Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس - مدل ROG GL502VM

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

آیا بازی کردن زمان زیادی از زندگی‌تان را تشکیل می‌دهد؟  پس باید حتما شما با لپ‌تاپ مخصوص بازی ROG Strix GL502 ایسوس (ASUS) آشنا شوید؛ لپ‌تاپی با وزن کم، ظریف و قدرتمند که برای دوست‌داران بازی تولید شده‌ و کارت گرافیک قدرتمند GTX 1060 را داخل خود دارد. علاوه بر کارت گرافیک حرفه‌ای، از به روز ترین پردازند‌ه‌ی Core i7 اینتل هم در کنار آن استفاده شده تا با جمع‌شدن قدرتمندان در کنار هم، نقص ها برداشته شوند و هیچ مانعی برای رسیدن به بهترین‌ها در برابر خود نبینید. مزیت ROG Strix GL502 در ترکیب کردن قدرت و قابلیت حمل بالاست و این کار را به بهترین صورت انجام داده‌است.

قسمت بیرونی بدنه‌ی لپ‌تاپ GL502 از جنس آلومینیوم برس‌خورده‌ است اما در قسمت‌های داخلی، پلاستیک را جایگزین آن کرده‌اند. استفاده از فلز در بدنه، ظاهر خیلی خوبی به لپ‌تاپ داده و با ایجاد زاویه‌های تند و تیز، اندکی خشونت را هم به ظاهر آن بخشیده است. در قسمت پشت لپ‌تاپ، لوگوی ROG در وسط دو خط نارنجی دیده می شود که هم لوگو و هم این خط‌ ها در هنگام روشن شدن لپ‌تاپ با رنگ نارنجی خاصی روشن می‌شوند. همانطور که انتظار میرود، بدنه در قسمت‌های فلزی اثر انگشت را به راحتی به خود جذب می‌کند. در قسمت پایین کیبورد، از بافتی مشابه همان بافت به کار رفته در بدنه استفاده شده؛ با این تفاوت که دیگر جنس آن از فلز نیست و از پلاستیک پلی‌کربنات ساخته شده‌است. استفاده ازجنس فلز تنها در قسمت بیرونی باعث شده تا وزن لپ‌تاپ  آن‌قدرها هم زیاد نشود که به سمت سنگینی برود. به همین خاطر، همراه داشتن GL502 در یک کوله‌پشتی یا کیف دستی به آسانی امکان‌پذیر است. ایسوس توانسته قطر لپ‌تاپ را به حدود 2.5 سانتی‌متر و وزن آن‌ را به 2.2 کیلوگرم برساند تا تصور همیشگی که لپ‌تاپ بازی یک موجود قطور و بسیار رسنگین است را از بین ببرد. و نکته ی مهم اینکه مشابه مک‌بوک‌ها، با یک انگشت  می‌توانید لپ‌تاپ GL502 را باز کنید!

در قلب لپ‌تاپ GL502 از جدیدترین پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل (Intel) استفاده شده‌است؛ یک Core i7-7700Q با فرکانس پایه‌ی 2.۸ گیگاهرتز که چهار هسته‌ای است و از هم اکنون از قوی‌ترین پردازنده‌های مخصوص لپ‌تاپ می باشد. ایسوس حافظه‌ی ۱2 گیگابایتی از نوع DDR4 را برای این مدل برگزیده تا از بابت حافظه‌ی اصلی محدود نباشد. رم‌های DDR4 که به روزترین و آخرین تکنولوژی موجود در بازار هستند، سرعت بالایی دارند و مصرف برق‌شان به خیلی کمتر از همتایان DDR3 است. یک ترابایت هارددیسک با سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی پرسرعت SSD به عنوان فضای ذخیره‌سازی روی GL502 تعبیه شده تا آرامش  و خیال کاربر را کاملا راحت کند . حافظه‌ی SSD استفاده شده از نوع NVMe PCIe است که کاملا از جنس نسل بعد بوده که ازنظر سرعت و کیفیت، بسیار بالاتر از SSD های دیگر است. وجود این SSD های پرسرعت  است که باعث می‌شود سیستم عامل خیلی سریع بالا بیاید و برنامه‌های نصب شده زودتر اجرا شوند.

