Close
جستجو

لپ تاپ 15 اينچي ايسوس -مدل Zenbook 3 UX390UA - A

0 تومان

شعبه ونک : 86086400 021 _ 86086500 021
شعبه جمهوری : 42709 021 _ 66488069 021
*

دوست دارید یک لپ‌تاپ خوب بخرید، اما  لپ‌تاپ های سنتی را به خاطر وزن زیادشان اصلادوست ندارید . از اینکه باید هر روز یک لپ‌تاپ چند کیلویی را داخل کوله‌پشتی یا کیف دستی بگذارید و این عذاب  را هر روز تحمل کنید، خسته شده‌اید. چندبار هم برای خرید مدلی که وزن کمی داشته قصد کرده اید، اما فهمیده اید که وزن کم محصول مورد نظر به بهای کم شدن قدرت سخت‌افزاری به دست آمده‌است. یا  اگر سخت‌افزار خوب و وزن مطلوبی داشته باشد، ظاهرش اصلا زیبا نیست و به هیچ عنوان جذب‌تان نکرده. احساس می‌کنید که دیگر گزینه ای نیست و از پیداکردن آن چیزی که به دنبال‌اش هستید ناامید شده‌اید. آیا واقعا هیچ گزینه ای برای شما وجود ندارد؟   پاسخ جست و جوهای شما پیش ما است! یک لپ‌تاپ UX390UA ایسوس (ASUS) بگرید و همیشه با خیال راحت سیر کنید!  این لپ‌تاپ از سری زن ‌بوک 3 (Zen Book 3)برند ایسوس است که بدنه‌ی ظریف و زیبایی دارد و در این بدنه‌ی ظریف، سخت‌افزاری نیرومند و نمایشگری با کیفیت بالا را جای داده‌است.

مهندسان ایسوس در زن‌ بوک 3 کلیه ی چیز ها را مجددا از پایه طراحی کرده‌اند و تلاش کرده اند تا بالاترین فناوری روز دنیا در بدنه‌ا‌ی که باریکی‌اش تقریبا قابل تصور نیست، جای دهند. زمانی که لپ تاپ UX390UA را در دست می‌گیرید، خیلی مجذوب طراحی و زیبایی آن می‌شوید. باور اینکه چنین محصولی به این سبکی ساخته شده و می‌تواند وظایف یک لپ‌تاپ عادی را به راحتی انجام دهد، کمی سخت است. وزن خیلی کم، دومین چیزی هست که خیلی سریع متوجه‌اش می‌شوید. این لپ‌تاپ فقط 900 گرم وزن داشته و می‌توانید آن را با یک دست خیلی راحت از روی میز بردارید و در حالی که لپ‌تاپ لوکسخود را  زیر بغل‌تان زده‌اید، به سوی یک جلسه‌ی مهم و پربار می روید. جنس فلزی که در بدنه استفاده شده، در عین لوکس بودن و ظرافت، مقاومت خوبی دارد و حس رضایت را به مصرف‌کننده می‌دهد. این بدنه‌ی فلزی آن‌قدر عالی برس خورده که دست‌تان در هنگام لمس ان روی لپ تاپ سر می‌خورد و می‌توانید سرمای فلز را با همه ی وجود احساس کنید. اگر زمانی که لپ‌تاپ بسته‌است از بالا آن را ببینید، لوگوی طلایی ایسوس را خواهید دید. این لوگو دقیقا مانند  سنگی که داخل آب می‌افتد و موج‌های دایره وار ایجاد می‌کند، حلقه‌هایی به مرکزیت خودش در بدنه‌ی فلزی به وجود آورده‌است. بدنه در لبه‌ها با ظرافت خاصی به وسیله ی الماس پرداخت شده و در لبه‌های صفحه نمایش، یک رنگ طلایی زیبا خورده که باعث می‌شود حس لوکس‌ بودن و متفاوت بودن  لپ‌تاپ بیشتر شود. رنگ‌هایی که در این مدل استفاده شده‌اند، کاملا با مفهوم لوکس بودن هم‌راستا هستند؛ چرا که زن‌‌بوک 3 در سه رنگ نقره-خاکستری، رزگلد و آبی رویال ساخته شده و در هر سه مدل، قسمت‌هایی که رنگ طلایی خورده‌اند ثابت هستند. و اماآخرین نکته: با یک انگشت هم می‌توانید در لپ‌تاپ را باز کنید.

