Close
جستجو

لپ تاپ 13 اينچي دل مدل - XPS 13-0848

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

وقتی اسم شرکت «دل» را می‌شنوید، عملکرد خوب و سرسختی دستگاه‌هایش به خاطرتان می‌آید. این کمپانی با تنوع بی بدل دستگاه هایش از لپ‌تاپ‌های پایین‌رده تا قوی‌ترین و اعلاترین دستگاه‌ها، نیاز همه‌ی کاربران را برآورده می‌کند و با خلاقیت در تولیداتش همچنان این شرکت را سرپا نگه داشته است. لپ تاپ جالب و زیبا و جدید این برند ، XPS 13 به گفته‌ی این شرکت دل کوچک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳اینچی در دنیا است که برای نخستین بار نمایشگری را طراحی کرده که در آن حاشیه‌ها یا کنار قاب دور نمایشگر به حداقل رسیده است که اصطلاحا به آن «Borderless» گفته می‌شود. همچنین این لپ تاپ با سخت‌افزاری قدرتمند از پس هر کاری برمی‌آید و برای مصارف اداری و مهندسی کاربران را ناامید نمی‌کند. پس بی علت نیست که این دستگاه جایزه‌ی بهترین لپ‌تاپ در سال ۲۰۱۵ را به خود اختصاص داده است. جایزه‌ای برای بهترین دیزاین، راحتی، قابلیت اجرا و طول عمر باتری.

از لپ تاپی که جایزه‌ی بهترین دیزاین را برده انتظار زیادی می‌رود. با نخستین نگاه به لپ تاپ  XPS 13 همه ی انتظارات مرتفع می‌شود. به‌گفته‌ی برند «دل» این لپ‌تاپ کوچک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳اینچی جهان است؛ این ادعا واقعا درست است. با قیاس لپ‌تاپ‌های ۱۳اینچی معروف جهان یعنی MacBook Air شرکت اپل، ZenBook‌های کمپانی ایسوس و XPS رکت دل می‌توان کاملا مطمئن شد که لپ تاپ  XPS 13 با طول ۳۰۴، عرض ۲۰۰ و ضخامت ۱۵ میلی‌متر واقعا کوچک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳اینچی موجود در دنیا است و حتی می‌توان به راحتی گفت این دستگاه اندازه ای معادل با لپ‌تاپ‌های ۱۱اینچی دارد که در نوع خود بی بدل است و توجه همه را به سمت خود جلب خواهد کرد. گرچه  نباید کوچک‌ترین را با باریک‌ترین اشتباه کرد. دستگاه ها یی باریک‌تر از لپ تاپ  XPS 13 هم هستند و دل در این محدوده نتوانسته یا نخواسته با سایر رقیبان به رقابت بپزدازد. اندازه و وزن این لپ تاپ به طوری است که می شود آن را همیشه و همه‌جا همراه خود  داشت و احتیاجی نیست یک کیف جدا برای آن بخرید و می‌توانید خیلی راحت آن را در کیفتان بگذارید.

قشنگی ، ظرافت و در عین حال دوام و از ویژگی‌های بارز این لپ تاپ است. جنس بدنه‌ی این دستگاه از آلومینیوم ماشین‌کاری‌شده می باشد که هم دوام دستگاه را زیاد می کند ، هم باعث زیبایی و سطح صاف و قاب بدنه می‌شود. این لپ تاپ در دو رنگ  نقره‌ای و رزگلد ساخته شده است که این دو رنگ با هر سلیقه‌ای هماهنگ است. بدنه‌ي داخلی این لپ تاپ حتی جذاب تر هم هست،‌ قاب بسیار باریک دور نمایشگر و همچنین محل استراحتگاه دست و قاب کیبورد همه از جنس فیبر کربن تولید شده است که لمس و کارکردن با آن احساس خیلی خوبی را به شما انتقال می دهد.

شاید بزرگ‌ترین نقص طراحی در این دستگاه جای وبکم باشد.. این وبکم در قسمت چپ و پایین نمایشگر قرار گرفته است و زمان ویدیو کنفرانس و تماس‌های ویدیویی با اسکایپ باید جای نشستن و دستگاه را کاملا تغییر دهید. البته گزینش این مکان برای وبکم به این علت بوده است که قاب دور نمایشگر تا جایی که امکان دارد کم شود و نخستین لپ‌تاپ ۱۳اینچی باشد که نمایشگر آن تقریبا قابی ندارد و آن را «Borderless» یا بدون حاشیه می خوانند.