مگر می شود از سخت‌افزار یک لپ‌تاپ مخصوص بازی تعریف کرد، بدون اینکه نامی از کارت گرافیک برده شود؟ قدرت لپ‌تاپ بازی به کارت گرافیکی است که داخل آن به کار می‌رود و شرکت ایسوس در این زمینه هم یکی از بهترین ها را در اختیار GL502 قرار داده‌است. این لپ‌تاپ، کارت گرافیک بسیار عالی GeForce GTX 1060 از شرکت ان‌ویدیا (NVIDIA) را درون خود دارد که از دایرکت‌ایکس 12 به آسانی پشتیبانی می‌کند و در انجام کارهای سنگین و مختلف، به هیچ عنوان کم نمی‌آورد؛ یعنی علاوه بر بازی‌کردن می شود به |آسانی ویدئوهای دلخواه‌تان را استریم (Stream) کنید یا به ادیت فیلم بپردازید. در اکثر بازی‌ها انتخاب رزولوشن 1080 × 1920 امکان‌پذیر است و در این رزولوشن  نرخ فریم خوبی را در اجرا می توانیم مشاهده کنیم.

دو  فن جدا از هم وظیفه‌ی خنک‌کردن سخت‌افزار را بر دارند؛ پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی به وسیله ی دو فن جدا از هم خنک می‌شوند و ترکیب فن‌ها با لوله‌هایی از جنس مس باکیفیت باعث می‌شود تا همه‌ چیز کاملاخنک شود. باتری لپ‌تاپ در استفاده‌ی معلولی مانند مرور صفحات اینترنتی، دیدن فیلم‌های سینمایی و انجام کارهای عادی خوب دوام می‌‌آورد و در حالت عادی بین ۳.۵ تا 5 ساعت کار می کند. اما درزمان بازی‌کردن نهایتا تا یک ساعت و نیم می‌تواند جوابگو باشد و از آن به بعد به شارژر نیاز پیدا خواهید کرد.

صفحه نمایش۱۵.۶ اینچی لپ‌تاپ GL502 Strix قادر به نشان‌دادن تصویر 16 میلیون رنگ است و چون از نوع IPS است، می‌تواند گستره ی دید بالایی را در اختیارشما قرار دهد. می‌توانید با  آرامش و خیال کاملاراحت تا 1۷۸ درجه به چپ و راست بچرخید، از هر زوایه‌ای به صفحه نمایش نگاه کنید و همچنان تصویری با رنگ‌های طبیعی داشته‌باشید؛ تصویری که رنگ‌هایش در هیچ زاویه‌ای دچار تغییر نمی‌شوند. نمایشگر دارای کیفیت Full HD است و در پخش تصویر از رزولوشن 1080×1920 پیکسل استفاده می‌کند. روکش صفحه نمایش از نوع مات است و انعکاس نور در آزارتان نخواهد کرد.

کیبورد لپ‌تاپ از نوع جزیره‌ای است و کلیدهای آن فاصله‌ی خیلی خوبی ازهم دارند که امکان فشردن اشتباه کلیدها را خیلی کم می کند. فقط کلیدهایی که می‌توانستند بهتر طراحی شوند، کلیدهای جهت‌دار هستند که نیمی از آن‌ها در سمت Numpad است و نیمی دیگر بین کلید Shift و Enter وجود دارند و این موضوع خود باعث می‌شوند گاهی اشتباها کلیدهای دیگر را فشار دهید. یک قسمت Numpad هم در سمت راست کیبورد برای کامل شدن آن تعبیه شده است. کلیدهای کیبورد  نور پس‌زمینه‌‌ی قرمزدارند و سه سطح مختلف از روشنایی برایشان تنظیم شده است. سیستم کلیدها از نوع قیچی (Scissor) است و برای عمل کردن باید تنها 1.6 میلی‌متر فشارشان دهید. کلیدهای WASD مطابق با میل بازی کننده ها رنگی شده‌اند تا کاملا مشخص باشد کلیدهای مخصوص بازی کدام‌ها هستند. اسپیکرها در دو گوشه‌ی کیبورد وجود دارند و صدای بسیار خوبی ایجاد می‌کنند. تاچ‌پد می تواند تشخیص کف دست را تشخیص دهد واین قابلیت را دارد که در حین تایپ یا بازی‌کردن به روشی هوشمندانه مانع از کلیک‌های ناخواسته می‌شود. در کیبوردهای دیگر مجبور هستید تاچ‌پد را خاموش کنید اما در این لپ‌تاپ به وسیله ی استفاده از قابلیت Palm Rejection به راحتی کارتان را انجام می‌دهید.گرچه بهتر است یک ماوس و در کنار آن یک هدست عالی برای بازی‌کردن تهیه شود و به تاچ‌پد و اسپیکرهای لپ‌تاپ قناعت نشود.

