Close
جستجو

لپ تاپ 14 اينچي ايسوس- مدل - V401UQ- A

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیا چیزی است که باید به کاربران عادی لپ‌تاپ پیشنهاد کرد. این دستگاه ها سخت‌افزار خوبی دارند و تلاش نکرده‌اند با استفاده از بدنه‌ی چنین و چنانی و فلزهای لوکس قیمت نهایی را زیاد کنند. در یک دستگاه مالتی‌مدیا از هر قسمتی، یک مثال قابل قبول به کار می‌رود؛ برای مثال باتری آن در حد استانداردی شارژ می‌دهد و صفحه نمایش آن تصویر درستی پخش می‌کند. راستی باید هارد داخلی دستگاه هم زیاد باشد تا کپی‌کردن فایل‌های سنگین باعث نشود صاحب لپ تاپ به در بسته بخورد.لپ‌تاپ V401UQ شرکت «ایسوس» یکی از لپ تاپ ها است.

V401لپ‌تاپی با ویژگی های یک دستگاه کامل، اما حمل و نقل پذیری بالا است. لپ‌تاپ‌های مدل V ایسوس همراه با بدنه‌ای که ازجنس  پلاستیک تولید شده، ارایه می‌شوند. این پلاستیک دارای پرداختی شبیه به فلز می باشد و به گونه ای ساخته شده که گویی با فلز روبرو هستیم؛ تنها با دقت زیاد می شود به پلاستیکی بودن بدنه زا فهمید. دکمه ی پاور با بافت مخصوص و متفاوتی نسبت به قاب اصلی ساخته شده و در حاشیه‌ی تاچ‌پد از پرداخت همراه با الماس استفاده شده که ظاهر شیکی به لپ تاپ  V401 داده‌است. در این مدل تلاش بر این بوده تا حد امکان از ضخامت بدنه کم شود و نتیجه این حاصل شد که قطر ضخیم‌ترین قسمت فقط 20.9 میلی‌متر است.لپ تاپ ایسوس علاوه بر ضخامت، روی نگه داشتن وزن در یک محدوده ی قابل قبول هم تمرکز کرده و این را می شود از وزن کمتر از دو کیلوگرم لپ تاپ  V401 به آسانی فهمید. لبه‌های گرد و نرم این دستگاه باعث می‌شوند از کار کردن با آن احساس خوب و راحتی داشته‌باشید و ترکیب رنگ مشکی با خاکستری و آبی تیره هم ظاهری شیک و زیبا را فراهم کرده آورده‌اند.

سخت‌افزاری که روی دستگاه V401 ایسوس نصب شده، از قابلیت خوبی برخوردار است و می شود برای بازی‌کردن هم از آن استفاده کرد. یک پردازنده از نسل هفتم دستگاه های اینتل با کد Core i5-7200U داخل V401 قرار گرفته که توانایی پردازشی خوبی هم دارد و تقریبا از پس همه‌چیز برمی‌آید. 6 گیگابایت هم حافظه‌ی رم در این دستگاه به کار رفته تا اندازه ی استانداردی از حافظه در اختیار یک پردازنده‌ی جدید به روز قرار داده شود. هارددیسک داخلی دارای حجم یک ترابایت می باشد که برای یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیا مطلوب است؛ اما می شود برای دسترسی به گنجایش بیشتر، یک هارددیسک اکسترنال هم خریداری کرد. برای پردازش‌های گرافیکی هم یک کارت گرافیک اختصاصی GeForce 940M با دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی روی این لپ تاپ راه اندازی شده است. این کارت گرافیک امکان دارد نتواند بازی‌ها را در بهترین تنظیمات گرافیکی اجرا کند؛ اما شما  را نا امید هم نمی کند. دقت کنید که بازی‌های خیلی جدید و با نرخ فریم بالا را انتخاب نکنید؛ بازی‌های قدیمی‌تر انتخاب های بهتری هستند.

برای خنک‌سازی قسمت پردازنده‌ی مرکزی (CPU) و پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) از سیستم ترکیبی فن و لوله‌ی مسی استفاده شده‌است این سیستم خنک‌کننده باعث می‌شود زمان پردازش‌های سنگین، دستگاه بیش از اندازه گرم نشود و سیستم پایداری را به ‌وجود می آورد. در این قسمت که مربوط به خنک‌سازی دستگاه است، از تکنولوژی دیگری به نام IceCool هم باید نام برد. این تکنولوژی ، دمای استراحتگاه دست را بین ۲۸ تا ۳۵ درجه نگه می‌دارد و این دما، کمتر از دمای بدن می باشد و به این علت این دمای خنک، شما را از کارکردن با لپ‌تاپ خسته نمی‌شود و علاقمند می‌شوید ساعت‌های زیادی با این لپ‌تاپ کار کنید.

