Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس - مدل V502UX - E

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

توضیحات تکمیلی :

یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیا چیزی است که باید به کاربران عادی لپ‌تاپ پیشنهاد کرد. این دستگاه ها سخت‌افزار خوبی دارند و تلاش نکرده‌اند با استفاده از بدنه‌ی چنین و چنانی و فلزهای لوکس قیمت نهایی را زیاد کنند. در یک دستگاه مالتی‌مدیا از هر قسمتی، یک مثال قابل قبول به کار می‌رود؛ برای مثال باتری آن در حد استانداردی شارژ می‌دهد و صفحه نمایش آن تصویر درستی پخش می‌کند. راستی باید هارد داخلی دستگاه هم زیاد باشد تا کپی‌کردن فایل‌های سنگین باعث نشود صاحب لپ تاپ به در بسته بخورد. لپ‌تاپ V502UX ایسوس  دقیقا این چنین است که نسخه‌ی منطقه‌ای مدل لپ تاپ  K501 به شمارمی‌آید.

V502UX لپ‌تاپی با ویژگی های یک دستگاه کامل، اما حمل و نقل پذیری بالا است. لپ‌تاپ‌های مدل V ایسوس همراه با بدنه‌ای که ازجنس  پلاستیک تولید شده، ارایه می‌شوند. این پلاستیک دارای پرداختی شبیه به فلز می باشد و به گونه ای ساخته شده که گویی با فلز روبرو هستیم؛ تنها با دقت زیاد می شود به پلاستیکی بودن بدنه زا فهمید. دکمه ی پاور با بافت مخصوص و متفاوتی نسبت به قاب اصلی ساخته شده و در حاشیه‌ی تاچ‌پد از پرداخت همراه با الماس استفاده شده که ظاهر شیکی به لپ تاپ  V502UX داده‌است. در این مدل تلاش بر این بوده تا حد امکان از ضخامت بدنه کم شود و نتیجه این حاصل شد که قطر ضخیم‌ترین قسمت فقط 21.7 میلی‌متر است.لپ تاپ ایسوس علاوه بر ضخامت، روی نگه داشتن وزن در یک محدوده ی قابل قبول هم تمرکز کرده و این را می شود از وزن کمتر از دو کیلوگرم لپ تاپ  V502UX به آسانی فهمید. لبه‌های گرد و نرم این دستگاه باعث می‌شوند از کار کردن با آن احساس خوب و راحتی داشته‌باشید و ترکیب رنگ مشکی با نقره‌ای (یا سورمه‌ای) هم ظاهری شیک و زیبا را فراهم کرده آورده‌اند.

سخت‌افزاری که روی دستگاه V502UX ایسوس نصب شده، از قابلیت خوبی برخوردار است و می شود برای بازی‌کردن هم از آن استفاده کرد. یک پردازنده از نسل ششم دستگاه های اینتل با کد Core i5-6200U داخل V502UX قرار گرفته که توانایی پردازشی خوبی هم دارد و تقریبا از پس همه‌چیز برمی‌آید. 8 گیگابایت هم حافظه‌ی رم در این دستگاه به کار رفته تا اندازه ی استانداردی از حافظه در اختیار یک پردازنده‌ی جدید به روز قرار داده شود. هارددیسک داخلی دارای حجم یک ترابایت می باشد که برای یک لپ‌تاپ مالتی‌مدیا مطلوب است، اما کمی سر و صدا ایجاد می‌کند و امکان دارد در سکوت نیمه‌شب صدایی آزاردهنده داشته باشد. یک کارت گرافیک مخصوص GeForce GTX 950M هم برای دلخوش بودن به اجرای بازی در دستگاه روی لپ تاپ  V502UX نصب شده که امکان دارد در بالاترین حد ممکن نباشد؛ اما ناامیدتان هم نمی‌کند و می شود  بازی‌هایی که دوست دارید را را روی لپ‌تاپی که می‌خرید، نصب و اجرا کنید.

