Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس - مدل ROG FX553VE - G

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

جنس بدنه تماما از پلاستیک می باشد انما همین ماده هم به طوری هوشمندانه در این لپ‌تاپ استفاده شده است؛ اکثر بخش های لپ‌تاپ مشکی مات است و در دو طرف قاب پشتی صفحه‌نمایش، دکمه‌های صفحه‌کلید و کناره‌های کیبورد با خطوط و رنگ های  قرمز رنگی طراحی شده است تا هم به ‌زیبایی دستگاه اضافه کند، هم جلوه‌ی لپ‌تاپ‌های ویژه بازی را به آن بدهد. اما این رنگ‌  بسیار زیبای بدنه به‌شدت مستعد جذب چربی و اثر انگشت است و اگر روی این موضوع حساس هستید، حتما باید همیشه دستمال یا پکیج تمیز‌کننده‌ی لپ‌تاپ با خودتان داشته باشد. با این وجود که بدنه پلاستیکی است، استحکام آن مطلوب است و تحت فشار و خمش مقاومت خوبی دارد و لولاهای نرم آن باعث شده بتوان با یک دست لپ‌تاپ را باز کنید. بخش های ضعیف بدنه، محیط استراحتگاه دست در زیر کیبورد و فضای خالی بین صفحه‌نمایش و فریم آن است. در مجموع نمی‌توان گفت قاب پشت صفحه‌نمایش خیلی محکم و مقاوم است. این لپ تاپ سه سانتی‌متر ضخامت دارد و نمی‌توان آن را جزو لپ‌تاپ‌های باریک قرار داد، اما با این‌حال جابه‌جایی آن در یک کیف دستی یا کوله پشتی مخصوص لپ‌تاپ کار مشکلی نیست. وزن دو و نیم کیلوگرمی آن هم خوب است و جزو وزن‌های معمولی و نرمال لپ‌تاپ‌های ۱۵اینچی است.

یکی ازگزینه هایی که این لپ‌تاپ را با لپ‌تاپ‌هایی که به طور خاص برای بازی ساخته شده‌اند متفاوت می سازد ، صفحه‌نمایش آن‌ها می باشد. بیشتر لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی صفحه‌نمایش پنل IPS دارند که زاویه‌ی دید وسیعی را برای کاربر فراهم می کند. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ IPS نیست، ولی به‌لطف فناوری منحصر‌به‌فرد ایسوس با نام «Wide-view»، زاویه دید در این صفحه‌نمایش محدود نیست و تا ۱۷۸ درجه وسعت دید دارید. با وجود دقت تصویر (۱۹۲۰x۱۰۸۰(Full HD‌  اطمینان داشته باشید که وضوح و کیفیت تصویر کاملا خوب است و اگر از زاویه‌ای غیر از عمود به صفحه‌نمایش خیره شوید  تغییری در رنگ‌ها و تصویر حس نخواهید کرد. این صفحه‌نمایش دارای روکش مات می باشد که معمولا در لپ‌تاپ‌های مولتی‌مدیا مرسوم بوده و برای کارهای طولانی‌مدت مثل تماشای فیلم یا بازی‌کردن خیلی خوب است. به علاوه کارکردن در محیط‌های پرنور چشم را آزار می دهد . در مجموع صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ بسیار قابل قبول است و برای کسانی که می‌خواهند کارهای مالتی‌مدیا انجام بدهند، فیلم ببینند یا بازی کنند، رضایت‌بخش است. البته کسانی که برای ادیت فیلم و عکس می‌خواهند لپ‌تاپ بخرند  بهتر است سراغ مدل‌هایی بروند که صفحه‌نمایش براق دارند؛ زیرا روکش مات، شفافیت و زنده‌بودن رنگ‌ها را خیلی کاهش می‌دهد.

در بخش بالای صفحه‌‌نمایش یک وب‌کم با کیفیت‌ HD‌ طراحی شده است. سمت راست این وب‌کم یک حسگر نورسنج وجود دارد که بسته به روشنایی محیط میزان نور صفحه‌‌نمایش را به طورخودکار تغییر می‌دهد (البته اگر در تنظیمات صفحه‌نمایش گزینه‌ی تنظیم خودکار نور پس‌زمینه را فعال کرده باشید). در سمت دوربین هم دو میکروفون وجود دارد که به طوری طراحی شده تا صداهای مزاحم فضا را حذف کند و شما تماس صوتی و تصویری با صدایی شفاف داشته باشید و در ففضاهای شلوغ و پرسروصدا باز هم صدای خود را به طور کاملا واضح به مخاطبان برسانید.

این لپ‌تاپ دارای بلندگوهای داخلی استریو می باشد . بلندگوها زیر دستگاه تعبیه شده اند و برخورد صدا با سطح جامدی که لپ‌تاپ روی آن وجود دارد باعث می‌شود صدای بلندتری ایجاد شود. بلندی صدای این بلندگوها فوق‌العاده است و به‌ آسانی می‌تواند یک فضای بزرگ را پوشش دهد.