صفحه نمایش لپ‌تاپ V502UX اندکی ضعیف است و امکان دارد سطح بالای انتظارهای شما را برآورده نکند. مدل صفحه نمایش LED لپ‌تاپ به گونه ای است که در زاویه های تند، رنگ‌ها اندکی دچار تغییر می‌شوند و از همتایان IPS خود فاصله می‌گیرند. کیفیت این صفحه نمایش Full HD یا به بیان اعداد و ارقام 1080 × 1920 پیکسل است؛ یعنی یک صفحه نمایش عریض یا به اصطلاح Wide را در اختیارتان قرار دارد که می شود با خیال آسوده روی آن فیلم ببینید یا کارهای معمولی انجام دهید.

وجود بلند گو های خوب در یک دستگاه مالتی‌مدیا بسیار واجب‌ است. برند ایسوس هم به خوبی این مسئله را درک کرده و بلندگوهایی مجهز به تکنولوژی صدای سونیک مستر (SonicMaster) را در لپ تاپ  V502UX قرار داده‌است. بلند گو های سونیک مستر که از ترکیب سخت‌افزار خوب و نرم‌افزار همراه تشکیل شده اند، کیفیت ظاهری عالی  دارند. فقط چیزی که امکان دارد اندکی  اذیت‌تان کند، محل قرارگرفتن آنها می باشد. بلندگو ها زیر بدنه وجود دارند و زمانی که بخواهید دستگاه را روی پایتان بگذارید و به موزیک گوش دهید، صدای بم و گرفته‌ای دریافت خواهید کرد.

صفحه کلید این لپ‌تاپ، جزیره‌ای می باشد و یکی از حسن های این لپ‌تاپ به‌ حساب می‌آید. رنگ این کلید ها مشکی می باشد و کاربر را تشویق می‌کند تا از آن استفاده کند. فشرده‌شدن دکمه ها بسیار مشخص است است و حس نرمی فشرده‌شدن، به آسانی به شما منتقل می‌شود.

تاچ‌پد دستگاه کاملا یک‌تکه است و فضای کلیک راست و چپ به وسیله ی یک خط نقره‌ای کوچک از هم جدا شده‌اند. تاچ‌پد در هنگام کلیک‌کردن کاملا به داخل فرو می‌رود و   همچنین، تجربه‌ی کاربری خوبی را برای کاربر به ‌وجود می‌آورد. به خاطر پشتیبانی از فرمان‌ّهای چندلمسی، می شود دستورات گوناگونی را با استفاده از انگشت‌ها و ترکیب آن‌ها به لپ تاپ  V401 داد. حرکتی مانند نیشگون‌گرفتن (Pinch) با استفاده از دو انگشت، می شود عکس‌ها را زوم کرد و حتی دستورات سه و چهار انگشتی را هم اجرا کند.

درگاه ها و اتصالات این دستگاه در قسمت راست و چپ قرار دارد و به اندازه ای کامل است که خیالتان راحت باشد. اگر دستگاهی هر دو درگاه USB 2.0 و USB 3.0 را داشته باشد و درگاه LAN را هم به طور هوشمندانه ای به طور نیمه‌مخفی در بدنه‌ی آن جای دهد، از نگرانی‌های هر کاربری که نکاه آینده‌نگرانه دارد می‌کاهد. وجود یک خروجی HDMI‌ و کارت‌خوان SD‌ هم تمام نگرانی‌ها را از بین می‌برد. جک ۳.۵ میلی‌متری دوکاره‌ای هم که برای وصل شدن میکروفون و هدفون کاربرد دارد، حسن ختام مجموعه‌ی درگاه ها است . یک درگاه LAN گیگابیتی مسئول برقراری ارتباطات از نوع قدیمی است؛ اما برند ایسوس در ارتباطات بی‌سیم هم کم نگذاشته است و از کارت شبکه‌ی بی‌سیم با استاندارد IEEE 802.11ac و سرعت انتقال بالا در این دستگاه استفاده کرده است.

لپ‌تاپی که آن را دوست دارید با خود به دانشگاه یا محل کار ببرید ، باید بسیار قدرتمند باشد و هم از وزن مطلوبی برخوردار باشد. همچنین این دستگاه باید به اندازه ای زیبا و لوکس باشد که از بازکردن و استفاده‌ی آن در جمع دوستانتان احساس رضایت کنید. مدل لپ تاپ  V401 با ویژگی‌هایی که دارد به‌خوبی صاحبش را خوشحال نگه می‌دارد.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد20.9 × 241 × 343 ميلي‌متر
وزن1.65 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده7200U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.5GHz up to 3.1GHz
حافظه ی cache3 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM6 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلییک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 940M
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش14 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصوير 16:9
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکمVGA Web Camera
مشخصات اسپیکربلندگوهای استریو داخلی با تکنولوژی Sonic Master
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11a/b/g/n/ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernetگیگابیتی
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
تعداد پورت USB 2.02
پورت USB Type-cندارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري عمومي- کاربري مالتي‌مديا
نوع باتری3 سلولي
شارژدهی با تری5:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 48 وات‌ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
اقلام همراه لپ تاپکوله اوریجینال ایسوس -ماوس باسیم-شارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*