برای خنک‌سازی قسمت پردازنده‌ی مرکزی (CPU) و پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) از سیستم ترکیبی فن و لوله‌ی مسی استفاده شده‌است. دو عدد فن در این لپ تاپ به کار رفته که هر کدام روی یکی از واحدهای پردازشی نصب شده‌اند و می‌توانند خیلی خوب این واحدها را خنک کنند. نتیجه میگیریم از گرم‌ شدن بیش از اندازه ی سخت‌افزار جلوگیری می کند و سیستمی پایدار برای بازی‌کردن یا کار سنگین کشیدن از دستگاه فراهم می‌آید. در بحث خنک‌سازی، جا دارد که از تکنولوژی دیگری به اسم IceCool هم نام برد. در این تکنولوژی با تغییراتی در مدارات و قطعاتِ قرار گرفته در پایینِ استراحتگاه دست، دمای این قسمت همیشه بین 28 تا 35 درجه‌ی سانتی‌گراد نگه داشته می‌شود. این محدوده ی  دمایی هم  کمتر از دمای عادی بدن است و زمانی که کف دست این خنکای عجیب را زیر خود احساس کند ، صاحب‌اش را جذب می‌کند تا ساعت‌ها پشت لپ‌تاپ بنشیند و بازی کند.

صفحه نمایش لپ‌تاپ V502UX اندکی ضعیف است و امکان دارد سطح بالای انتظارهای شما را برآورده نکند. مدل صفحه نمایش LED لپ‌تاپ به گونه ای است که در زاویه های تند، رنگ‌ها اندکی دچار تغییر می‌شوند و از همتایان IPS خود فاصله می‌گیرند. کیفیت این صفحه نمایش Full HD یا به بیان اعداد و ارقام 1080 × 1920 پیکسل است؛ یعنی یک صفحه نمایش عریض یا به اصطلاح Wide را در اختیارتان قرار دارد که می شود با خیال آسوده روی آن فیلم ببینید یا کارهای معمولی انجام دهید. استفاده از تکنولوژی  Splendid ایسوس باعث شده تا بتوانید تنظیمات از پیش آماده‌ای را برای حالت‌های مختلف استفاده از صفحه نمایش را انتخاب کنید؛ یکی از این حالت‌ها Eyecare نام گرفته که با کم کردن نورهای آبی مضر، تصویری بهینه برای چشم‌ها فراهم می‌کند. بعد از کیفیت خود صفحه نمایش ، لولایی که آن را نگه می‌دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. خوشبختانه لولای نمایشگر می‌تواند در هر زاویه‌ای قرار بگیرد.

وجود بلند گو های خوب در یک دستگاه مالتی‌مدیا بسیار واجب‌ است. برند ایسوس هم به خوبی این مسئله را درک کرده و بلندگوهایی مجهز به تکنولوژی صدای سونیک مستر (SonicMaster) را در لپ تاپ  V502UX قرار داده‌است. بلند گو های سونیک مستر که از ترکیب سخت‌افزار خوب و نرم‌افزار همراه تشکیل شده اند، کیفیت ظاهری عالی  دارند. فقط چیزی که امکان دارد اندکی  اذیت‌تان کند، محل قرارگرفتن آنها می باشد. بلندگو ها زیر بدنه وجود دارند و زمانی که بخواهید دستگاه را روی پایتان بگذارید و به موزیک گوش دهید، صدای بم و گرفته‌ای دریافت خواهید کرد.

در دو سمت دستگاه V502UX آن‌قدر درگاه وجود دارد که خیالتان را کاملا راحت کند. هنگامی که یک دستگاه از هر پورت USB 3.0 و USB 2.0 دو عدد در اختیار داشته‌باشد و به طرز هوشمندانه ای درگاه LAN را به فرم نیمه مخفی در دل بدنه جای داده باشد، کمی از نگرانی‌های آینده‌نگرانه‌ی هر خریداری کاسته می‌شود. با شنیدن اینکه V502UX یک خروجی HDMI برای انتقال تصویر دارد و به یک کارت‌خوان SD هم تجهیز شده، دیگر جایی برای نگرانی وجود ندارد. جک 3.5 میلی‌متری دوکاره‌ای که هم برای وصل میکروفون و هم هدفون کاربرد دارد، ختم حکایت درگاه های لپ تاپ  V502UX است. راستی در کنار اینکه یک درگاه LAN گیگابیتی دارید، می‌توانید این را هم مدنظر داشته‌باشید که برند ایسوس در ارتباطات بی‌سیم هم هیچ کوتاهی نکرده‌است. چون که کارت شبکه‌ی بی‌سیم دستگاه از استاندارد IEEE 802.11ac استفاده می‌کند و سرعت انتقال خیلی بالایی دارد.