مبادا با دیدن بدنه‌ی ظریف لپ تاپ UX390UA این تصور به ذهن‌تان خواهد رسید که با لپ تاپ ضعیفی سروکار دارید. گرچه  با فهمیدن اینکه یک پردازنده‌ی سری هفت اینتل داخل این لپ تاپ کوچکِ دوست‌داشتنی قرار گرفته،شگفت زده میشوید! پردازنده‌ای از سری کِیبی‌ لیک (Kaby Lake) با کد مدل Core i7-7500U انجام امور پردازشی UX390UA را بر عهده دارد. این پرازنده با تکنولوژی ساخت جدید 14 نانومتری تولید شده‌ و این تکنولوزی باعث شده تا هم  پردازنده گرمای کمی را تولید کند و هم مصرف برق آن به خیلی کم باشد. فرکانس پردازنده‌ در حالت پایه 2.7 گیگاهرتز است و تا 3.5 گیگاهرتز هم افزایش پیدا می‌کند. با چنین فرکانسی دیگر نباید نگران ایجاد وقفه در پردازش‌ها بود؛ مخصوصا که 16 گیگابایت رم DDR3 هم در اختیار پردازنده می باشد و این دو می‌توانند با کمک یکدیگر، هر کاری را به سهولت انجام ‌دهند. پردازش‌های گرافیکی لپ‌تاپ توسط قسمتی که داخل پردازنده‌ی اصلی قرار گرفته، انجام می‌شود. مدل این پردازنده‌ی گرافیکی HD Graphics 620 است که به خاطر پیشرفت‌های زیاد اینتل در زمینه ی گرافیک، نمی شود برای کاری جزجستجو در محیط ویندوز، پخش فیلم و بالا پایین کردن صفحات وب از آن انتظار داشت. البته معمولا کسی که جذب فلسفه‌ی زن‌بوک می‌شود به گرافیک نیرومندی احتیاج ندارد و چیزهای دیگری برایش در اولویت هستند. UX390UA هرچقدر در حوزه ی پردازنده‌ی گرافیکی مجبورتان کند انتظارخود را پایین بیاورید، در بخش حافظه‌ی داخلی کاملارضایتتان را جلب میکند؛ چرا که 512 گیگابایت SSD سریع را داخل خود جای داده‌است. می‌پرسید یعنی چه؟ یعنی به اقیانوسی از فضای ذخیره‌سازی دسترسی دارید که در عین بی انتهایی، فوق‌العاده سریع هست. به کمک چنین حافظه‌ی سریعی، بوت‌شدن لپ‌تاپ تنها چند ثانیه زمان می خواهد و برنامه‌هایی که اجرا می‌کنید به سرعت باز خواهد شد.

همانطور که گفتیم پردازنده‌ی نسل هفتمی اینتل برق بسیار کمی استفاده می‌کند. این اتفاق کاملا در عمر باتری لپ‌تاپ UX390UA مشهود است و می‌توانید دقیقا ببینید باتری چقدر دوام می‌آورد. به جرات می‌شود گفت در استفاده‌ی عادی که شامل وب‌گردی و فیلم دیدن هم می‌شود، باتری تا 9 ساعت دوام می‌آورد و خیلی دیر به شارژر احتیاج پیدا می‌کنید. باتری که بخش زیادی از فضای درون دستگاه را اشغال کرده از نوع لیتیوم پلیمری است، هم شارژدهی خوبی دارد و هم می‌تواند خیلی سریع انرژی از دست داده را جبران کند. با وجود تکنولوژی شارژ سریع در باتری ‌می‌توانید در مدتی بین 40 تا 50 دقیقه، تا 60 درصد انرژی مصرف شده ی باتری را به آن برگردانید.

