Close
جستجو

لپ تاپ 14 اينچي لنوو - مدل ThinkPad X1 Carbon - C

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

لپ تاپ 14 اينچي لنوو  - ThinkPad X1 Carbon - C

Lenovo ThinkPad X1 Carbon - C - 14 inch Laptop


لپ‌تاپ X1 Carbon ظریف ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴اینچی است که تا امروز ارائه شده است. همان‌ گونه که از اسمش واضح است، بدنه‌ای از جنس کربن دارد که همین جنسیت دلیل بر سبکی بیش از اندازه آن شده است و به ندرت لپ‌تاپ هایی وجود دارد که از لحاظ وزن بتواند با این دستگاه مقایسه شود. براساس اضهارات شرکت لنوو ، فیبر کربنی در ساخت X1 به کار گرفته شده که در بدنه‌ی ماهواره‌ها استفاده شده و بر این اساس سرسخت‌ترین و با استحکام ترین Thinkpad موجود  توسط این شرکت است. این لپ‌تاپ با آزمایش‌های گوناگون نظامی و در حالات شدی در غبار، لرزش، گرما، سرما، ارتفاع، رطوبت و تشعشعات خورشیدی تست شده و از همه‌ی آن‌ها موفق و سربلند بیرون آمده تا مصرف کننده خیالش برای همیشه آسوده باشد و یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ارائه شده از لحاظ دقت ساخت و استحکام باشد.

لپ‌تاپ X1 Carbon آنقدر سبک است که دائما باید کیفتان را ببینید تا مطمئن شوید لپ‌تاپ سرجایش قرار دارد. خصوصیت بسیار جالب در مورد این لپ‌تاپ این است که با وجود کم بودن وزن و اندازه این لپ تاپ در مقایسه با سری های قبلی، هیچ‌چیز کم نشده است وتمام چیزها دقیقا همان‌ شکل است که باید باشد؛ شاید بتوانیم  بگوییم  بهتر. سخت‌افزارحرفه ای تر، حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی زیاد که برای کارهای صنعتی مورد استفاده اند.


لنوو X1 Carbon لپ‌تاپی حرفه ای و با عملکرد بالاست. پردازنده‌های مرکزی نسل ششم (Skylake) و مدل Core i7 شرکت اینتل انجام محاسبات در این لپ‌تاپ را انجام می دهد. پس کارایی و سرعت بالا نتیجه آن می باشد. به علاوه X1 Carbon دارای نرم‌افزار Skype نوع اداری می باشد و با دوربین HD و بلندگوهایی با صدای Dolby قابلیت ویدیو کنفرانس و تماس‌های صوتی و تصویری را با دقتی بالا و در زمان کمتر را در اختیار شما قرار می دهد.

حافظه‌ی خشک (SSD)  فوق العاده سریع تولید کمپانی سامسونگ با کانال PCIe و استاندارد NVMe جزء سریع‌ترین SSDها است و  حافظه‌هایی که ، کانال SATA III را به کار گرفته اند بسیار حرفه ای تر هستند سرعت انتقال داده ها آن‌ها بیش از دو برابر بیشتر از SATA III است؛ سرعتی برابر ۱۵ گیگابایت بر ثانیه. ظرفیت این حافظه ۲۵۶ گیگابایت است که برای اجرای ویندوز ۱۰ و ذخیره‌ی فایل‌ها حدودا کافی است. البته این مطلب را هم باید بگوییم که حافظه‌ی SSD PCIe NVMe تنها در برخی سری های X1 Carbon موجود می باشد و در دیگر مدل‌ها همان PCIe SSD یا SATA SSD به کار گرفته شده‌اند.

