Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس -مدل X540SA - E

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

با اینکه بدنه‌ی لپ تاپ ایسوس X540 هم، مانند دیگر لپ‌تاپ‌هایی که در این حدود قیمت قرار دارند، از پلاستیک ساخته شده ، کیفیت بالا و ظاهرقشنگی دارد. قاب پشت و فضای کنار کیبورد آن، روکشی مات با طرح فلز برس‌خورده دارد که نه‌تنها ظاهر لپ تاپ رامانند لپ‌تاپ‌های بالارده کرده، بلکه کاملا در برابر لکه جای انگشت و چربی دست مقاوم است. کیفیت ساخت لپ تاپ هم خوب است. فشارآوردن به سایر قسمت های بدنه آن، باعث فرورفتگی یا خمش نمی‌شود و لولاهای دستگاه، به‌آسانی صفحه نمایش را محکم در جایش ثابت نگه می‌دارند؛ گرچه این مسئله باعث شده تا نشود لپ‌تاپ را با یک دست باز کرد. یکی از حسن های اصلی سری X540 در قیاس با دیگر رقبای هم‌قیمتش، وزن کم آن است. این لپ‌تاپ‌های ۱۵٫۶ اینچی تنها ۲ کیلوگرم وزن دارد و این در حالی است که سایر لپ‌تاپ‌های ۱۵اینچی، وزنی بین ۲٫۳ تا ۲٫۵ کیلوگرم دارد.

ایسوس X540 از نظر تنوع پورت ها خیلی کامل می باشدو به‌‌آسانی باعث رضایت کاربرش می شود؛ در این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی، یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 وجود دارد.همچنین، درایو نوری دارد و کارت‌خوان هم در آن وجود دارد.پورت شبکه‌ی Ethernet و خروجی‌های تصویر VGA و HDMI هم، در لپ تاپ X540 وجود دارد. حسن دیگر X540، وجود پورت جدید و کاربردی USB Type-C روی لبه‌ی سمت چپ است که باعث می شود کاربران این دستگاه، برای اتصال دستگاه‌های جدید به لپ‌تاپشان، به تبدیل نیاز نداشته باشند.

روی لبه‌ی بالایی قاب نمایشگر، یک وب‌کم با کیفیتHD وجود دارد که می‌تواند در شرایط نوری مطلوب، تصاویر خوبی ایجاد کند. میکروفون داخلی لپ تاپ هم در کنار این وب‌کم قرارگرفته است که عملکرد خوبی در از بین بردن صداهای مزاحم دارد و زمان برقراری تماس‌های ویدیویی، کاربر را از وصل‌کردن هدست یا میکروفون جداگانه بی‌نیاز می‌کند.

مانند دیگراعضای سری X، مدل X540 هم از کیبوردی جزیره‌ای استفاده می‌کند. دکمه های این مدل چیدمان به صورت جدا از هم روی کیبورد قرار گرفته‌اند که باعث میشود خطاهای تایپی  کاهش پیدا کند و  ارگونومی کیبورد راهم افزایش میدهد. کلیدها به اندازه‌ی لازم بزرگ‌اند و فضای بسیاری برای حرکت دارند و احساس خوبی را هنگام تایپ‌کردن به کاربر میدهند. کلیدهای F1 تا F12، یک سری وظایف دومیه هم دارند که با نگه‌داشتن دکمه Function یا همان Fn فعال می‌شوند. با این میانبرها، میشود به‌آسانی روشنایی صفحه نمایش و صدای بلندگوها را کم و زیاد و تاچ‌پد را فعال یا غیرفعال کرد. کیبورد X540 فاقد نور پس‌زمینه است که اصلا در این حدود قیمتی، چیز عجیبی نیست.

تاچ‌پد بزرگ با دیزاین زیبا و دکمه های هم‌سطح که با یک خط عمودی از هم جدا شده‌اند، زیبایی منحصر به فردی را به این لپ‌تاپ‌ها بخشیده است. سطح تاچ‌پد برعکس استراحتگاه دست که روکشی برس‌خورده دارد، صاف و صیقلی می باشد و می‌توان آن را به آسانی پیدا کرد. حساسیت تاچ‌پد بالاست و همچنین، از فرمان‌های چندلمسی هم پشتیبانی می‌کند.

تمام مدل‌های سری X540، دارای نمایشگرهایی ۱۵٫۶ اینچی با کیفیت (۱۹۲۰x۱۰۸۰ (Full HD پیکسل هستند. تکنولوژی ساخت نمایشگر این دستگاه ها، TN است که در حال حاضر در ساخت بیشتر لپ‌تاپ‌های میان‌رده استفاده می‌شود. این نوع صفحه نمایش، گستره ی دید محدودی دارد و  تمام طیف رنگی را نمایش نمیدهد؛ اما هزینه‌ی تولیدشان کم است. این مسئله کمک کرده است تا X540 قیمت خوبی داشته باشد. مات‌بودن آن هم، یکی  از حسن های صفحه نمایش این دستگاه ها به شمار می‌آید که در فضای بیرون و نور زیاد، کارکردن با سری X را آسان و دلپذیر می‌کند.

