Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس- مدل N552VW - C

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

دستگاه های مالتی‌مدیای مدل N را میشود سمبلی از قدرت برند ایسوس در طراحی و تولید لپ‌تاپ دانست. طراحی زیبا، دقت ساخت بالا، نمایشگر عالی، سخت افزارهای قوی و امکانات زیاد از جمله خصوصیات کلی این مدل از محصولات ایسوس هستند. به همین علت کاربری‌های این دستگاه به چند مورد خاص محدود نمی‌شوند و با آن‌ها می‌توان به آسانی کارهایی مثل اجرای نرم‌افزارهای سنگین گرافیکی، ادیت فایل‌های ویدئویی، کار با نرم‌افزارهای ساخت موزیک، اجرای بازی‌های به روز با تنظیمات گرافیکی سنگین، دیدن فیلم‌های با کیفیت Full HD و 4K و اجرای نرم‌افزارهای محاسباتی و پردازشی را انجام داد. گرچه طبیعتا هرچه اسکلت سخت‌افزاری دستگاهی که انتخاب می‌کنید بالاتر باشد، می شود انتظار عملکرد بیشتری از آن داشته باشید. پس با توجه به احتیاج خود بهترین مدل از لپ‌تاپ‌های N552 شرکت ایسوس را انتخاب کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

در دیزاین بدنه‌ی این دستگاه از ترکیب جنس فلز و پلاستیک به گونه ای هوشمندانه‌ای استفاده شده است؛ به این صورت که قاب زیرین از جنس پلاستیک بوده و قاب پشت نمایشگر و قسمت داخلی و فضای بین کلیدهای کیبورد از جنس فلز برس‌خورده طرح‌دار می باشد. شرکت ایسوس سعی داشته تا درحد ممکن از سنگین‌شدن این لپ تاپ جلوگیری کند. هرچند که این دستگاه ۲.۵۳ کیلوگرمی در دید اول وزنی عادی داشته و با توجه به استاندارد وزن لپ‌تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی که بین ۲.۳ الی ۲.۵ کیلوگرم است، در بالاترین حد قرار می‌گیرد؛ اما با توجه بهجنس فلز بدنه و در قیاس با دیگر لپ‌تاپ‌های مالتی‌مدیا، می‌شود گفت N552 وزن خوبی دارد. گفتنی است در قیاس با مدل نسل قبل یعنی N551، وزن این دستگاه حدود 200 گرم کم شده است. قاب بیرونی لپ‌تاپ با طرح‌های دایره‌وار برس‌خورده است که باعث جلوگیری از باقی‌ماندن اثر انگشت و لک چربی روی بدنه می شود و جذابیت زیادی به لپ تاپ بخشیده است. استفاده از جنس فلز در بیشتر قسمت های بدنه علاوه‌بر ظاهر شیک، باعث استحکام بیشتر هم شده است. ضخامت این محصول ۲۹.۹ میلی‌متر  می باشد و نمی شود آن را در دسته لپ‌تاپ‌های باریک قرار داد، اما حمل و نقل  آن در یک کیف دستی یا کوله پشتی مخصوص لپ‌تاپ کار دشواری نیست.

لپ‌تاپ‌های مدل N ایسوس بیشتر برای کاربری‌های مالتی‌مدیا و انجام بازی‌های کامپیوتری هستند و جای تعجب نیست که در طراحی آن‌ها از بهترین نوع نمایشگر استفاده شود. در این محصول از نمایشگر 15.6 اینچی لمسی با کیفیت Full HD و پنل IPS LCD استفاده شده است که وضوح و دقت بالایی دارد. این نمایشگر به خاطر قابلیت لمسی بودن، روکشی براق دارد که اصولا در دستگاه های مالتی‌مدیا رایج نیست و بیشتر از روکش مات استفاده می‌شود؛ اما با این حال گستره ی دید آن برابر با 178 درجه است و انعکاس نور در تصویر آزاردهنده نیست. به این علت برای بازی کردن در زمان طولانی یا دیدن فیلم مطلوب است. از سمتی توانایی لمسی بودن نمایشگر امکانات و کاربری‌های مخصوص خود را به‌همراه دارد، مخصوصا در زمان کار با برنامه‌های مالتی‌مدیا. نمایشگر توسط دو لولای کوچک به بدنه دستگاه متصل شده است که استحکام  بالایی دارند و توانایی ثابت نگه داشتن نمایشگر در زوایای مختلف را دارند.

در قسمت بالای نمایشگر یک وب‌کم با دقت 720p HD وجود دارد. سمت راست این وب‌کم هم یک حسگر نورسنج وجود دارد که بسته به روشنایی فضای اطراف شدت نور نمایشگررا به صورت خودکار تغییر می‌دهد (البته در حالتیی  که شما در تنظیمات نمایشگر گزینه‌ی تنظیم خودکار نور پس‌زمینه را فعال کرده باشید). در دو طرف وب‌کم هم دو روزنه‌ی میکروفون برای دریافت صدا وجود دارد. بخاطر این ویژگی ها، لپ‌تاپ N552 برای برقراری تماس‌های تصویری کاملا ایده آل است.