عد از زیبایی اندازه ی این لپ تاپ به وزن آن می‌رسیم که باز هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. با وزن یک کیلوگرم و ۲۹۰ گرم، این لپ تاپ از مک‌بوک یک کیلو و ۳۵۰ گرمی سبک‌تر می باشد اما از HP Spectre یک کیلو و صد گرمی سنگین‌تر می باشد . درباره‌ی ضخامت این لپ تاپ هم دیدیم که از نظر اندازه کوچک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳اینچی است ولی باریک‌ترین آن  نیست و از هر دو لپ تاپ Macbook و HP Spectre ضخیم‌تر می باشد . این ضخامت برای این لپ تاپ ویژگی خوب محسوب می‌شود چون که تقریبا تمام درگاه های مورد نیاز را در لبه‌ها جای داده است و این موضوع تقریبا در همه ی لپ‌تاپ‌های خیلی باریک دیده نمی‌شود.

همانطور که دیدیم ، برخلاف همه ی لپ‌تاپ‌های خیلی باریک ،لپ تاپ مدل XPS 13 همه ی درگاه های مورد احتیاج روزانه را دارد و نقصی حس نخواهد شد. ضخامت بیشتر این لپ تاپ نسبت به مدل‌های هم‌رده باعث شده است تا این تنوع را روی دو قسمت راست و چپ ببینیم.

روی قسمت سمت چپ به ترتیب این پورت ها قرار گرفته‌اند: پورت ورودی سیم شارژر، اسپیکر و پورت Thunderbolt ۳ که با انواع و اقسام دستگاه‌ها با درگاه های  گوناگون سازگاری دارد؛ دستگاه‌ها با درگاه USB Type-C، USB 3.1 نسل دوم، دستگاه‌ّها با درگاه Mini Display، VGA، HDMI، اترنت، USB-A. همه ی این درگاه ها  و تبدیل‌ها با یک هاب یا آداپتور DELL در دسترس خواهد بود و باید آن را به طور جداگانه تهیه کنید. درگاه USB 3.0، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و نشانگر باتری هم روی این قسمت قرار دارد. قفل ضد سرقت کنسینگتون،‌ درگاه USB 3.0 با توانایی شارژ دستگاه‌ها در حالت خاموش‌بودن لپ‌تاپ، کارتخوان و اسپیکر XPS 13 هم در لبه‌ی قسمت  راست قرار دارد.

برای این لپ تاپ دو مدل نمایشگر در نظر گرفته شده است تا کاربران با توجه به احتیاج و پولشان مدلی را انتخاب کنند. نمایشگر غیرلمسی با کیفیت تصویر  (Full HD(1920x1080 و روکش مات و اگر دوست دارید بیشتر هزینه کنید، نمایشگر لمسی با رزولوشن QHD+ (3200x1800 پیکسل) که شفافیت و وضوح تصویر خیلی  بالاتری دارد و رنگ‌های زنده پشت روکش براق جایی برای صحبت باقی نمی‌گذارد. هرچند که امکان دارد انعکاس نور و تصاویر محیط اندکی اذیت کننده باشد.

در دو سمت این دستگاه اسپیکر های استریویی تعبیه شده است که صدای رسایی تولید می‌کنند اما این صدا در بالاترین حجم اندکی گوشخراش خواهد شد؛ اما اگر تنظیمات MaxxAudio را فعال کنید این صدا همخوانی و شفافیت بهتری پیدا می‌کند و صدای باس هم بهتر می‌شود. اما نهایتا اگر دوست دارید صدای بی‌نقص و خوبی برای دیدن  فیلم یا گوش‌دادن به موسیقی داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از یک اسپیکر جدا یا هدست استفاده کنید.

صفحه کلید این دستگاه درصفحه‌ای از جنس فیبر کربن قرار گرفته است که لمس آن و تایپ‌کردن با آن خیلی جالب و لذت بخش خواهد بود. فضای بین کلید ها  ۱.۲ میلی‌متر می باشد و تایپ‌کردن تند تقریبا بدون ایراد خواهد بود. البته هنوز صفحه کلیدی نتوانسته به اندازه ی کیبورد مک‌بوک راحت باشد اما این کیبورد هم در مدل خود و در میان رقبای هم‌رده دیزاین و کیفیت خوبی دارد.

تاچ‌پد صاف و یک‌تکه‌ی لپ تاپ مدل  XPS 13 هم کیفیت خوبی دارد و سطح صیقلی آن انواع حرکات و چند لمس همزمان را به آسانی تشخیص می‌دهد و برای کارکردن با خصوصیات ویندوز و دستیار صوتی یعنی کورتانا خیلی مناسب عمل می‌کند.

