Close
جستجو

لپ تاپ 14 اينچي ايسوس -مدل VivoBook Max X441UV - B

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

با اینکه بدنه‌ی ایسوس X441 هم، مثل دیگر لپ‌تاپ‌هایی که در این حدود قیمت قرار دارند، از پلاستیک ساخته شده است، کیفیت عالی و ظاهر منحصر به فردی دارد. قاب پشت و فضای کنار کیبورد، دارای روکشی مات با مدل فلز برس‌خورده است که نه‌تنها ظاهر لپ تاپ را مانند لپ‌تاپ‌های رده‌بالا کرده، بلکه کاملا در برابرنشان دادن لکه یاثرانگشت و چربی دست مقاوم می باشد.  لپ تاپ هم به صورت حرفه ای ساخته شده است است. فشارآوردن به قسمت‌های مختلف بدنه،  فرورفتگی یا خمش ایجاد نمبکند و لولاهای لپ تاپ، به‌سهولت صفحه نمایش را محکم در جایش ثابت نگه می‌دارند؛ همچنین این مسئله باعث شده تا نتوان لپ‌تاپ را با یک دست باز کرد. یکی ازحسن های اصلی سری X441 در قیاس با سایر رقبای هم‌قیمتش، وزن کم آن است. این لپ‌تاپ‌های ۱۴ اینچی تنها ۱ کیلو و ۷۵۰ گرم وزن دارد و این در صورتی است که سایر لپ‌تاپ‌های ۱۴اینچی، اغلب وزنی معادل ۲ یا بالاتر از ۲ کیلوگرم دارند.

لپ تاپ X441 از نظر تنوع پورت ها بسیار کامل است و به‌‌راحتی رضایت کاربرش را جلب می‌کند؛ در این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی، یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 وجود دارد. همچنین، درایو نوری دارد و کارت‌خوان هم در آن قرار داده شده است. درگاه شبکه‌ی Ethernet گیگابیتی و خروجی‌های تصویر VGA و HDMI هم، از سایر پورت های X441 هستند.حسن دیگر X441، وجودپورت جدید و کاربردی USB Type-C روی لبه‌ی سمت چپ است که کمک می‌کند کاربران دستگاه، برای اتصال دستگاه‌های جدید به لپ‌تاپشان، به مبدل نیاز نداشته باشند.

روی لبه‌ی بالایی قاب نمایشگر، یک وب‌کم با کیفیت HDاوجود دارد  که می‌تواند در شرایط نوری مناسب، تصاویر خوبی تولید کند. میکروفون داخلی لپ تاپ  هم در کنار این وب‌کم قرار گرفته است که عملکرد خوبی در از بین بردن صداهای مزاحم دارد و زمان تماس‌های ویدیویی، کاربر به وصل‌کردن هدست یا میکروفون جداگانه احتیاج ندارد.

مانند دیگراعضای سری X، مدل X441 هم از کیبوردی جزیره‌ای استفاده می‌کند. دکمه های این مدل چیدمان به صورت جدا از هم روی کیبورد قرار گرفته‌اند که باعث میشود خطاهای تایپی  کاهش پیدا کند و  ارگونومی کیبورد راهم افزایش میدهد. کلیدها به اندازه‌ی لازم بزرگ‌اند و فضای بسیاری برای حرکت دارند و احساس خوبی را هنگام تایپ‌کردن به کاربر میدهند. کلیدهای F1 تا F12، یک سری وظایف دومیه هم دارند که با نگه‌داشتن دکمه Function یا همان Fn فعال می‌شوند. با این میانبرها، میشود به‌آسانی روشنایی صفحه نمایش و صدای بلندگوها را کم و زیاد و تاچ‌پد را فعال یا غیرفعال کرد. کیبورد X441 فاقد نور پس‌زمینه است که اصلا در این حدود قیمتی، چیز عجیبی نیست.

تاچ‌پد بزرگ با دیزاین زیبا و دکمه های هم‌سطح که با یک خط عمودی از هم جدا شده‌اند، زیبایی منحصر به فردی را به این لپ‌تاپ‌ها بخشیده است. سطح تاچ‌پد برعکس استراحتگاه دست که روکشی برس‌خورده دارد، صاف و صیقلی می باشد و می‌توان آن را به آسانی پیدا کرد. حساسیت تاچ‌پد بالاست و همچنین، از فرمان‌های چندلمسی هم پشتیبانی می‌کند.