این دستگاه از دو اسپیکر بهره می‌برد که تحت لیسانس کمپانی Bang & Olufsen تولید شده‌اند؛ درضمن سیستم صوتی دستگاه به تقویت‌کننده‌ی صوتی ICEpower هم مجهز شده است. روزنه‌های تعبیه‌شده برای خروج صدا با مدل دایره‌ای شکل بالای کیبورد در دو طرف قرار گرفته‌اند که با طرح روی بدنه‌ی لپ‌تاپ هماهنگ است. بلندی صدای این اسپیکر ها فوق‌العاده است و به‌آسانی می‌تواند حتی یک اتاق بزرگ را پوشش دهد.

لپ‌تاپ N552 یک  مالتی‌مدیاست و کامل‌بودن درگاه ها و اتصالات، یک اصل ضروری برای آن محسوب می‌شود. ایسوس هم کاملا به این موضوع واقف بوده و محدوده ی کاملی از درگاه های کاربردی را در این دستگاه تعبیه کرده است: هم درگاه های قدیمی و هم جدید مثل USB Type-C در آن موجود است. روی لبه‌ی کناری سمت راست جک ورودی و خروجی صدا، دو درگاه USB 3.0، درایو نوری و قفل Kensington وجود دارد. در لبه‌ی سمت چپ هم محل اتصال کابل برق شارژر، دریچه‌ی خروجی هوای گرم، یک درگاه mini-Display ، یک درگاه HDMI، یک درگاه شبکه اترنت LAN، یک درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB Type-C وجود دارد. در نتیجه شما هیچ کمبودی در اتصال ابزارهای جانبی با انواع درگاه ها نخواهید داشت و این درگاه های مختلف و کامل و در هر دو طرف دستگاه در دسترس هستند. روی لبه‌ی جلویی در سمت چپ، اسلات کارت حافظه وجود دارد که علاوه‌بر پشتیبانی از SD Card قابلیت خواندن کارت‌های حافظه (CompactFlash (CF را هم دارد که اصولا در دوربین‌های عکاسی دیجیتال استفاده ی زیادی دارند. روی لبه‌ی جلویی  زیر تاچ‌پد تعدادی چراغ LED کوچک هم وجود دارد که نشانگر حالت سیستم هستند. این لپ‌تاپ به منظور اتصال بی‌سیم به شبکه‌ی داخلی یا اینترنت مجهز به WiFi با استاندارد 802.11 b/g/n و برای اتصال به دیگر سیستم‌ها و ابزارها دارای اتصال بلوتوث می باشد.

این دستگاه مجهز به یک صفحه کلید یک‌پارچه کامل و بزرگ می باشد که گستره ی کامل حروف به همراه دکمه های عددی ماشین حساب (کلیدهای Num-Pad) در آن موجود است. شکل جزیره‌ای و ابعاد بزرگ دکمه ها به کاربران اجازه می‌دهد با کیفیت و سرعت خیلی بالا تایپ کنند. دکمه ها خیلی نرم و بی‌صدا کار می کنند و با فشار کمی عمل خواهند کرد. صدای تایپ کردن با این صفحه کلید به اندازه ای کم است که حتی در محیط‌ های خیلی آرام مثل کتابخانه هم می شود از این دستگاه استفاده کنید. همه ی دکمه ها  نقره ای رنگ هستند و حروف روی آنها به رنگ خاکستری می باشد که ظاهر جذاب و زیبایی به این دستگاه داده‌اند. شاید بعضی از کاربران دوست داشتند که دکمه های این دستگاه هم مثل لپ‌تاپ‌های شرکت اپل به رنگ مشکی باشد، اما شرکت ایسوس در جهت یک‌دست شدن شکل ظاهری این مدل لپ تاپ  از رنگ روشن استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های صفحه کلید این لپ تاپ وجود نور پس‌زمینه می باشد که می‌توانید آن را در سه حالت روشنایی تنظیم کنید. تابش این نور سفید از پشت حروف خاکستری رنگ، حاتی زیبایی در شب به لپ‌تاپ می‌دهد.

در قسمت استراحتگاه دست فلزی دستگاه کمی مایل به قسمت چپ یک تاچ‌پد بزرگ و یک تکه همرنگ با  صفحه کلید وجود دارد. هیچ دکمه جداگانه‌ای در این تاچ‌پد وجود ندارد و کلیک‌های چپ و راست به طور پنهان در فضای پایینی این تاچ‌پد قرار گرفته‌اند. گرچه این قسمت با یک خط باریک و کوچک مشخص شده است. با این حال به آسانی می شود  کلیک راست را نگه‌ داشت و با دقت زیلد عمل Drag & Drop را انجام داد. طبیعی است توسط این تاچ‌پد بزرگ می شود چندین فرمان چند لمسی را اعمال کرد که بعضی از آنها مثل اسکرول و زوم کردن خیلی کاربردی هستند.