لپ تاپی که جایزه‌ی بهترین لپ‌تاپ سال را می گیرد باید از همه نظر بی نقص باشد. این لپ تاپ هم از نظر سخت‌افزاری خیلی تامین است و برای کارهای حرفه‌ای و سنگین روزانه تا کارهای ساده و ابتدایی پاسخگوی شما خواهد بود. این دستگاه یکی از بهترین عملکردها را در بین لپ‌تاپ‌های هم‌رده دارد. در این پیکربندی از پردازند‌ه‌های نسل هفتم برند اینتل استفاده شده است. رم آن‌ها ۸ و ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن از مدل SSD م باشد که ۲۵۶ گیگابایت تا یک ترابایت حجم دارد. حافظه‌ی خشک SSD از هارددیسک‌های معمولی خیلی باریک‌تر و پرسرعت‌تر می باشد و برای اینکه این لپ تاپ باریک شود از این حافظه استفاده شده است و البته هزینه ی بیشتری هم دارد. این لپ تاپ یک همراه مناسب خواهد بود که همیشه و همه‌جا می‌تواند احتیاجات شما را برطرف کنند و اجرای روان آن خیلی جالب توجه است. قسمت بعدی که باید به آن پرداخت، گرافیک لپ تاپ می باشد که یک پردازنده‌ی گرافیکی Onboard Graphics 620 دارد و این قطعه تا حد معقولی قابلیت اجرای برنامه‌های گوناگون مانند فتوشاپ،‌ ماکروسافت آفیس،‌ برنامه‌ّهای حسابداری و برخی بازی‌های سبک را دارد.

ویژگی های سخت‌افزاری این دستگاه باعث شده تا برای مصارف اداری، مهندسی و صنعتی خوب باشد. چون که با وجود رم با حجم بالا و حافظه‌ی داخلی از مدل SSD، می شود چند کار را با هم انجام داد و حتی بازکردن چندین تب در مرورگر، کندی یا اختلالی در سرعت لپ تاپ  XPS 13 به وجود نمی‌آورد. همچنین باید به این نکته‌ی جالب هم اشاره کرد که شبکه‌ی بی‌سیم این لپ تاپ از تراشه‌ی Killer ساخته شده است که تاخیر زمانی بین دستگاه و مودم وایرلس را بسیار کم می کند و سرعت بالای ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد.

م اکنون لپ تاپ XPS 13 یکی از اپ تاپ های موجود در بازار می باشد که بیشترین زمان شارژدهی را دارد و با باتری لیتیوم‌یون با ظرفیت ۵۲ وات‌ساعت تا ۹ ساعت روشن می‌ماند و می شود یک روز کاری کامل را با آن گذراند. گرچه باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که این اندازه شارژ، در صورت وبگردی است و با اجرای نرم افزار های سنگین‌تر و تنظیمات دیگر این زمان امکان دارد کم یا زیاد شود.

درباره‌ی این دستگاه مشکل و نکات منفی خیلی کم است و به جز چند مورد، بقیه‌ی همه بهترین‌هایی هستند که می شود در یک لپ‌تاپ انتظار آن را داشت. طراحی قشنگ ، بدنه‌ی فلزی و با دوام ، نمایشگر با کیفیت تصویر بالا و تصاویر و رنگ‌‌های زنده و شفاف از خصوصیات ظاهری این دستگاه است. سخت‌افزار قدرتمند و به‌روز، عملکرد روان و بدون ایراد از مشخصاتی است که به ظاهر دیده نمی‌شوند و درون این لپ تاپ قرار دارد. باتری با شارژدهی بالا هم از دیگر ویژگی های این لپ‌تاپ شیک و باارزش می باشد. این لپ تاپ برای کسانی خوب است که می‌خواهند دستگاهی جمع و جور و در عین حال قدرتمند داشته باشند. تهیه ی این لپ‌تاپ برای مصارف شخصی، اداری و مهندسی ایده آل است و کاربران را ناامید نخواهد کرد.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد15 × 200 × 304 ميلي‌متر
وزن1.22 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده6200U
محدوده سرعت پردازنده2.2 تا 2.5 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.3GHz up to 2.8GHz
حافظه ی cache3 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی256 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیSSD
مشخصات حافظه ی داخلیحافظه خشک SSD
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیIntel
مدل پردازنده ی گرافیکیHD Graphics 520
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکیبدون حافظه‌ي گرافيکي مجزا
اندازه صفحه ی نمایش13 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایش3200x1800
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیدارد
توضیحات صفحه ی نمایشصفحه‌ی نمایش 13.3 اینچی با نسبت تصویر 16:9
توضیحات پورت ThunderboltThunderbolt 3 و USB 3.1 Type-C در غالب یک پورت ارائه می‌شوند
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD 720p
مشخصات اسپیکربلندگوهای استریو داخلی با تکنولوژی Waves MaxxAudio Pro
کیبورد با نور پس زمینهدارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت VGAندارد
پورت HDMIندارد
تعداد پورت USB 3.02
تعداد پورت USB 2.00
پورت USB Type-cدارد
پورت Thunderboltدارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیبا صفحه‌نمايش لمسي، باريک و سبک، کاربري مالتي‌مديا
نوع باتری4 سلولي
شارژدهی با تری8:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 56 وات‌ساعت
سیستم عاملMicrosoft Windows 10
امکانات دیگرنشانگر میزان شارژ باتری -بلوتوث نسخه 4.1
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
نسخه سیستم عاملنسخه‌ی 64 بیت
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*