که قرار است UX360 علاوه بر لپ‌تاپ، به‌عنوان یک تبلت هم کار کند، علاوه بر پورت های همیشگی روی لبه‌های کناری، دکمه‌های روشن/خاموش و کم و زیاد کردن صدا هم روی همین قسمت ها قرار گرفته‌اند. مانند دیگر لپ‌تاپ‌های باریک و سبک، UX360 هم از نظر تعداد پورت ها و اتصالات، کمبود دارد . به جز سه درگاه USB، خروجی تصویری HDMI و یک کارت‌خوان SD، هیچ پورت دیگری برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است و شایان به ذکر است که یکی از این سه پورت USB، از مدل  USB Type-C نسل اول است.

مدل UX360 مانند همه ی زنبوک‌هایی که اسمشان با UX3 آغاز می‌شود، از صفحه نمایش ۱۳ اینچی استفاده می‌کند. با توجه به توانایی تبلت شدن لپ تاپ، طبیعی است که صفحه نمایشی که ایسوس برای این سری انتخاب کرده، لمسی باشد. همه‌ی زنبوک‌ها صفحه نمایش های خیلی خوبی دارند و UX360 هم شامل این مسئله می شود. نمایشگر این مدل از نوع LCD بوده که با تکنولوژی IPS تولید شده است؛ همان تکنولوژی معروفی که در گوشی‌های مدل بالا مانند آیفون ۷ یا ال‌جی G5 هم وجود دارد. این تکنولوژی با اینکه هزینه خرید لپ‌تاپ را بالا می‌برد اما در عوض، علاوه بر بهتر کردن دقت و کیفیت رنگ‌های تولید شده، مشکل گستره ی دید مرسوم در نمایشگر را از بین می‌برد. شرکت ایسوس برای این مدل سنگ تمام گذاشته و کیفیت +QHD یعنی ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل استفاده کرده است. این یعنی در این صفحه نمایش ۱۳ اینچی تقریبا شش میلیون پیکسل وجود دارد. بنابراین حتی ریزترین جزئیات هم با شفافیت کامل نشان داده می‌شوند. کیفیت صفحه نمایش عالی است و واقعا هیچ نقص خاصی نمی‌توان به آن وارد کرد.

زیر لپ تاپ را که نگاه کنید، دو دریچه‌ی کوچک، نزدیک به لبه‌ی جلویی می‌بینید که اسپیکر ها در آن جا وجود دارند. از چنین لپ تاپ باریکی، اصلا انتظار کیفیت صدای عالی اسپیکر های لپ‌تاپ‌های چندرسانه‌ای مانند مدل N تولید همین برند را داشته باشید. صدای بیس که تقریبا وجود ندارد. اگر هم قرار است به ادیت موسیقی بپردازید، خیلی نباید روی اسپیکر های UX360 حساب کنید؛ ولی برای کارهای روزانه مانند گوش کردن به موسیقی یا پادکست کفایت می‌کند.

زنبوک UX360 جزو اولین لپ‌تاپ‌هایی می باشد که از نسل هفتم پردازنده‌های Core با کد «کیبی لیک» (Kaby Lake) استفاده می‌کند. ایسوس به خاطر ضخامت کم و  نیاز نداشتن به قدرت پردازشی بالا، از پردازنده‌های کم‌مصرف و دو‌هسته‌ای استفاده کرده که  گرمای زیادی تولید نمی‌کنند، بلکه  عمر باتری را هم تا حد قابل توجهی زیاد می کند. این پردازنده‌ها برای اجرای بیشتر کارهای روزانه مثل جستجو در اینترنت، کار با نرم‌افزارهای ماکروسافت آفیس و تا حدی هم، ادیت عکس، خوب هستند. اما در نظر داشته باشید که UX360، پردازنده‌ی گرافیکی جداگانه ندارد؛ این یعنی انتظار اجرای محاسبات گرافیکی سنگین و انجام بازی‌های کامپیوتری سنگین  را از آن نداشته باشید مگر اینکه بخواهید بازی‌های دوبعدی یا خیلی سبک را بازی کنید. از آنجایی که هیچ قطعه‌ی پرمصرف یا خیلی قدرتمندی داخل UX360 قرار داده نشده، گرمای تولیدشده توسط قطعات داخلی، بسیار کم است. سیستم خنک‌کننده‌ی پیچیده‌ای هم برای این قطعات لازم نیست. بنابراین حتی زمان اجرای محاسبات سنگین،  صدای زیادی از لپ تاپ تولید نمی‌شود، و بدنه‌ی آن هم زیاد گرم نمی‌شود. از نظر دیگر ویژگی های فنی،برند  ایسوس برای زنبوک جدیدش سنگ تمام گذاشته؛ همه ی مدل‌ها با حافظه‌های داخلی SSD تجهیز شده اند. با اینکه خبری از SSDهای سریع و لوکس با رابط NVMe نیست ام باز هم حافظه‌ی داخلی UX360، به آسانی چندین  برابر سریع‌تر از هارددیسک مرسوم در لپ تاپ ها است.