چیزی که امکان دارد در مورد دستگاهی با این قد و قواره آزاردهنده باشد، نداشتن درایو نوری است. درست که وجود درایو نوری دیگر آن کاربردهای گذشته را ندارد و به خاطر وجود اینترنت‌های پهن‌باند و همه‌گیر شدن درگاه USB وجودش آن‌قدر واجب به نظر  نمی‌رسد، اما اصولا کسی که می‌خواهد برای دستگاه چنین هزینه‌ای بکند، معمولا علاقه دارد یک درایو نوری DVD هم برای زمان ضروری در اختیار داشته‌باشد.

کیبورد جزیره‌ای خیلی خوب، از مزیت‌های این لپ‌تاپ است که با رنگ مشکی زیبایی ، تمایل به استفاده را در مصرف‌کننده ایجاد می کند. دکمه به نرمی فشرده می‌شوند و حس فشرده شدن را بسیار خوب به شما انتقال می‌دهند. زیر دکمه ها از نور پس‌زمینه‌ی سفید استفاده شده و می شود شدت این نور را در سه حالت مختلف تنظیم کرد. جالب این است که یک قسمت شماره (Numpad) هم در سمت راست کیبورد وجود دارد که می‌تواند مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

تاچ‌پد کاملا یک تکه از دیگر ویژگی های لپ تاپ  V502UX است. تاچ‌پد در هنگام کلیک‌کردن کاملا تو می‌رود و در عین حال، تجربه‌ی کاربری مطلوبی به وجود می‌آورد. به خاطر چندلمسی بودن تاچ‌پد، می شود دستورات گوناگونی را با استفاده انگشت‌ها و ترکیب آن‌ها به لپ تاپ  V502UX داد: برای مثال می‌توانید با حرکتی که به  (Pinch) موسوم شده با استفاده از دو انگشت عکس‌ها را زوم کنید یا حتی دستورات سه و چهارانگشتی را هم اجرا کنید.

دستگاهی که درون کوله می‌اندازید و با خود به دانشگاه یا این جا و انجا می برید باید هم توانایی خوبی داشته‌باشد و هم از وزن مطلوبی برخوردار باشد. از طرفی نباید از بازکردن دستگاه در جمع دوستان احساس ناراحتی کنید و باید دستگاهی داشته‌باشید که نشان‌دهنده‌ی شخصیت‌تان باشد.لپ تاپ  V502UX ایسوس به آسانی این نیازها را پوشش می‌دهد و با ارایه‌ی ترکیبی از همه‌ی این موارد، صاحب‌اش را خوشحال نگه می‌دارد.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

مشخصات محصول
ابعاد22.8 × 254 × 381 ميلي‌متر
وزن1.99 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i5
مدل پردازنده6200U
محدوده سرعت پردازنده2.2 تا 2.5 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.3GHz up to 2.8GHz
حافظه ی cache3 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM8 گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلییک ترابایت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیNVIDIA
مدل پردازنده ی گرافیکیGeForce 950MX
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکی4GB
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتدارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریفاقد درایو نوری
وبکمدارد
توضیحات وبکم0.3 مگاپیکسل HD Webcam
مشخصات اسپیکربلندگوهای داخلی استریو با تکنولوژی Sonic Master
کیبورد با نور پس زمینهدارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
کارت خواندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11b/g/n
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.02
تعداد پورت USB 2.02
پورت Thunderboltندارد
طبقه بندیکاربري مالتي‌مديا
نوع باتری3سلولي
شارژدهی با تریتا 6:00 ساعت
توضیحات باتریلیتیوم-یون با ظرفیت 4800 میلی‌آمپر‌ساعت
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
اقلام همراه لپ تاپکیف اوریجینال ایسوس - ماوس بی سیم اوریجینال ایسوس -شارژر و کابل برق - دفترچه راهنما
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/1000
پورت Serialندارد
امکانات دیگرنور پس‌زمینه کیبورد با قابلیت تنظیم در دو سطح
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*