حافظه‌ی رم این دستگاه ۸ گیگابایت از مدل DDR3 است که ظرفیت معمولی و متوسطی است . برای پردازش محاسبات گرافیکی هم لنوو گرافیک آنبورد اینتل را انتخاب کرده و پردازنده‌ی گرافیکی جدا ساخت NVIDIA‌ یا AMD را به کار نگرفته است. درمورد گرافیک‌های آنبورد این مساله روشن است که نباید از آن انتظار کارهای گرافیکی سنگین داشت چرا که حافظه‌ی گرافیکی مخصوص به خود ندارد و در مقایسه با تراشه‌های گرافیکی مجزا قدرتش کمتر هستند. این کارت گرافیک برای انجام محاسبات معمولی روزمره و اجرای برخی برنامه‌ها مانند آفیس، فتوشاپ و تماشای فیلم مطلوب است.

یکی از خصوصیات قابل توجه دیگر در این دستگاه داشتن یک حسگر اثر انگشت است که برای امنیت  اطلاعات خصوصی کاربران  طراحی شده است.

لنوو تمام سعی خود را کرده است تا یک لپ تاپ لوکس، حرفه ای و با عملکرد عالی عرضه کند. نمایشگر X1 Carbon یکی از این موارد است که لنوو خیلی خوب آن را عرضه کرده است. پنل IPS با زاویه‌ی دید تقریبا ۱۸۰ درجه، دقت تصویر Full HD برابر ۱۹۲۰x۱۰۸۰ که دو میلیون پیکسل را در خود قرار داده است. این صفحه‌نمایش برای تماشای فیلم، ادیت عکس و فیلم کارآمد  است. تنها مسئله ای که هم می‌تواند مثبت باشد و هم منفی، روکش مات صفحه‌نمایش است. مات‌بودن صفحه‌نمایش برای  انعکاس تصاویر و نورهای فضای بیرون کارایی خوبی دارد و چشم را اذیت نمی‌کند اما از سوی دیگر زنده بودن رنگ‌ها و وضوح تصاویر را کم می کند. با همه‌ی این‌ تفاسیر مشکلیدرمورد این صفحه‌نمایش وجود ندارد و کارکردن با آن حس مطلوبی به شما می‌دهد.

همه ی پورت‌های این لپ تاپ طبق دستور خاصی انتخاب شده است و البته کمبود برخی پورت‌ّها کاملا حس می شود . در X1 Carbon تنوع پورت‌ها تقریبا خوب است و با نبود یک پورت، جایگزینی برای آن وجود دارد تا کاربر نقصی از این بابت  نداشته باشد. درلبه‌ی سمت راست به‌ طور منظم و متوالی میزبان قفل کنسینگتون، پورت HDMI، دو پورت USB 3.0 و جک صدای 3.5 میلی‌متری تعبیه شده اند. در لبه‌ی سمت چپ هم درگاه ورودی شارژر منخصوص لپ‌تاپ‌های لنوو، کارتخوان، MiniDisplay Port و یک پورت USB 3.0 می باشد. در این دستگاه نقصی در مورد پورت‌ها احساس نمی‌شود؛ در عوض پورت VGA ، یک MiniDisplay Port به کار گرفته شده که همانا باید در نظر داشته باشید که دستگاه‌هایی که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید توانایی پشتیبانی از این پورت را داشته باشد. اگر جای استفاده از سه پورت USB 3.0 از یک پورت USB Type-C استفاده می‌شد خیلی بهتر بود اما چون پورت‌های USB 3.0 این روزها  کارایی بیشتری دارند این کار منطقی به نظر می رسد.

درمجموع تنوع پورت‌ها در این لپ‌تاپ خوب است و بدون ایراد خاصی می‌توان دستگاه‌های مختلفی را به آن وصل کرد.

ابزارهای ورود اطلاعات در یک لپ‌تاپ ارزش زیادی دارند. اولین ابزار کیبورد است که یکی از مهمترین بخش های خانواده‌ی ThinkPad است. دکمه های خمیده که به گونه ای به نماد لپ‌تاپ‌های لنوو شبیه شده‌اند، به شکل جزیره‌ای و مجزا روی صفحه‌ی کیبورد تعبیه شده اند تا کاربر بتواند با سرعت زیاد تایپ کند و خطاها نیز کم شود. در ردیف بالای کیبورد، یک تعداد کلید جدید هم قرار داده شده که امکان دسترسی سریع به بعضی برنامه‌های اصلی مثل ماشین‌حساب یا مرورگر اینترنت را به وجود می آورد. خود کلیدها، فضای خوبی برای حرکت دارند و با وجود نور پس‌زمینه‌ی سفید حس مطلوبی را زمان تایپ‌کردن به کاربر می دهند. همچنین کلیدهای چهار جهت اصلی، کوچک و بسیار نزدیک به هم هستند؛ از این رو ممکن است عادت‌‎کردن به آن‌ها، کمی زمان ببرد.