تمام مدل‌های UX360 به وسیله ی باتری‌هایی با ظرفیت ۵۷ وات‌ساعت تغذیه می‌شوند. برای لپ تاپی با چنین قطعات کم‌مصرفی، این ظرفیت اصولی به نظر می‌رسد.شرکت  ایسوس ادعا کرده که کاربران UX360 احتیاجی به استفاده از شارژر در طول روز نخواهند داشت؛ این ادعا کاملا وابسته به استفاده کاربر می باشد و اصلا واضح نیست. به‌هرصورت، با یک بار شارژ کامل می‌توان تا حداکثر ۸ الی ۹ ساعت با این دستگاه به جستجودر اینترنت پرداخت.

کیبورد UX360 تغییر خاصی در قیاس با زنبوک‌های قبلی نداشته است. در میان بدنه‌ی یک تکه فلزی لپ تاپ، دکمه های مشکی رنگ به طور جزیره‌ای و جدا از هم قرار گرفتند .اگر دکمه های چهار طرف اصلی را کنار بگذاریم، بقیه‌ی دکمه ها اندازه استاندارد و وسیعی دارند. با وجود ضخامت ناچیز لپ تاپ ، جای کافی برای حرکت کردن دکمه ها در نظر گرفته شده است؛ به همین علت ، کاربرانی که با لپ‌تاپ خود زیاد تایپ می‌کنند، از تجربه‌ی کار با UX360 خوشحال و راضی خواهند بود.

برای کاربر UX360 که دستیابی به ماوس ندارد، دو گزینه وجود دارد: یکی استفاده از تاچ‌پد و گزینه دیگر استفاده از صفحه نمایش لمسی. نمایشگر لمسی بیشتر برای ارائه و  مطلوب است و واقعا نمی‌تواند پاسخگوی کارهای روزانه باشد. حتی با وجود اینکه ویندوز ۱۰ کاملا برای کار با نمایشگر لمسی بهینه شده، هنوز هم نمی‌توان برای اجرای  کارهای رومزه، کیبورد و ماوس را کامل کنارزد. اما از سوی دیگر، تاچ‌پد UX360 مثل زنبوک‌های دیگر، طراحی نو و یک تکه دارد و کلیدهای چپ و راست، در داخل بدنه مستتر شده‌اند. سطح تاچ‌پد روان است و انگشت دست به آسانی روی آن سر می‌خورد. همچنین ، این تاچ‌پد از فرمان‌های چندلمسی هم پشتیبانی می‌کند.

زنبوک‌ها، لپ‌تاپ‌هایی ویژه برای انسان های خاص هستند؛ مدل UX360 هم شامل این موضوع می باشد. اما برای فردی معمولی که احتیاجی به پرستیژ و اعلا بودن این لپ تاپ ندارد، پرداخت چنین پولی برای یک لپ‌تاپ باریک و سبک، خیلی منطقی نباشد؛ مخصوصا اینکه توانایی چرخش ۳۶۰ درجه‌ی صفحه نمایشگر و تبدیل آن به یک تبلت، برای بیشتر کاربران، حسن قابل توجهی محسوب نمی‌شود. در مجموع ، کاربری که به‌دنبال یک جایگزین برای مک‌بوک یا حتی مک‌بوکی برمبنای ویندوز است، زنبوک UX360، یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد11.9 × 191 × 296 ميلي‌متر
وزن0.91 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده7500U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.7GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache4 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM16 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی512 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیSSD
مشخصات حافظه ی داخلیحافظه خشک SSD از نوع SATA3 M.2
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیIntel
مدل پردازنده ی گرافیکیHD Graphics 620
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکیبدون حافظه‌ي گرافيکي مجزا
اندازه صفحه ی نمایش12.5 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشصفحه نمایش 12.5 اینچی با نسبت تصویر 16:9
درایو نوریندارد
وبکمدارد
توضیحات وبکمVGA Web Camera
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتدارد
کارت خوانندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetندارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIندارد
تعداد پورت USB 3.00
تعداد پورت USB 2.00
پورت USB Type-cدارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیباريک و سبک، کاربري مالتي‌مديا
توضیحات باتریباتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 40 وات‌ساعت
سیستم عاملMicrosoft Windows 10
نسخه سیستم عاملنسخه‌ی 64 بیت
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق-دفترچه راهنما -هاب Mini Dock-کیف اورجینال
نوع باتری6 سلولي
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*