دستگاه سری N552VW همانطور که از نمایشگر، اسپیکر و دیزاین بدنه خوبی برخوردار است، از قطعات سخت‌افزاری قوی و جدید هم بهره می‌برد. برند ایسوس برای این لپ تاپ جدید خود از به روز ترین نسل پردازنده‌های Core اینتل در کنار رم DDR4 استفاده کرده که عملکرد خیلی بالایی داشته و با نگاهی به پردازشگر گرافیکی و حافظه داخلی هم متوجه قابلیت های بالای این لپ تاپ نه‌تنها برای کاربری مالتی‌مدیا، حتی در اجرای نرم‌افزارهای حرفه‌ای گرافیکی و ادیت و بازی‌های کامپیوتری هم خواهیم بود. در قلب لپ تاپ یک پردازنده Core i7 6700HQ اینتل وجود دارد که عملکرد و قدرت بسیار بالایی دارد و فقط دستگاه های حرفه‌ای و گران قیمت از چنین پردازنده‌هایی بهره  می برند. این پردازنده که از نسل ششم یا همان Skylake است، در حالت معمولی توان خروجی برابر 2.60 گیگاهرتز دارد و در بارگزاری‌های سنگین توسط توانایی Turbo Boost تا 3.5 گیگاهرتز افزایش می‌یابد. این پردازنده در اجرای بیشتر نرم‌افزارهای سنگین و حجیم حتی در حالت Multi-task توانمند است و عملکرد خیلی رضایت‌بخشی دارد. این دستگاه به پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 960M انویدیا با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی از مدل GDDR5 تجهیز است که اصولا در دستگاه های حرفه‌ای مخصوص بازی چنین نمونه‌ای را میبینیم . به همین علت می شود این دستگاه را علاوه بر ویژگی‌های مالتی‌مدیای خوبی که دارد، به بازیکنان حرفه‌ای که قصد اجرای به روزترین بازی‌ها را دارند هم پیشنهاد داد. وجود 8 گیگابایت رم از مدل DDR4 ، باعث می‌شود که با آرامش خاطر سیستم عامل ویندوز 10 را روی این دستگاه نصب کنید، نرم‌افزارهای گوناگون را آسان و بدون ایراداجرا کنید و از بوت شدن تند لپ تاپ لذت ببرید. انکه بخواهید در دستگاه های مالتی‌مدیا، میزان بالایی از فیلم‌، ویدیو، موزیک، عکس و فایل‌های دیگر را نگه داری کنید طبیعی می باشد. برای همین برند ایسوس در این لپ تاپ 2 ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک قرار داده است.

برای روشن ماندن این قطعات و سخت‌افزارهای قوی و پرمصرف یک منبع تغذیه پر قدرت نیاز است که اجرای این کار به عهده یک باتری 4 سلولی لیتیوم-یونی 3200 میلی‌آمپرساعتی است. این باتری می تواند دستگاه را تا 6 ساعت در حالت جستجو با اتصال Wi-Fi روشن نگه دارد. باتری این لپ تاپ هم جدا نمی شود.

دستگاه های  مدل N شرکت ایسوس، و مخصوصا سری N552، یکی از بهترین گزینه ها برای سیستم‌های مالتی‌مدیا هستند. این دستگاه ها مجموعه کاملی از طراحی ظاهری زیبا، نمایشگر باکیفیت، سخت‌افزارهای قوی، صدای خروجی رسا و شفاف، باتری پر قدرت، درگاه های ورودی و خروجی کامل و قیمت مطلوب است. این دستگاه پاسخگوی بیشتر نیازهای شما بوده و تجربه خوبی را به همراه خواهد داشت.

خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

 

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

مشخصات محصول
ابعاد29.9 × 260 × 383 ميلي‌متر
وزن2.53 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده6700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.6GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache6 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلیدو ترابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 960M GDDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی4GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیدارد
توضیحات صفحه ی نمایشقابلیت شناسایی 10 نقطه لمس همزمان
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD Web Camera
مشخصات اسپیکردو اسپیکر داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen ICEpower با تکنولوژی SonicMaster
کیبورد با نور پس زمینهدارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
تعداد پورت USB 2.00
پورت Thunderboltندارد
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
نوع باتری4سلولي
توضیحات باتریلیتیوم-یون با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
اقلام همراه لپ تاپکیف و ماوس اوریجینال ایسوس-شارژر و کابل برق-دفترچه راهنما
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000Base T
پورت Serialندارد
امکانات دیگرکیبورد فارسی - مجهز به یک پورت mini DisplayPort
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
پورت USB Type-cدارد
شارژدهی با تری6:00 ساعت
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*