مورد بسیار قابل توجه در کیبوردهای ThinkPad، وجود یک «ترک‌پوینت» (TrackPoint) نارنجی در بین کیبورد است که به نماد لپ‌تاپ‌های تینک‌پد معروف شده است. این ابزار به کمک  کلیدهای چپ و راست که زیر کلید Space وجود دارند، می‌تواند کل کارهای یک ماوس را ایفا کند. کارایی ترک‌پوینت صحیح، سریع و ناسب است و بعد از زمانی که با آن کار می کنید، دیگر سراغ ماوس نخواهید رفت. حتی اگر این ترک‌پوینت برایتان کم باشد ، تاچ‌پد بزرگتری هم در جای قرارگیری دست تعبیه شده که لنوو آن را «ترک‌پد» (TrackPad) نامیده است. ترک‌پد، سطحی ای در اندازه بزرگ و حساس و توانایی پشتیبانی از فرمان‌های چندلمسی را هم دارد.

لنوو با  ساخت و ارائه  X1 Carbon به همه نشان داد که لپ‌تاپ‌های اداری و صنعتی الزاما نباید بزرگ ، سنگین باشد. می‌توان دستگاهی ظریف ، سبک و با ثبات با زیبایی و عملکرد خوب با وجود سرسختی نیز باشد. باتری چهار سلولی لیتیوم‌یون با ظرفیت ۵۱ وات‌ساعت، در حالت وب‌گردی و استفاده از اینترنت (طبق اظهار شرکت سازنده) تا ۱۱ ساعت شارژدهی لپ تاپ را دوام آورد و اینبدان مهنی نیست که هرروز شارژر دستگاه را با خود همراه داشته باشید. این دستگاه بی نظیر با بدنه‌ی کربنی کل روز با شما خواهد بود و با وجود خصوصیات سخت‌افزاری خوب درخواست های ساده وروزمره  شما را برطرف می‌کند و اگر مشکل مالی برای خرید لپ‌تاپ ندارید، این دستگاه پیشنهاد خوبی برای شماست.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

 

 

 

مشخصات محصول
ابعاد16.4 × 229 × 333 ميلي‌متر
وزن1.14 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6500U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.50GHz up to 3.10GHz
حافظه ی cache4مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی256 گيگابايت
مشخصات حافظه ی داخلیحافظه خشک
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیIntel
مدل پردازنده ی گرافیکیHD Graphics 520
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکیبدون حافظه‌ي گرافيکي مجزا
اندازه صفحه ی نمایش14 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD 720p
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتدارد
کارت خواندارد
مودممودم داخلي
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FIIntel Dual Band Wireless-AC(2x2) 8260
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetندارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
طبقه بندیکاربري صنعتي، کاربري عمومي، کاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملMicrosoft Windows 10
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی با فناوری Dolby Home Theater v4
کیبورد با نور پس زمینهندارد
توضیحات پورت شبکه Ethernetامکان اتصال به شبکه توسط تبدیل USB به Ethernet
تعداد پورت USB 2.00
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
پورت Serialندارد
پورت Thunderboltندارد
شارژدهی با تریتا 11:00 ساعت
نوع حافظه ی داخلیSSD
پورت USB Type-cندارد
نسخه سیستم عاملنسخه ۶۴ بیتی Pro
توضیحات درایو نوریDVD Recordable
نوع باتری4 سلولی
توضیحات باتریلیتیوم یون با ظرفیت 51 وات ساعت
امکانات دیگرمجهز به یک پورت MiniDisplay Port - بلوتوث نسخه 4.1
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*