تصویری که از لپ‌تاپ UX390UA میبینید، یک تصویر 12.6 اینچی است. این سایز برای یک آلترابوک کاملا ایده آل است و همه چیز در سایزی مطلوب دیده می‌شوند. روی صفحه نمایشگراز یک لایه‌ی کاملا باریک 0.4 میلی‌متری از شیشه‌ی گوریلا گلس 4 استفاده شده‌است تا در عین حال که حفظ ظرافت میکند، استحکام نمایشگر را هم بالا ببرد. تصویر صفحه نمایش کیفیت بالایی دارد و دقت رنگ‌ها هم واقعا عالی است. به همین دلیل استفاده از یک پنل مجهز به تکنولوزی IPS، گستره ی دید بالایی هم از نمایشگر خواهید داد. شاید نشود گفت که تصویر از هر زاویه‌ای که به آن نگاه کنید همان تصویر اصلی می باشد؛ اما میزان تغییری که به چشم می‌آید، خیلی ناچیز است. تنها نکته‌ی بدی که در مورد نمایشگر باید به آن توجه کرد، براق بودن‌آن است؛ به شکلی  که زمان استفاده در طول روز و در شرایطی که مقابل پنجره هستید، کمی آزارتان می‌دهد.

اسپیکری طراحی شده برای لپ تاپ  UX390UA، محصول مشترک تیم Golden Ear ایسوس و خبرگان صدا در شرکت هارمن کاردن (Harman kardon) است. این دو تیم در کمک با یکدیگر، توانسته‌اند نسل بعدی تکنولوژی سونیک‌مستر (SonicMaster) ایسوس را طراحی کنند. در لپ‌تاپ چهار اسپیکر وجود دارد که دو تا از آنها در بالای کیبورد وجود دارند و دو اسپیکر بعدی زیر بدنه می باشند. در کنار این اسپیکرها از یک آمپلی‌فایر چهارکاناله  هم استفاده شده که سببمیشود صدایی تقویت شده تولید شود. صدایی که این مجموعه‌ی چهارتایی تولید می کنند از جنس صدای فراگیر است و سعی می‌کند شما را به دنیای موسیقی ببرد.

کیبورد UX390UA از همان شکلی است که به چیکلت (Chiclet) یا جزیره‌ای موسوم شده. کیبوردی با کلیدهای مربعی شکل که به حد مناسبی فرو می‌روند و تایپ کردن با آن‌ها خیلی آسان است. اینکه کلیدها اندکی تو می‌روند و بازخورد فشرده شدن را به کاربر انتقال میدهند، اتفاق خیلی خوبی است؛ زیرا معمولا در لپ‌تاپ‌هایی با این ضخامت اندک، کیبورد خیلی فشرده طراحی می‌شود و آن حس دلچسب فرو رفتن را انتقال نمیدهد. ایسوس تلاش  کرده تا قانون نانوشته‌ی شکل مربعی کلیدها را کناربزند و آنها را کمی به سمت مستطیلی شکل بودن ببرد. نتیجه‌ی این تصمیم عالی از آب درآمده؛ طوری که می‌توان خیلی ساده و بدون دیدن کیبورد از آن استفاده کرد و کاربران  هم در تایپ کردن دچار مشکل نخواهند شد. در ادامه شاید شکل L کلید Enter به نظرتان عجیب بیاید و تصور کنید انگشت کوچک دست راست‌تان نمی‌تواند جای درست آن را تشخیص دهد؛ اما به شکل عجیبی این دکمه هم بی‌اشتباه فشرده می‌شود. تنها نقصی که می‌توان به کیبورد UX390UA گرفت، طراحی بدون هماهنگ کلیدهای جهت‌دار آن است. کلیدهای جهت‌دار طوری طراحی شده‌اند که اندازه ی هر کدام از کلیدهای چپ و راست به اندازه‌ی مجموع طول کلیدهای بالا و پایین است. در نتیجه هیچ فضای خالی‌ای برای تشخیص جای این کلیدها وجود ندارد. در نتیجه امکان دارد در استفاده از کلیدهای جهت کمیاشتباه کنید.