تمام مدل‌های سری X441، ازصفحه نمایش های ۱۴ اینچی با دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل استفاده می‌کند.تکنولوژی ساخت نمایشگر این لپ‌تاپ‌ها، TN است که در حال حاضر در ساخت بیشتر لپ‌تاپ‌های میان‌رده استفاده می‌شود. این نوع نمایشگر، گستره ی دید محدودی دارد و نمی‌تواند همه ی طیف رنگی را نشان دهد؛ ولی درعوض، هزینه‌ی ساختشان پایین است. این موضوع کمک میکند تا X441 قیمت مناسبی داشته باشد. ، یکی دیگر از مشکلات صفحه ی نمایش این لپ‌تاپ‌ها براق‌بودن  آن می باشد که در فضای بیرون و نور زیاد، کارکردن با سری X را سخت می‌کند. شاید نتوان مورد جالبی در نمایشگر X441 پیدا کرد؛ ولی بدانید که تمام لپ‌تاپ‌هایی که در اینحدود قیمت قرار دارد، از نمایشگرهای مشابه‌ای استفاده می‌کند.

مانند همه ی  لپ‌تاپ‌های تولیدشده توسط ایسوس، بلندگوهای سری X441 هم به تکنولوژی انحصاری SonicMaster مجهز می باشد که صدای رسا، استریو و بلندی تولید می‌کند. صدای بیس هم با اینکه ضعیف است، به گوش می‌رسد. همچنین، می‌توان با نصب نرم‌افزار AudioWizard،صدای لپ تاپ را برای پنج حالت «موسیقی»، «فیلم»، «بازی»، «صبحت» و «ضبط صدا» تنظیم کرد.

همه ی مدل‌های سری X441 از پردازنده‌های با مصرف کم  و ولتاژپایین شرکت اینتل، بهره می برند. تنوع سخت‌افزاری این سری از لپ‌تاپ‌ها خیلی بالا است و می‌تواند نیاز اکثر کاربران راتامین کند. پردازنده‌های Core i3 و Core i7 در این مدل‌ها وجود دارد. حافظه‌ی رم، هشت گیگابایت و حافظه‌ی داخلی، یک ترابایت می باشد.بدون در نظر گرفتن  تمام انتخاب‌هایی که پیش رو دارید، باید سراغ مدلی بروید که بتواند با کمترین هزینه، نیازهای شما را برطرف کند. مدل‌هایی که دارای پردازنده‌های Core i3هستند، مناسب محاسبات سبک‌تر و آسان مثل گشت‌وگذار در اینترنت و کار با نرم‌افزارهای آفیس و اجرای برنامه‌ّهای ساده دیگر هستند؛ ولی مدل‌هایی دارای پردازنده‌های Core i7 هستند، می‌تواند برای ویرایش عکس و ویدیو، برنامه‌نویسی و تا اندا زه ای  هم، اجرای بازی‌های کامپیوتری استفاده شود.

درنهایت باتری لیتیوم‌یون با قدرت۳۶ وات‌ساعت در این دستگاه‌ها، وظیفه‌ی تامین شارژ را به عهده دارد که بسته به مدل پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی، برای مرورگری اینترنت با Wi-Fi برای تقریبا چهار ساعت کافی است.

لپ‌تاپ‌های سری X441، میزان گسترده‌ای از کاربران را پوشش می‌دهند. طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوب این لپ تاپ ها، به همراه تنوع پورت ها، می‌تواند دلایلی منطقی‌ برای خریدشان باشد. همچنین، وزن ایده آل این مدل‌ها حمل و جابه‌جایی آن رابسار راحت می‌کند. به‌طورخلاصه، اگر به برند ایسوس علاقمند هستید  و می‌خواهید با هزینه ای کم، صاحب یکی از لپ‌تاپ‌های خوش‌ساخت این شرکت شوید، به سری X441 نگاهی جدی بیندازید.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد27.6 × 242 × 348 ميلي‌متر
وزن1.75 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده7200U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.50GHz up to 3.10GHz
حافظه ی cache3 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیيک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 920MX
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی2GB
اندازه صفحه ی نمایش14 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمVGA Web Camera
مشخصات اسپیکردو بلندگوی داخلی با تکنولوژی DTS Studio Sound
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11a/b/g/n/ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.01
تعداد پورت USB 2.01
پورت USB Type-cدارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون با ظرفیت 36 وات‌ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
اقلام همراه لپ تاپکیف و ماوس اوریجینال ایسوس -شارژر -دفترچه راهنما
نوع باتری3 سلولي
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*