مانند بیشتردستگاه های تولیدشده شرکت ایسوس، اسپیکر های سری X540 هم به تکنولوژی انحصاری SonicMaster مجهز می باشد که صدای رسا، واضح و شفافی را پخش می‌کند. صدای بیس هم  ضعیف است،اما به گوش می‌رسد. همچنین، می‌شود با نصب نرم‌افزار AudioWizard،  لپ تاپ را روی پنج حالت «موسیقی»، «فیلم»، «بازی»، «صبحت» و «ضبط صدا» تنظیم کرد.

تمام مدل‌های سری X540 از پردازنده‌های کم‌مصرف و ولتاژپایین شرکت اینتل، بهره می‌کند. تنوع سخت‌افزاری این لاین از لپ‌تاپ‌ها خیلی زیاد است و می‌تواند نیاز بیشتر کاربران را برطرف کند. از پردازنده‌های Celeron تا Core i7 در این سری لپ تاپ ها وجود دارد. حافظه‌ی رم، دو گیگابایت به بالا و حافظه‌ی داخلی، ۵۰۰ گیگابایت و یک ترابایت می باشد.بدون جدا از  همه ی گزینه هایی که در اختیار دارید، باید سراغ مدلی بروید که بشود با کمترین هزینه، نیازهای روزمره‌ی شما رابرطرف کند. مدل‌هایی که  پردازنده‌های Celeron دارند، مناسب محاسبات اولیه مانند جستجو در اینترنت و کار با نرم‌افزارهای ماکروسافت آفیس هستند؛ ولی آن لپ تاپ هایی که به پردازنده‌های Core مجهز شده‌اند، می‌تواند برای ادیت عکس و ویدیو، برنامه‌نویسی و تا اندازه ای  هم، برای اجرای بازی‌های کامپیوتری استفاده شود.

در این دستگاه از پردازنده‌ی مرکزی Core i3 6006U با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی تولید شرکت NVIDIA، مدل GeForce 920M DDR3 با دو گیگابایت حافظه‌ی داخلی مخصوص خود استفاده شده است. حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت از نوع DDR4 و یک ترابایت هارددیسک می باشد.

همچنین این لپ تاپ ها باتری سه‌سلولی لیتیوم‌یون دارند که، وظیفه‌ی تامین انرژی را به عهده دارد که بسته به مدل پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی، برای مرورگری اینترنت با Wi-Fi برای تقریبا چهار ساعت کافیمی باشد.

لپ‌تاپ‌های سری X540، حدود زیادی از کاربران را پوشش می‌دهند.دیزاین زیبا و کیفیت تولید خوب این لپ تاپ ها، به همراه تنوع پورت ها، می‌تواند دلایلی منطقی‌ برای خرید ان هاباشد. همچنین، وزن مناسب آن ها باعث میشود  کاربران به آسانی آن ها را حمل و جا به جا کنند. در نتیجه، اگر به برند ایسوس علاقمند هستید و می‌خواهید با حداقل هزینه، صاحب یکی از لپ‌تاپ‌های خوش‌ساخت ایسوس شوید، به سری X540 نگاهی جدی بیندازید.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.
مشخصات محصول
ابعاد27.2 × 251 × 381 ميلي‌متر
وزن1.9 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCeleron
مدل پردازندهN3060
محدوده سرعت پردازندهتا 2.0GHz
فرکانس پردازنده1.6GHz up to 2.48GHz
حافظه ی cache2 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM4گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی500 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیهارد ديسک
مشخصات حافظه ی داخلی5400RPM
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیIntel
مدل پردازنده ی گرافیکیHD Graphics
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکیبدون حافظه‌ي گرافيکي مجزا
اندازه صفحه ی نمایش15.6 اينچ
نوع صفحه ی نمایشTFT LED-backlit LCD
دقت صفحه ی نمایش1366x768
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشنسبت تصویر 16:9
درایو نوریDVD-RW
توضیحات درایو نوریSuper-Multi DVD
وبکمدارد
توضیحات وبکمVGA Web Camera
مشخصات اسپیکربلندگوهای استریو داخلی با تکنولوژی Sonic Master
کیبورد با نور پس زمینهندارد
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتندارد
حسگر اثر انگشتدارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetدارد
توضیحات پورت شبکه Ethernet10/100/Gigabits Base T
پورت VGAدارد
پورت HDMIدارد
تعداد پورت USB 3.01
تعداد پورت USB 2.01
پورت USB Type-cدارد
پورت Thunderboltندارد
پورت Serialندارد
طبقه بندیکاربري عمومي
شارژدهی با تری4:00 ساعت
توضیحات باتریباتری لیتیوم-یون پلیمر با ظرفیت 33 وات‌ساعت
نوع باتری3 سلولي
سیستم عاملفاقد سيستم‌عامل
نسخه سیستم عاملDOS
امکانات دیگرکیبورد فارسی
اقلام همراه لپ تاپکیف و ماوس اورجینال ایسوس- شارژر و کابل برق -دفترچه راهنما
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*