تاچ‌پد مطابق همیشه در پایین کیبورد وجود دارد و عرض مناسبی برایش در نظر گرفته‌ شده‌است. دکمه های کلیک چپ و راست با یک خط عمودی ظریف از هم جدا شده‌اند و فقط با مقدار کمی فشرده شدن عمل می‌کنند. راستی حالا که دیگر میشود  با تپ کردن دوانگشتی، منوی کلیک راست را دید، فقط یک تپ با کلیک کردن فاصله دارید. باقی دستورات هم با استفاده از قابلیت تشخیص دستورات حرکتی (Gesture) روی تاچ‌پد فراهم هستند و می شود کارهای گوناگونی را با حرکت تعداد خاصی از انگشتان روی تاچ‌پد انجام داد. در بعضی مدل‌ها از گوشه‌ی بالایی تاچ‌پد برای قرار دادن یک سنسور تشخیص اثر انگشت استفاده شده و می‌شود با روشی مانند باز کردن قفل گوشی موبایل، کامپیوترتان راباز کنید.

شاید باورتان نشود که لپ‌تاپی دارای فقط یک پورت ارتباطی ساخته شده! ولی این اتفاق در آلترابوک UX390UA ایسوس افتاده و هرچه بالا و پایین محصول را جستجو کنید، چیزی بیشتر از یک درگاه USB Type-C و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون پیدا نمیکنید. گرچه با وجود تنها یک پورت USB Typ-C، یک هاب AiO هم با این دستگاه ارائه می‌شود که مشکل کم بودن پورت را حل می‌کند. تعجب نکنید؛ این اتفاق در آلترابوک‌های نسل جدید خیلی عادی است و وقتی در یک زن‌بوک استفاده شود، دیگر به هیچ عنوان نمی‌توان به آن ایرادی گرفت؛ چرا که کاملا هم‌سوی با فلسفه‌ی کمینه‌گرای زن پیش رفته‌است. البته باید گفت درگاه USB Type-C این لپ‌تاپ تک منظوره نیست و می‌توانید برای کار های مختلف از آن استفاده کنید: اولین کار، شارژ کردن باتری لپ‌تاپ می باشد که بیشتر از دیگر موارد از آن استفاده خواهید کرد. مورد دوم، انتقال داده با استفاده ازدرگاه USB است. البته برای انتقال داده به دستگاه، یا باید یک فلش مموری مجهز به این درگاه جدید داشته‌باشید یا اینکه یک تبدیل USB سایز کامل به USB Type-C تهیه کنید. با تهیه‌ی این تبدیل، استفاده از لپ‌تاپ کانلا مطلوب و راحت می‌شود و می‌توانید مانند یک کامپیوتر معمولی از آن استفاده کنید. در ضمن امکان استفاده از این درگاه برای انتقال تصویر هم وجود دارد. داخل درگاه Type-C قابلیت ارسال تصویر پورت DispayPort هم مجتمع شده گرچه بازهم برای استفاده از آن باید یک تبدیل مجزا تهیه کنید. تمام این‌ها را شنیدید؟ حالا باید این را هم بدانید که برند ایسوس یک قطعه‌ی جانبی برای UX390UA ساخته که با اتصال به پورت USB Type-C تمام این پورت‌ها را در آن طرف در اختیارتان قرار می‌دهد.

ارتباط‌تان با دنیا تنها به همین یکی دو پورت محدود نمی‌شود و یک کارت شبکه‌ی بی‌سیم مجهز به تکنولوژی 802.11ac در زن‌بوک 3 به کار رفته‌است. سرعت انتقال بالا و پایداری سیگنال از ویژگی‌های مهم این استاندارد بی‌سیم است و کارکردن با دستگاهی که از شبکه‌ی بی‌سیمبه این شکل پشتیبانی می‌کند،حس بی نظیری دارد. همراه با این کارت شبکه‌ِی بی‌سیم، ارتباط بلوتوث نسخه‌ی 4.1 هم در اختیارکاربرانقرار خواهد گرفت.