درگاهاییا که در سمت چپ بدنه وجود دارند، کاملا متنوع‌اند. اولین مورد یک پورت USB Type-C است تا بتوانید گجت‌های نسل جدیدتان را راحت تر به لپ‌تاپ متصل کنید و از نرخ انتقال 10 گیگابیت بر ثانیه‌ای نسل اول USB 3.1 استفاده  کنید. با این سرعت می‌توانید یک فایل ویدئویی دو گیگابایتی را در زمان دو ثانیه انتقال دهید. مورد بعدی یک درگاه USB 3.0 است و در ادامه، پورت‌های تصویر HDMI و پورت mini DP را داریم تا بشود تصویر لپ‌تاپ را به یک مانیتور بزرگ یا تلویزیون خانگی متصل کرد و  خیلی بیشتر از بازی لذت برد. جک ورودی برق آخرین پورت‌های این بخش هستند. در سمت راست لپ‌تاپ GL502 یک جک صدای 3.5 میلی‌متری داریم، دو عدد درگاه USB 3.0 و در انتها هم یک کارت‌خوان SD برای منتقل کردن مستقیم عکس‌ها و فیلم‌هایی که با دوربین گرفته شده‌اند.

GL502 لپ‌تاپ نیرومندی است که با در اختیار داشتن کارت گرافیک مجزای GTX 1060 می‌تواند برای هر گیمری جذاب باشد. مجموعه‌ی سخت‌افزار قوی در کنار وزن کم بدنه از GL502 لپ‌تاپی  جذاب ساخته‌اند که اصلا نمی‌توان در انتخاب آن  تردید به دل راه داد. این لپ‌تاپ ایسوسی برای کسانی خوب است که می‌خواهند کامپیوترشان را با خود همراه داشته‌ باشند و همه جا از بازی‌کردن با لپ تاپ خود  لذت ببرند. صفحه نمایش خیلی خوب و درگاه های متنوع از ویژگی‌های خوبی هستند که این کالابا خود به همراه می‌آورد. GL502 برای بازی‌کردن و تولید محتوای مالتی‌مدیا فوق العاده است و می شود تجربه‌ی خیلی خوبیاز کار کردن با این لپ‌تاپ بدست اورد.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد23.5 × 266 × 390 ميلي‌متر
وزن2.2 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده7700HQ
محدوده سرعت پردازنده2.5 گيگاهرتز و بيشتر
فرکانس پردازنده2.80GHz up to 3.80GHz
حافظه ی cache6مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM12 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR4
ظرفیت حافظه ی داخلییک ترابایت
نوع حافظه ی داخلیحافظه‌هاي هيبريدي
مشخصات حافظه ی داخلییک ترابایت هارددیسک به همراه 128 گیگابایت حافظه SSD
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce GTX 1060 DDR5
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی6GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریفاقد درايو نوري
وبکمدارد
توضیحات وبکمHD Web Camera
مشخصات اسپیکربلندگوهای استریو داخلی با تکنولوژی SonicMaster
کیبورد با نور پس زمینهدارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11a/b/g/n/ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000Base T
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.03
تعداد پورت USB 2.00
پورت USB Type-cدارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیمخصوص بازي
نوع باتری4 سلولي
توضیحات باتریباتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 62 وات‌ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملMicrosoft Windows 10
اقلام همراه لپ تاپکیف و ماوس اوریجینال ایسوس-هدست اوریجینال ایسوس-شارژر و کابل برق-دفترچه راهنما
امکانات دیگردارای یک پورت Type-C با قابلیت پشتیابی از تاندربولت-مجهز به یک پورت mini DisplayPort
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*