این لپ‌تاپ دارای یک کیبورد بسیار بزرگ و مجهز است که بازه‌ی کامل حروف همراه کلیدهای نام‌پد در آن تعبیه شده اند . طراحی جزیره‌ای و اندازه‌ی بزرگ کلیدها به شما این امکان را می‌دهدکه  با دقت و سرعت بالا تایپ کنید. کلیدها بسیار نرم‌و‌بی‌صدا ،با فشار کمی عمل می کنند. صدای تایپ‌کردن با این کیبورد آنقدر کم است که حتی در محیط‌های خیلی ساکت مانند کتابخانه هم دیگران را اذیت نمی کند. همه کلیدها مشکی رنگ هستند و حروف روی آن‌ها به رنگ قرمز است که ظاهر زیبا و جذابی به این لپ‌تاپ داده‌اند. به علاوه کلیدهای WASD با پایه‌های قرمز حس اینکه این لپ‌تاپ مخصوص بازی هم هست را بیشتر ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی کیبورد این محصول وجود نور پس‌زمینه است که می‌توانید آن را در سه حالت روشنایی تنظیم یا آن کلا خاموش کنید. تابش این نور قرمزرنگ از پشت حروف قرمز رنگ جلوه‌ی زیبایی در شب به لپ‌تاپ می‌دهد ونشان دهنده لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی است.

در بخش استراحتگاه پلاستیکی لپ‌تاپ، کمی به سمت چپ، تاچ‌پدی بزرگ و هم‌رنگ کیبورد طراحی شده است. هیچ کلید جداگانه‌ای در این تاچ‌پد نمی باشد و کلیک‌های چپ و راست به طور مخفی در بخش پایینی این تاچ‌پد وجود دارند؛ خمچنین این بخش با یک خط باریک و کوچک قرمز مشخص شده است. با‌این‌ وجود به آسانی می‌توان کلیک‌راست را نگه‌ داشت و با دقت بالایی Drag & Drop‌ را انجام دهید . با این تاچ‌پد بزرگ مطمئنا می‌توانید  چندین فرمان چند لمسی را اعمال کنید که برخی از آن‌ها مانند اسکرول و زوم‌کردن بسیار مورد استفاده هستند.

برای روشن نگه‌داشتن این قطعات قدرتمند و پرمصرف یک منبع تغذیه‌ی پرتوان نیازمند است که انجام این کار بر‌عهده‌ی یک باتری چهارسلولی لیتیوم-یون با ظرفیت ۴۸ وات‌ساعت می باشد. این باتری می تواند لپ‌تاپ را تا پنج ساعت در حالت وب‌گردی با اتصال Wi-Fi روشن نگه دارد.

لپ‌تاپ‌های مدل FX ایسوس، مخصوصا مدل‌ FX553VE، یکی از بهترین گزینه ها برای سیستم‌های مالتی‌مدیا و مخصوص بازی می باشند. این لپ تاپ ها مجموعه‌ی کاملی از طراحی ظاهری زیبا، صفحه‌نمایش باکیفیت، سخت‌افزارهای قدرتمند، صدای خروجی بسیار واضح ، باتری قدرتمند، پورت‌های ورودی و خروجی کافی و قیمت مطلوب است. این لپ‌تاپ اکثر نیازهای شما را جواب داده و تجربه کاربری لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.


خرید از : تلفن شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

خرید از : قطع ادامه تولید

مشخصات محصول
ابعاد30 × 255 × 383 ميلي‌متر
وزن2.6 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده7700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.8 گيگاهرتز و بيشتر
فرکانس پردازنده2.80GHz up to 3.80GHz
حافظه ی cache6 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM16 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلییک ترابايت
نوع حافظه ی داخلیحافظه‌هاي هيبريدي
مشخصات حافظه ی داخلییک ترابایت هارددیسک به همراه 256 گیگابایت حافظه از نوع SATA3 M.2
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 1050Ti GDDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی4GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایش178°wide-view technology
دقت صفحه ی نمایشFull HD|1920x1080
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9 -نرخ به‌روزرسانی 60 هرتز- قابلیت نمایش %45 دامنه‌ی رنگ‌های NTSC
درایو نوریDVD-RW
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD Web Camera
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو با فناوری ICEPOWER
کیبورد با نور پس زمینهدارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
تعداد پورت USB 2.01
پورت Thunderboltندارد
طبقه بندیمخصوص بازمخصوص بازي¡ کاربري مالتي‌مديا¡ کاربري عمومي
نوع باتری4سلولي
شارژدهی با تریتا 5:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم‌یون با ظرفیت 48 وات‌ساعت
سیستم عاملندارد
نسخه سیستم عاملEndless OS
اقلام همراه لپ تاپکیف و ماوس اوریجینال ایسوس -هدست اوریجینال ایسوس -شارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
توضیحات پورت شبکه Ethernetگیگابیتی
پورت Serialندارد
امکانات دیگرمجهز به یک پورت USB -Type-C تراشه Intel® HM175 Expres
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
پورت USB Type-cدارد
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*