در اختیار داشتن لپ‌تاپی که هم بخاطرباریک بودن‌اش خرسندتان کند و هم با سخت‌افزار نیرومندش، کارتان را لنگ نگذارد، یک نعمت بزرگ است. لپ‌تاپ UX390UA ایسوس، یک بدنه‌ی آلومینیومی فوق الهاده دارد و در عین زیبایی وظاهر دلفریب‌اش از آخرین پیشرفت‌های سخت‌افزاری روز دنیا هم بهره‌مند است. باید در نظر داشت که وزن این زن‌بوک تنها 900 گرم است که برای خیلی ازکاربران، اصلی ترین اولویت برای انتخاب لپ‌تاپ است؛ مدیران کارآمد و مهندسان حرفه ای از ایده‌ی چنین لپ‌تاپی استقبال خواهند کرد. UX390UA نه فقط احساس لذت کارکردن با محصولی همه چیزتمام را به صاحب‌اش می‌دهد که حتی چشمان افراد حاضر در محیط را هم نوازش می‌دهد. این لپ‌تاپ ایسوس هم‌چون تکه‌ای جواهر است که گران بودنش دلیل منطقی دارد و لپ‌تاپی است که هر لحظه از در اختیار داشتن‌اش لذت خواهید برد.

خرید از : شعبه ونک42709 - 88647891
خرید از : شعبه جمهوری66488069 - 66952002

امکان خرید اقساط : وجود دارد
تذکر :
مشتری گرامی امکان دادن یک چک برای هر دو قسط وجود دارد.در صورتیکه پیش قسط بیشتری پرداخت نمایید و یا قصد داشته باشید تعداد اقساط را تغییر دهید امکانپذیر میباشد.ضمنا مبلغ 3 درصد مبلغ فاکتور شما هزینه اعتبار سنجی شرکت بای چک جهت صدور تاییدیه چک میباشد که از مشتریان تایید شده که برای خرید مراجعه مینمایند اخذ میگردد.

مشخصات محصول
ابعاد11.9 × 191 × 296 ميلي‌متر
وزن0.91 کيلوگرم
سازنده ی پردازندهIntel
سری پردازندهCore i7
مدل پردازنده7500U
محدوده سرعت پردازنده2.5 تا 2.8 گيگاهرتز
فرکانس پردازنده2.6GHz up to 3.5GHz
حافظه ی cache4 مگابايت
ظرفیت حافظه ی RAM16گيگابايت
نوع حافظه ی RAMDDR3
ظرفیت حافظه ی داخلی512 گيگابايت
نوع حافظه ی داخلیSSD
مشخصات حافظه ی داخلیحافظه خشک SSD از نوع SATA3 M.2
شرکت سازنده پردازنده ی گرافیکیIntel
مدل پردازنده ی گرافیکیHD Graphics 620
حافظه ی اختصاصی پردازنه ی گرافیکیبدون حافظه‌ي گرافيکي مجزا
اندازه صفحه ی نمایش12.5 اينچ
نوع صفحه ی نمایشIPS LCD
دقت صفحه ی نمایشFull HD 1920x1080
صفحه ی نمایش ماتندارد
صفحه ی نمایش لمسیندارد
توضیحات صفحه ی نمایشصفحه نمایش 12.5 اینچی با نسبت تصویر 16:9
درایو نوریندارد
وبکمدارد
توضیحات وبکمVGA Web Camera
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشتدارد
کارت خوانندارد
مودمفاقد مودم
شبکه بیسیم WI-FIدارد
توضیحات شبکه بیسیم WI-FI802.11ac
بلوتوثبلوتوث داخلي
پورت شبکه Ethernetندارد
پورت VGAندارد
پورت HDMIندارد
تعداد پورت USB 3.00
تعداد پورت USB 2.00
پورت Thunderboltدارد
طبقه بندیباريک و سبک، کاربري مالتي‌مديا
سیستم عاملMicrosoft Windows 10
اقلام همراه لپ تاپشارژر و کابل برق-دفترچه راهنما -هاب Mini Dock-کیف اورجینال
پورت USB Type-cدارد
شارژدهی با تری6:00 ساعت
پورت Serialندارد
توضیحات باتریباتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 40 وات‌ساعت
نسخه سیستم عاملنسخه‌ی 64 بیت
نوع باتری6 سلولی
بررسی و نظر خود را بنویسید بستن فرم نظر دهی
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
بد
عالی
*
*
*
*